Robero321 Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 6.08.2018 o 22:12, roball napisał: Cięcie kabli wydaje się być barbarzyństwem, chciałbym tego uniknąć. Nie musisz ciąć kabli przecież masz rozwiązanie na przekaźniku... Napisz do autora tego wątku zdaje się ze miał gotowe przekaźniki z podstawka którą wpinało się w ori instalacje bez ciecia kabli.... sam kupowałem jakieś 4 lata temu i działa to do dziś a żadnych kabli nie ciełem zdaje się tylko dwa trzeba było wypiąć z kostki a ich miejsce wpinało się te z podstawki... Edytowane 22 Lutego 2019 przez Robero321
Robero321 Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 46 minut temu, patryczek9997 napisał: 00975 - Heated Rear Window Ten Błąd to nie właściwy klimatronik choć po numerze niby od B6 chyba że masz B7 uzupełnij profil napisz jaki masz mode wozu i model kilmatronika bo o co napisałeś teraz to tylko wróżbita Maciej ?
patryczek9997 Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 (edytowane) Panel nie był wymieniany chyba że poprzedni właściciel wymieniał. Auto posiadam ponad 2 lata i cały czas wyskakiwał ten błąd . Model podam jutro ponieważ nie mam dziś dostępu do autka. Edytowane 22 Lutego 2019 przez patryczek9997
MaTeo85 Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 Panel klimy z poczatkow produkcji auta wiec na 100% z B6 z tym że auto z 2003 masz w opisie więc był zmieniany. W tym przypadku pierwsze co to sprawdzenie przelotki z kablami idacymi do klapy bagaznika czy tam nie są kable złamane lub izolacja nie popękała. Jeśli nie to, to trzeba szukać dalej po instalacji czy gdzieś nie uszkodzona.
patryczek9997 Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 Rozumiem czyli temat na wiele godzin pracy bo akurat w okolicach tylnej klapy wszytsko jest okey.
MaTeo85 Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 Jesteś pewien ze w przelotce gumowej kable sa cale? To jest najczęstszą przyczyną tego typu problemów. Albo panel klimy trafiony chociaż to mniej prawdopodobne.
patryczek9997 Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 Tak jestem pewien. Patrzyłem ostatnio nawet miernikiem czy przechodzi prąd w tym miejscu
MaTeo85 Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 Twój błąd oznacza "przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy - błąd sporadyczny" obstawiam uszkodzoną izolację gdzieś przy ostrej krawedzi blachy. W takim wypadky miernik pokaże przejscie podczas testu. No ale jeśli jesteś pewien to szukaj w takim razie gdzieś indziej.
patryczek9997 Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 Tego sie obawiałem. No cóż dzięki za pomoc
pila24 Opublikowano 29 Lutego 2020 Opublikowano 29 Lutego 2020 (edytowane) W dniu 5.11.2015 o 18:12, BeyerBrown napisał: Ten przekaźnik jest wtedy zbędny, ale nie powinno się nic stać jak zostanie. Pamiętaj, że B6 i B7 miały inne czujniki nasłonecznienia (to ten cycek na kokpicie), które poprawnie współpracują tylko z panelem z określonej generacji. Dziś przy rezanku sprawdziłem na panelu z b7 odczyt ze starego czujnika i nowego po przełożeniu pinów(wtyczka ta sama ale przewody pod inne piny podpięte). To na starym czujniku A tutaj nowy Edytowane 29 Lutego 2020 przez pila24 2
serfin Opublikowano 27 Lipca 2020 Opublikowano 27 Lipca 2020 Witam po dłuższej przerwie. Z uwagi na fakt, iż nasze A4 B6 i B7 mają już swoje lata i są częsci które trzeba wymienić to zastanawiam się czy świetną alternatywą nie byłyby części z Seata Exeo w tym klimatronik? Tu juz można kupić podzespoły z roku produkcji 2011 2012 wiec stosunkowo świeże. Może ktoś eksperymentował? Pzdr
pila24 Opublikowano 27 Lipca 2020 Opublikowano 27 Lipca 2020 (edytowane) 9 godzin temu, serfin napisał: Witam po dłuższej przerwie. Z uwagi na fakt, iż nasze A4 B6 i B7 mają już swoje lata i są częsci które trzeba wymienić to zastanawiam się czy świetną alternatywą nie byłyby części z Seata Exeo w tym klimatronik? Tu juz można kupić podzespoły z roku produkcji 2011 2012 wiec stosunkowo świeże. Może ktoś eksperymentował? Pzdr Normalnie możesz z exeo wstawiać,jest taki sam jak ostatnia wersja tego z b7. Ten mój panel pochodzi z exeo właśnie,moduł BT tez mam z exeo. Sporo modułów jest zgodnych i można je montować w b6/b7 Edytowane 27 Lipca 2020 przez pila24
r7adek Opublikowano 21 Stycznia 2021 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Handluje ktoś jeszcze gotowymi wiązkami z przekaźnikiem pod klimatronik z B7?
GreGoriO Opublikowano 23 Stycznia 2021 Opublikowano 23 Stycznia 2021 zapytaj @kaju, na FB też go znajdziesz. Vag-Instal - 608 zdjęć - Firma motoryzacyjna - wrocławska 54, 63-430 Uciechów WWW.FACEBOOK.COM Vag-Instal, Uciechów, Kalisz, Poland. 1213 osób lubi to · 10 osób mówi o tym. - wiązki i montaż doposażenia - diagnostyka i kodowanie sterowników - ochrona komponentu - spolszczenie i aktualizacja...
ekhaaart Opublikowano 9 Lutego 2021 Opublikowano 9 Lutego 2021 Cześć, Podbijam temat bo nie widziałem w wynikach wyszukiwania jednej rzeczy: Czy po zamontowaniu panelu klimatyzacji z b6 do b7 problem ogrzewania tylnej szyby występuje? Czy wszystkie funkcje będą działać poprawnie(w tym ogrzewanie foteli)? Dzięki!
pila24 Opublikowano 9 Lutego 2021 Opublikowano 9 Lutego 2021 8 godzin temu, ekhaaart napisał: Czy po zamontowaniu panelu klimatyzacji z b6 do b7 problem ogrzewania tylnej szyby występuje? A po co tak kombinować? Panele z b7 mają inną elektronikę oraz nowsze oprogramowanie. W b6 jest przekaznik w panelu od ogrzewania szyby. W b7 jest przekaznik osoby poza panelem. Czy zadziała grzanie szyby po takim swapie z b7 na b6? Nie wiadomo,ale na pewno będą problemy z czujnikiem nasłonecznienia bo w b7 jest inny.
r7adek Opublikowano 9 Lutego 2021 Opublikowano 9 Lutego 2021 4 godziny temu, pila24 napisał: A po co tak kombinować? Panele z b7 mają inną elektronikę oraz nowsze oprogramowanie. W b6 jest przekaznik w panelu od ogrzewania szyby. W b7 jest przekaznik osoby poza panelem. Czy zadziała grzanie szyby po takim swapie z b7 na b6? Nie wiadomo,ale na pewno będą problemy z czujnikiem nasłonecznienia bo w b7 jest inny. Ale jak zmieni się czujnik to będzie ok?
pila24 Opublikowano 9 Lutego 2021 Opublikowano 9 Lutego 2021 Teraz, r7adek napisał: Ale jak zmieni się czujnik to będzie ok? Ja zmieniałem z b6 na b7 i czujnik również zmieniłem,ten z b7 daje zupełnie inne odczyty niż poprzednik z b6. Piny przy czujniku również trzeba podmienić bo nie podchodzi p&p.
r7adek Opublikowano 10 Lutego 2021 Opublikowano 10 Lutego 2021 17 godzin temu, pila24 napisał: Ja zmieniałem z b6 na b7 i czujnik również zmieniłem,ten z b7 daje zupełnie inne odczyty niż poprzednik z b6. Piny przy czujniku również trzeba podmienić bo nie podchodzi p&p. Mógłbyś napisać które piny trzeba zamienić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się