Agrzesiek4 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Witam, przymierzam się do zakupu Audi A4 B6, chce nią zastąpić moją wysłużona B5. Jakie są pozytywy i negatywy B6? Polecacie, odradzacie? Czekam na wasze wpisy i porady Silnik diesla 1.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Sprecyzuj jaki silnik 1,9 czy 2,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stepcio Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Witam, podepnę się pod temat bo z nowym rokiem mam taki sam plan , ja celuje w 1.9 130km ( AWX chyba było oznaczone)- najlepiej w Q . Czytałem trochę o tym ale może wypowie się ktoś kto ma, zna , jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 wady: -4tyś obrotów zalety: -spalanie Taki mały żart Oczywiście 1.9TDI AWX czy AVF to jedne z najlepszych jednostek w a4 więc każdy prawie jest z nich zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 1.9 TDI w [b6] to : [AVB] 5-biegowa skrzynia(manual) , 100 PS , 250 Nm , produkowany 04.01-05.04r. [AWX] 5-biegowa skrzynia(manual) ,131 PS , 285 Nm , 12/00-06.03r. [AVF] 6-biegowa skrzynia(manual) ,131 PS , 310 Nm , 11.00/12.04r. [bKE] 5-biegowa skrzynia(manual) 115 PS , 285 Nm , 06.04-12.05r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 nie żebym się czepiał ale każdy broni swego więc... AVB ma 250 Nm (jakby to robiło wieeelką różnicę ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 nie żebym się czepiał ale każdy broni swego więc... AVB ma 250 Nm (jakby to robiło wieeelką różnicę ) No tak , to była literówka ( a raczej "liczbówka" ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qeza Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Mój wybór to AVF. Często jeżdżę Anglia Polska wiec kompromis między prędkością, spalaniem i koszty utrzymania, był ważny. Silnik ekonomiczny, około 5.5-6/100 ,jeżdżę delikatnie. W trasie prędkości 130 -150, po woli a do celu, bo nie mam kierowcy na zmianę. Skrzynia 6 bieg rewelacja w trasie 3000rpm = 160 km/h wtedy zaczyna być dla mnie za głośno. w mieście trochę trzeba się na zmieniać ale nie jest źle. Ja wyszukałem model "sport" o obniżonym zawieszeniu 20mm, opony 235 co moim zdaniem poprawia jakość prowadzenia, siedzenia skóra alcantra, bose system co umila dalekie podróże. Moim zdaniem jest to samochód bez większych wad. Trzeba go dobrze poznać i dbać o niego, to będzie jeździł. Tylko nie wiem jak trafić dobrą sztukę w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Tylko nie wiem jak trafić dobrą sztukę w Polsce. I poza tym ten(te) silnik(i) są bez większych "wad" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 I w promocji mają zazwyczaj więcej koniuuf niż podaje producent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 użytkuję auto ponad rok silnik avf manual jak narazie nie zauważyłem żadnych wad i skrzynia 6 w mieście nie przeszkadza za to w trasie także polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 a ja z AVF byłem bardzo niezadolony- więcej palił niż AVN - niby duba większa i cięższa ale :thumbdown: A4 w tdi tylko B5. b6 to już bemnzyna. ale może jakaś felerna sztuka była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 ale może jakaś felerna sztuka była chyba tak , musiał mieć już trochę nalatane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 ale może jakaś felerna sztuka była chyba tak , musiał mieć już trochę nalatane jedną miał zaletę- na -30C palił aż się serce cieszyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrzesiek4 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 kumpel ma a4 b6 z 6 biegowa skrzynia, ogolnie jest zadowolony, ale ostatnio cos mu sie w czasie jazdy z turbina stalo i jechal jakby mial ze 90 KM. Poza tym mowi ze w kombi w srodku trzeszczy, tzn z tyłu w bagazniku te plastiki. A jak jest z zawieszeniem? to jest identyczne jak w b5 czy zostało coś zmienione? ile kosztuje zestaw lepszych wahaczy do modelu b6? I jeszcze mam pytanie o rozrząd, mianowicie podobno do jednego silnika kosztuje ok 400 zł a do drugiego ok 1000zł? Jak to jest z rozrządem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 na B6 AWX które mam już ponad 2,5 roku nie mogę powiedzieć złego słowa, zalety to: bezawaryjny odpala bez problemu przy bardzo dużych mrozach ja akurat dużych tras nie kręcę dlatego szukałem skrzynki 5 biegowej dobre spalanie w stosunku do osiągów/przejechanych km ogólna ocena: Bardzo przyjemne autko jak kupisz nie zjechany egzemplarz to będziesz sobie chwalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Poza tym mowi ze w kombi w srodku trzeszczy, u mnie nic nie trzeszczało, może ma walony egz. A jak jest z zawieszeniem? to jest identyczne jak w b5 czy zostało coś zmienione? Przód to samo z wyjątkeim sworznia w dolnych wahaczach plus wielowahacz z tyłu bo w b5 miałeś belkę. Koszt lemfoldera 1500zł cały przód. Ja w avf-ie kpl rozrządu w ASO bez pompy wody 480zł dla mnie wielką wadą było to ze jest strasznie głośny czy to AVF czy AWX itd all na pompowtryskach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sancho80 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 ja tam jestem nawet zadowolony ze swojego AVFa. wczesniej jezdzilem 130konna ibiza i po przesiadce na 160konna a4 odczuwam pewien dyskomfort. ogolnie auto mile, tylko strasznie krotka skrzynia co mnie troche irytuje bo styrasznie duzo wachlowania po miescie.. srodek wykonczony bardzo porzadnie, fajnej jakosci materialy, przy 200tys nie widac zuzycia bardzo..z tym skrzypieniem to troche skrzypi ale to normalne, mialem mercedesa i tez skrzypialo..taki urok plastikow..grunt ze nie nagminnie i nie caly czas..ogolnie to auto nie jest duze, nadaje sie raczej dla rodziny z malymi dziecmi.. jesli kupisz na 15tkach auto to porazka jesli jezdzisz po dziurach bo jest strasznie niska i ciagle trze o wszystko.. jesli chodzi o naped to :bicz3: :oklaski: mowia ze jak kupisz Q to potem juz FWD sie nie chce...ja sie musze z tym stanowczo zgodzic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 jesli kupisz na 15tkach auto to porazka jesli jezdzisz po dziurach bo jest strasznie niska i ciagle trze o wszystko.. :mysli: a co za róznica, przecież czy 15'' czy 19'' to musi być tak dobrane z wysokością i szerokością opony żeby średnica koła była taka sama więc wysokość na jakiej auto stoi zmieniając koła się nie zmienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 jesli kupisz na 15tkach auto to porazka jesli jezdzisz po dziurach bo jest strasznie niska i ciagle trze o wszystko.. :mysli: a co za róznica, przecież czy 15'' czy 19'' to musi być tak dobrane z wysokością i szerokością opony żeby średnica koła była taka sama więc wysokość na jakiej auto stoi zmieniając koła się nie zmienia... dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się