tomi790 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Którędy w końcu najlepiej przebić się z kabelkami ? Od strony kierowcy czy pasażera (za schowkiem)? za schowkiem, od pasażera, bo czujnik masz przy filtrze powietrza
turzol Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Którędy w końcu najlepiej przebić się z kabelkami ? Od strony kierowcy czy pasażera (za schowkiem)?za schowkiem, od pasażera, bo czujnik masz przy filtrze powietrzaZa diabla nie mogę się tamtędy przebić bo za obud nagrzewnicy jest gumowe wygłoszenie grodzi dosyć grube Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez turzol
tomi790 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Artur, nie jest łatwo, to prawda. Dlatego musisz się zaopatrzyć w gruby i sztywny drut do którego musisz przykleić przewody i się przebijać najlepiej od strony komory silnika. ja nie dałem rady ale domin i owszem I nie wiem jak to cholerstwo ma działać bo nigdy jeszcze nie załączył obiegu zamkniętego Zrobiłem test czujnika z dymem z papierosów i nic Na dwóch klimatronikach i żaden nie włączył obiegu zamkniętego.
Bromchit Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Artur, nie jest łatwo, to prawda. Dlatego musisz się zaopatrzyć w gruby i sztywny drut do którego musisz przykleić przewody i się przebijać najlepiej od strony komory silnika. ja nie dałem rady ale domin i owszem I nie wiem jak to cholerstwo ma działać bo nigdy jeszcze nie załączył obiegu zamkniętego Zrobiłem test czujnika z dymem z papierosów i nic Na dwóch klimatronikach i żaden nie włączył obiegu zamkniętego. Widzę że test z dymem papierosowym, nie jest potwierdzony przez nikogo w praktyce. Więc... po kilku latach od założenia czujnika zebrałem się i go zrobiłem. Oznajmiam wszystkim zainteresowanym, że obieg zewnętrzny zamyka się, pod wpływem dymu z papierosa. Do tego testu nie potrzeba vaga, wystarczy wyjąć filtr pyłkowy i widać czy klapy się zamykają.
tomi790 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Może byśmy się spotkali i zrobili u mnie test skoro na pewno masz sprawny czujnik?
rafi10612 Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Moglby ktos wrzucic zdj gdzie to przelozyc do srodka ?
turzol Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Ja juz znalazłem przejście. Wystarczy odkrecic obudowe filtra przeciwpylkowego i przepuścić przewody przez gumowa zaslepke
BeyerBrown Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Kurde, jakie to proste A ja męczyłem się kiedyś z przebijaniem tego grubego wytłumienia!
rafi10612 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 I to jeszcze jak bardzo . Ja ja wyciagnelem ,przelozylem kable i wcisnelem spowrotem
turzol Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Podłączyłem dzisiaj, podmuchalem dla testu dymem z e-papierosa ale widocznie to na czujnik nie działa bo klapy obiegu nie zamknęły sie Muszę chyba wcześniej skasować błąd który jest zapisany w sterowniku klimatronika bo jeździłem bardzo długo bez czujnika. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
tomi790 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Artur, Z jakim numerem czujnik kupiłeś? Spróbuj ze zwykłym petem
turzol Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Artur, Z jakim numerem czujnik kupiłeś? Spróbuj ze zwykłym petem Kupiłem 4B0 czyli ten właściwy, zanim potestuje to pokasuje błędy i sprawdzę gdzie ten czujnik jest w blokach pomiarowych . I pupa....błąd braku czujnika sam się skasował bo sprawdzałem w fault codes, ale sam czujnik nie funkcjonuje - sprawdzałem z dymem papierosowym , gazem z zapalniczki i obieg zamkniety się nie załącza. W prawdzie mam układ klimy w tej chwili pusty i automatem przełączył się na ECON , ale to nie powinno mieć wpływu na działanie czujnika, Zaryzykuje i kupię ten czujnik 1K0
Bromchit Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Jak znajdę, wolną chwilę to odepnę wtyczkę od czujnika ciśnienia i powtórzę test z papierosem. ;-)
tomi790 Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 To jak kupisz 1k0 to daj znać co i jak z nim to może też zainwestuje
Bromchit Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Z odłączoną wtyczką od czujnika ciśnienia, czujnik jakości też zamyka obieg zewnętrzny.
turzol Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Z odłączoną wtyczką od czujnika ciśnienia, czujnik jakości też zamyka obieg zewnętrzny.Dzięki bromchit za potwierdzenie
BeyerBrown Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Z odłączoną wtyczką od czujnika ciśnienia, czujnik jakości też zamyka obieg zewnętrzny. Tak jest fabrycznie czy masz jakąś usterkę?
Bromchit Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Z odłączoną wtyczką od czujnika ciśnienia, czujnik jakości też zamyka obieg zewnętrzny. Tak jest fabrycznie czy masz jakąś usterkę? Nie bardzo rozumiem pytanie... Wymusiłem usterkę odpinając wtyczkę, żeby sprawdzić czy czujnik zamknie obieg. Test zrobilem dla Turzola ;-).
BeyerBrown Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Już wszystko jasne Przez chwilę myślałem, że tego czujnika ciśnienia nie ma fabrycznie montowanego gdy auto było wyposażone w czujnik jakości. Że kolidują ze sobą czy coś...
rafi10612 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Wszystko zmontowane i czujnik nie dziala:/ cena nowego to ponad 300 zl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się