dudi75 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Kolego by masz 1.8 wiec bedziesz miec pompe paliwa, a kolega Maximus na diselka 1.9 z silnikem 1Z wiec on ma samego smoka z plywakiem i jemu bez problemu to wyczlo . A ty musisz cos po kombinowac niestety nie pomoge bo tez mam diselka
Kennykk Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 no i nareszcie jakiś pozytywny komentarz odnoszący sie do mojego pytania. Dzięki Dudi75:)
audia41.6 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Witam mam prośbę pomógł by mi ktoś opisując jam mam wyciągnąć w benzynie ten pływak
Lishoo Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 cytuje Hej, To ustrojstwo po odłączeniu czarnego weżyka (peszel) wyjmuje się w całości (pod odpowiednim kątem). Przerabiałem ten temat - sprawdzone. fakt wyjmuje sie ale tu nie oto dokładnie chodzi, a o to jak to środkowe ustrojstwo (wężyki/pompka paliwa/wskaźnik poziomu) sie wypina, czy odpina od baku,bo z wyciągnięciem tego raczej nie widze problemu... może ktoś wie? JAK WYPIĄĆ CAŁOŚĆ TYCH WNĘTRZNOŚCI W BAKU BY JE WYCIĄGNĄĆ? Szczerze to nie do końca rozumiem Twoje pytanie, ale postaram się na nie odpowiedzieć No więc tak, najpierw odpinasz oba czarne węże i wtyczkę, później odkręcasz ten czarny pierścień w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara, czyli w lewo. No a później podnosisz to do góry, u mnie musiałem to lekko podważyć śrubokrętem bo było tak zassane, a jak już będzie luźne, to wyciągasz powolutku do góry pod skosem, później troszkę obracasz tym chyba do siebie i znowu do góry no i masz już wyciągnięte. A żeby rozebrać tego całego smoka to ten pręt co się tak rusza z takim czarnym plastikiem pchasz do tyłu żeby się wysunął z tego ruchomego elementu, a później ciągniesz do siebie żeby wyskoczyło z zatrzasków. Następnie ten ruchomy element wychodzi bez niczego, no i masz już wszystko rozebrane na części
Kennykk Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 dzieki wielkie...za kilka dnia wpycham sie w bagaznik:)
adam_ust Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Witam A w benzyniaku jak to cholerstwo wyciągnąć. Odkręciłem dekiel ale pływak jest umocowany jakby do pompy a ta z koleji do dna baku ... Na dodatek mam pełny zbiornik paliwa
omario Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Pływak w benzyniakach umocowany jest do pompy za pomocą zatrzasku..... Wystarczy włożyć rękę do baku i i wyczuć mały wystający "cypek" u podstawy pływaka i go wcisnąć i w ten sposób mamy pływak wyjęty....
mirek s Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 Pływak w benzyniakach umocowany jest do pompy za pomocą zatrzasku..... Wystarczy włożyć rękę do baku i i wyczuć mały wystający "cypek" u podstawy pływaka i go wcisnąć i w ten sposób mamy pływak wyjęty.... Kolega omario ma rację. Wyczułem ten zatrzask i wyjąłem czujnik poz. paliwa wraz z pływakiem. Warto wcześniej wyjeździć jak najwięcej benzynki, ja musiałem moczyć łapy w paliwie. Ps. przed robotą czapki z głów i papierosy z zębów.
Dasiek Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 U plywak wskazuje zawsze 1/4 baku nawet po zatankowaniu na ful i gdy jade na rezerwie. dopiero po odpieciu i ponownym podlaczeniu aku poziom sie zmienia ale znow zostaje nienaruszony nawet po pelnym zatankowaniu. czy to jest tez wina plywaka czy raczej elektryka? bo na VAG'u nic nie wychodzi.
_Solar_ Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 ciezko powiedzieć wykonywałeś ten zabieg który opisał Maxsimus jezeli nic nie pomógł to może pływak jest zepsuty...Spróbuj może podmienić od kogoś innego i zobaczysz czy rzeczywiście to jest wina pływaka
kazet506 Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Witam ja ostatnio tez miałem taki sam problem jak większość i postanowiłem się dobrać do tego pływaka. i udało mi sie wszystko bez problemu rozebrać. ten pływak czy nawet to sitko nie jest do niczego przymocowane porostu trzymane jest przez jego górna część. także trzeba pokombinować i jakoś wyjdzie. no właśnie ja się do tego dostałem ale niestety jest tak jak było raz odpalam i mam wskazówkę przy rezerwie a drugi raz 1/4 baku i tak w kółko i nie wiem co teraz robić czy np ten element po którym chodzą te rysiki można gdzieś kupić czy wina leży po stronie tej płytki czy możne licznik szwankuje a może coś z VAGiem jest nie tak?????
Dasiek Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 w koncu rozebralem to ustrojstwo ale jak juz wszystko podlaczylem to autko nie chcialo zapalic. dopiero po podlaczeniu pod prostownik cos pomoglo. moze ktos wie co moglem zrobic nie tak???
mirek s Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 no właśnie ja się do tego dostałem ale niestety jest tak jak było raz odpalam i mam wskazówkę przy rezerwie a drugi raz 1/4 baku i tak w kółko Jak już się dostałeś to mogłeś podłączyć omomierz, szczoteczka przesuwając się po elemencie oporowym (pływak góra dół) powinna mieć z nim stały kontakt. U mnie zrobił się luz i raz stykało raz nie. Luz zlikwidowałem i teraz działa poprawnie. Warto oczywiście wszystkie elementy przewodzące prąd przeczyścić, najlepiej specjalnym sprajem do elektroniki.
Kennykk Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 także i ja w końcu też rozebrałem całość. faktycznie w benzynce jest troszke inaczej niz przedstawiono to na fotografiach w pierwszym poście. A mianowicie ktoś wspominał o wystającym dzyndzelku więc próbowałem go namacać i znalazłem. Wiec wszystko wyciągnęłem ,przeczyściłem styki w każdym możliwym miejscu, zamonotowałem ,odpalam i nic NADAL MAM ZERO NA WSKAŹŃIKU PALIWA I NADAL PALI MI SIĘ KONTROLKA REZERWY może ktoś zna przyczynę
grzesu3 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 witam Panowie gdzie dokładnie jest te dekielek w avancie? Podczas jazdy spadł mi wskaźnik paliwa do zera, kontrolka od wachy się świeci i podczas włączenia daje sygnał dźwiękowy. W pierwszej kolejności chcę obejrzeć te ustrojstwo, tylko nie wiem gdzie ten dekiel? prosze o pomoc pozdr.
cebula Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 witam u mnie znowu jest coś takiego że cały czas mam wskaźnik na full mając mało paliwa w baku czy wasze pomysły dadzą radę.
doktoluk Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Sprawa u mnie wyglądała tak że bak paliwa nie zostaje odpowietrzony i pompa poddaje się podczas ssania paliwa i przez to szalał wskaźnik i padał bezpiecznik. Do wymiany poszedł elektrozawór odpowietrzający bak(zamontowany obok filtra paliwa) do sprawdzenia są przewody paliwowe. Witam. U mnie sprawa z wskazaniem poziomu paliwa wyglądała tak że wskaźnik pokazywał dobrze ale czasem nagle nie stąd ni zowąd wskazówka opadała na zero, zaświecała się rezerwa i po jakimś czasie się wyłączała. Problem był w tym że zaczęło mi wywalać bezpiecznik od pompy paliwa po wizycie u mechanika okazało się że pompa jest dobra a nawet usłyszałem że "nowa", więc jako zabieg "prewencyjny" wymienili mi przewody elektryczne. I wszystko było ok więc wybrałem się w trasę do Holandii ale po przejechaniu prawie 600 km bezpiecznik padł i każdy kolejny również. A że i ja wolałem dmuchać na zimne to kupiłem sobie przed trasą pompę paliwa i na stacji paliwowej w dwie godziny ją wymieniłem i dalsza droga poszła z płatka. Może jest coś takiego że gdy pompa szaleje (robi jakieś zwarcie,zacina się) tak działa na wskaźnik paliwa (w moim przypadku). ps. nie wiele to wnosi do tematu ale w razie wystąpienia takich objawów może warto się zainteresować pompą paliwa. Sprawa nadla się ciągnie, bezpieczniki od pompy paliwa nadal się przepalają. Znalazłem kilkanaście wątków na ten temat ale żadnego rozwiązania, masakra. Czujnik poziomu paliwa przeczyściłem i pokazuje prawidłowo poza tym że właśnie przed spaleniem bezpiecznika wskazówka zaczęłą iść w dół ku rezerwie Pozdrawiam i szerokiej drogi. Jednak wskaźnik poziomu paliwa nadal się czasami wacha co pokazać, czyli nie było powiązania z źle działającą pompą - w końcu muszę go rozebrać i przeczyścić.
kamil642 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 nie da się odkręcić tego czarnego pokrętła
bipi555 Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 moze i ktos mi cos pomoze, mam tak ze raz wskaznik pokazuje stan paliwa , a raz lezy na zero, dobrze ze komputer pokazuje ile jeszcze do przejechania jest kilosow, bo inaczej nie wiedzial bym ile jeszcze mam paliwka, i dodam ze na vagu nie pokazuje mi zadnego bledu, ma ktos jakis pomysl??? lub patent na to ??
Mrozial Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 czy u was (tym, którym udało sie wyjąć pływak) też tyle tych rurek i wężyków jest w baku, nie wiem za co sie złapać jak na to patrzę :/ zerknijcie :/ http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_naprawa_plywaka_diesel_25_1999_quattro-t86067.0.html;msg974489#msg974489 HELP
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się