Belding Opublikowano 24 Października 2007 Opublikowano 24 Października 2007 Witam Moje A4 ciezko odpala niezależnie od tęperatury silnika, muszę zrobić kilka obrotów wałem zanim zaskoczy. Od dotknieęcia odpala jak zgaszę autko i od razu odpalam ponownie, jak już dłużej postoi to trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem. Objaw jest jakby gdześ cofało paliwo...tak mi si wydaje. Wymieniłem już filtry, rozrząd, ale ciągle to samo...czyżby pompa przeżywała agonię?? Pzdr.
marcin j Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 Po wymianie rozrządu trzeba byłoby ustawić kąt statyczny , pompa i VAG.
Belding Opublikowano 25 Października 2007 Autor Opublikowano 25 Października 2007 Sprawdził bym kont ale nie mogę połączyć sie z kompem w aucie. Okazało sie że mam uszkodzony licznik i przez niego nie mogę nawiązać połączenia. Na innym liczniku sie łaczy ale nie mogę go zaprogramować bo nie znam IMO IP itd. do zaprogramowania nowego licznika Uszkodzony licznik nawet na stole sie nie łaczy...może wiecie jak wyciągnać te dane z licznika z którym sie nie łącze...nalepki na liczniku też z tymi danymi nie ma (zerwana).... HELP HELP HELP
wosiek Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 nie rozumiem o co chodzi... dlaczego nie można połączyć się vagiem i zdiagnozować silnik?? co mają do tego zegary?? przecież bez zegarów spokojnie można wejśc w silnik... jak się myle to prosze mnie poprawić..
Pikuś Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 wosiek1, chyba sie mylisz bo cala diagnostyka idzie przez zegary. Jesli ja sie myle to mnie poprawcie.
wosiek Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 być może pikuś,nie kłoce się bo nie wiem jak jest w a4,w poprzednim samochodzie bez zegarów spokojnie mogłem vagować... ale jak tak jest to naprawde nie wesoło,bo jeżeli zegarów nie zrobisz to cieżko będzie coś zdziałać...
Belding Opublikowano 27 Października 2007 Autor Opublikowano 27 Października 2007 No ja niestety bez zegarów nic nie mogę zrobić... Walniete są napewno zegary....po podłączeniu zegarów z Passata bez problemu połączyłem sie z kompem...więc zakup nowego licznika nieunikniony. Problem tylko z podłączeniem jego. Jak zaadapować nowe zegary do mojej audiówki??? Czy bez zczytania danych ze starych zegarów jestem w stanie to zrobić??
Rogalotti Opublikowano 28 Października 2007 Opublikowano 28 Października 2007 Witam Podciagnij sobie bezpośrednio linie diagnostyczną silnika do wiazki złącza OBD. Jeżeli nie masz schematu el. napisz do mnie na PW. Te Twoje problemy z odpalaniem to jest tak jak mówisz, cofajace sie paliwo. Możesz ostatecznie założyć sobie zawór jednokierunkowy gdzies na przewodzie paliwowym. Pozdrawiam
berciu Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 Ja wymieniałem licznik i bez zegarów bez problemu połączyłem się z VAG`iem więc coś dziwnie bez tego licznika że nie można się podłączyć
Belding Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Opublikowano 20 Listopada 2007 Witam Podciagnij sobie bezpośrednio linie diagnostyczną silnika do wiazki złącza OBD. Jeżeli nie masz schematu el. napisz do mnie na PW. Te Twoje problemy z odpalaniem to jest tak jak mówisz, cofajace sie paliwo. Możesz ostatecznie założyć sobie zawór jednokierunkowy gdzies na przewodzie paliwowym. Pozdrawiam Witam Podciagnij sobie bezpośrednio linie diagnostyczną silnika do wiazki złącza OBD. Jeżeli nie masz schematu el. napisz do mnie na PW. Te Twoje problemy z odpalaniem to jest tak jak mówisz, cofajace sie paliwo. Możesz ostatecznie założyć sobie zawór jednokierunkowy gdzies na przewodzie paliwowym. Pozdrawiam Jak to sie podciąga tą linie diag. bezpośrednio do wiązki złącza OBD. Schemat elektryczny byłby bardzo mile widziany :> Z góry dzieki i PZDR.[br]Dopisany: 03 Listopad 2007, 07:43 _________________________________________________Witam!!! Udało mi sie połączyć z kompem!!! Uszkodzony mam licznik (obszedłem go z linią K). Wyrzuca mi błąd: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-00 - Open or Short to B+ Czy może to być przyczyną złego odpalania auta??? Autko przyspiesza płynnie, tylko pali ok litr za dużo (7l w trasie). Belding, proszę skup się z tym błędem na jednym temacie, to już 4 w którym o nim piszesz [pre_pl]
mega13 Opublikowano 24 Listopada 2007 Opublikowano 24 Listopada 2007 A co z tym odpalaniem?? jeśli dalej nie pali na zimnym a świece masz dobre to jest problem z pompą i nie zakładaj zaworka zwrotnego bo samochód osłabnie (w niewielkim stopniu).
Belding Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2008 Odkopuje troche temat, ale wymieniłem właśnie wtryskiwacz sterujący (nie ma więc już błedów), ustawiłem wtrysk, w przewodach powietrza nie widać, a autko ciągle ciężko odpala... Jak je zgasze odpalam zaraz ponownie, pali na dotyk, a wystarczy 15 min dłużej poczekać i kiepsko odpala. Oczywiście najgorzej po nocy, wtedy kolka obrotów wałem musi zrbić zanim zaskoczy HELP. Pompa???
Belding Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2008 Koledzy...lepiej odrazu dać auto do pompiarza, czy poczekać aż sie całkiem wysypie...i wtedy regenerować lub zakupić regenerowaną??? No i jakie koszta takiej przyjemmności
Musashi Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 a ja bym najpierw sie przyjrzal czujnikowi obrotow G28.
Belding Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2008 a ja bym najpierw sie przyjrzal czujnikowi obrotow G28. Tylko po podłączeniu do Vaga żadnych błędów nie pokazuje...chyba walięty czujnik by wyłapał
Musashi Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 powinien. nic nie wykazal? wiesz to chyba ostatnia ewentualnosc przed walka z pompa.
Belding Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2008 powinien. nic nie wykazal? wiesz to chyba ostatnia ewentualnosc przed walka z pompa. na Vagu błedów nie widać...także pewnie czujnik jest OK. Chyba pozostaje mi tylko walka z pompą (niestety). Ile taka przyjemność kosztuje ??? wydaje mi sie że umarł mi zawór zwrotny paliwa, bo ciężko pali jak trochę postoi. Gdy odalam bezpośrednio po zgaszeniu silnika, pali bez większego problemu. Podobno można założyć zawór zwrotny na przewodzie, chyba koszty były by mniejsze??? (Podobno tylko nieznacznie osłabia autko - wyczytałem tak na forum). Co proponujecie, bo 2 tys na regeneracje pompy, to nie bardzo uśmiecha mi sie dać HELP
Musashi Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 nie no, dodatkowe zawory to druciarstwo. jak robic to porzadnie. tylko trzebaby to dac do zakladu ktory wie co robi. popytaj kologow na forum o dobry punkt z Twojej okolicy, zreszta....... warto chyba skoczyc nawet dalej byleby pompa zajal sie fachowiec
Belding Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2008 nie no, dodatkowe zawory to druciarstwo. jak robic to porzadnie. tylko trzebaby to dac do zakladu ktory wie co robi. popytaj kologow na forum o dobry punkt z Twojej okolicy, zreszta....... warto chyba skoczyc nawet dalej byleby pompa zajal sie fachowiec racja...popytam o fachowca na forum!!! A co z kosztami regeneracji pompy??? Pewnie nie małe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się