Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Pozytywy i negatywy A4 b6 z silnikiem diesla


Agrzesiek4

Rekomendowane odpowiedzi

W [AVF'ie] na pewno są inne przełożenia niż w [AWX'ie] :cool1: , poza tym [AVF] fabrycznie wychodził z 310 Nm , a [AWX] z 285 Nm , na dodatek większość z końca produkcji [AVF] ma zajebistego bonusa ( gift ) :wink4:

tak, są inne, przy 100 km/h w AVF na VI jest o 100 obr/min mniej niż w AWX na V :polew: różnica żadna - a w mieście przez te 6 biegów w avf musisz nawachlować się jak głupi, bo przy 50 km/h jest już 2000 obr na III biegu ......

a te 310nm to jest osiągane chwilowo przy 1900 obr/min i od ~ 2000 obr/min AWX I AVF mają takie same wykresy

co do samego tematu, jeśli nie robisz dużych przebiegów powyżej 30 tyś. km rocznie to i w ogólnym rachunku kupno i utrzymanie 1.8T wyjdzie taniej niż 1.9tdi ze standardowymi 180tys km na blacie , i do tego masz wyższą moc w standardzie + większy potencjał w rozwoju + brak budzącego pól osiedla dźwięku traktora pod maską

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

utrzymanie 1.8T wyjdzie taniej niż 1.9tdi ze standardowymi 180tys km na blacie , i do tego masz wyższą moc w standardzie + większy potencjał w rozwoju + brak budzącego pól osiedla dźwięku traktora pod maską

Zaraz się zrobi temat: Benzyna lepsza od diesla, lub coś w tym stylu. Piszcie koledze plusy posiadania tegoż modelu z silnikiem diesla tak jak prosi :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do samego tematu, jeśli nie robisz dużych przebiegów powyżej 30 tyś. km rocznie to i w ogólnym rachunku kupno i utrzymanie 1.8T wyjdzie taniej niż 1.9tdi ze standardowymi 180tys km na blacie , i do tego masz wyższą moc w standardzie + większy potencjał w rozwoju + brak budzącego pól osiedla dźwięku traktora pod maską

Wytłumacz mi proszę. 1,8T to tez turbo tez dwumas + wieksze spalanie. Wiec nie wiem co taniej wyjdzie w utrzymaniu. Jak bys mógł to rozwiń swoją myśl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt zakupu w większości przypadków zadbanego diesel'a w znacznym stopniu odbiega od benzyniaka. Sama eksploatacja jest o wiele niższa w przypadku diesel'a - w nich się jeszcze nic nie psuło :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz się zrobi temat: Benzyna lepsza od diesla, lub coś w tym stylu. Piszcie koledze plusy posiadania tegoż modelu z silnikiem diesla tak jak prosi :good:

Dokładnie :good:

co do samego tematu, jeśli nie robisz dużych przebiegów powyżej 30 tyś. km rocznie to i w ogólnym rachunku kupno i utrzymanie 1.8T wyjdzie taniej niż 1.9tdi ze standardowymi 180tys km na blacie , i do tego masz wyższą moc w standardzie + większy potencjał w rozwoju + brak budzącego pól osiedla dźwięku traktora pod maską

tym tylko potwierdziłeś swoją głupotę :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz się zrobi temat: Benzyna lepsza od diesla, lub coś w tym stylu.

taki temat nie ma sensu, ponieważ zalety diesla zaczynają się i kończą na niższym spalaniu - za to temat diesel vs LPG to jest temat rzeka, ale nie o tym

żeby nie było że jestem jakims fanatykiem benzyny - mam w domu zarówno diesla do nabijania kilometrów jak i benzynę do zabawy

a z tym spalaniem diesla - benzyna przy obecnych temperaturach potrzebuje 3 max 4 km do osiągnięcia temp roboczej - diesel co najmniej 3x tyle, a niedogrzany motor = znacznie wyższe spalanie

w efekcie jadąc 10-15km do pracy w mieście rożnica w spalaniu w dieslu i benzynie jest tak mała, że często auto jest zostaje sprzedane zanim zwróci się te kilka tys. PLN które zostały dopłacone do diesla

tym tylko potwierdziłeś swoją głupotę :cool1:

komu potwierdziłem ? osobie która twierdzi że skrzynia VI w AVF musi być dłuższa niż V w AWX, bo przecież tu jest 6 biegów a tu 5 ?

to fakt muszę się tym mocno przejąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komu potwierdziłem ? osobie która twierdzi że skrzynia VI w AVF musi być dłuższa niż V w AWX, bo przecież tu jest 6 biegów a tu 5 ?

to fakt muszę się tym mocno przejąć

Ja nie napisałem że jest dłuższa tylko ze ma inne przełożenia :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Benzyna vs diesel ten spór trwa od wieków. A wiekszość ludzi który tak bardzo chcą udowodnić swoje zdanie miało w swej karierze kierowcy tylko diesla lub tylko benzyne. Ja natomiast chciał bym poznać opinie kogoś kto miał przynajmniej przez rok zarówno 1,8T jak i jakiegoś diesla np w budzie B6 lub B7. Ja coprawda miałem kiedys golfa III 1,8 ale to nie ma co porównywać. Mnie tylko martwi dojazd do pracy (15km 50/50 miasto trasa) takim benzyniakiem gdzie AWX srednio mi wychodzi 6.5litra na 100 :cool1:, a takie 1,8T bądz 2.0 Tfsi to z 10 trzeba bedzie liczyć a to dość spora różnica dla portfela :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znam taka osobe co miala przez ponad rok czasu 1.8T po sofcie, a teraz ma 1.9tdi zmodzone...

i mowi ze zostaje przy dieslu,pytam czemu?-ekonomia i ciagnie z dolu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem 1.8T,przy czym 1.9 105KM w A3 jeździło się o wiele wygodniej niż benzyna.

Te 150KM w 1.8 to jest maleńko,spalanie w lecie niższe o jakieś 3l w mieście na rzecz TDI.

Inna kwestia ze TDI w trasie przy dynamicznej jeździe,pali już zdecydowanie mniej i nie trzeba tego piłować pod czerwone pole żeby się zmieścić miedzy tirami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znam taka osobe co miala przez ponad rok czasu 1.8T po sofcie, a teraz ma 1.9tdi zmodzone...

i mowi ze zostaje przy dieslu,pytam czemu?-ekonomia i ciagnie z dolu.

ja mialem civicka 1,5 teraz tdi i tez zostaje przy tdi.. fakt ze oba auta z innej bajki ale jezdzilem innym autem w tdi i i to mnie przekonało do zmiany..

a tak poza tym to temat dotyczy tylko diesla i to konkretnego wiec nie ma sensu tutaj kłócic sie co jesst lepsze lub jakie pojemnosci są lepsze itp :) juz ciekawiej czytało sie porównanie awx i avf :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...