Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Jakie amortyzatory zawieszenie sportowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam niedawno kupiłem auto jest ono obniżone o ok 3 cm . Muszę wymienić tylne amortyzatory, obecnie mam założone firmy koni. Jakie amortyzatory mogę założyć kto mi poleci konkretnie firmę i czy mogą być normalne czy trzeba uwzględnić te 3 cm i kopić jakieś sportowe ?

Opublikowano

Koni to bardzo dobra firma, ja bym przy nich został

Opublikowano

A jak chcesz coś tańszego, a chyba nie gorszego to np. MTS Technik - wpisz sobie w szukajkę na forumi znajdziesz trochę opinii o nich.

Opublikowano

ja mam u siebie sasch super touring i 30 mm w dole i też chodzi fajnie :good: ale powiem, że jak na razie mam tylko na tyle, ale na pewno z przodu następne też zapakuje sasch super touring :evil:

Opublikowano

bardzo proszę nie stawiać MTS Technik na równi z Koni lub nawet stawiać tego obok siebie bo jeden to baaardzo dobry amorek a drugi to tani żółty amorek.

Dla autora wątku polecę jeszcze kayaba AGX. Są regulowane i wysokiej jakości choć cena jest raczej wysoka.

Sachs Super Touring to bardzo dobry zamiennik seryjnego amortyzatora, przy mocnym obniżeniu amortyzator dostanie szybko po żywotności.

Opublikowano

bardzo proszę nie stawiać MTS Technik na równi z Koni lub nawet stawiać tego obok siebie bo jeden to baaardzo dobry amorek a drugi to tani żółty amorek.

Nikt tu nie stawia na równi. Ale 2,5 roku u mnie i się nie skończyły jeszcze. I chyba jeszcze trochę pojeżdżą...

Opublikowano

bardzo proszę nie stawiać MTS Technik na równi z Koni lub nawet stawiać tego obok siebie bo jeden to baaardzo dobry amorek a drugi to tani żółty amorek.

Nikt tu nie stawia na równi. Ale 2,5 roku u mnie i się nie skończyły jeszcze. I chyba jeszcze trochę pojeżdżą...

Lepsze mtsy niż seryjne Sachs Super Touring :wink4:

Kto to wymyślił, żeby do obniżonego auta dawać seryjne amortyzatory i jeszcze namawiać do tego innych. Druciarstwo :wallbash:

Opublikowano

bardzo proszę nie stawiać MTS Technik na równi z Koni lub nawet stawiać tego obok siebie bo jeden to baaardzo dobry amorek a drugi to tani żółty amorek.

Nikt tu nie stawia na równi. Ale 2,5 roku u mnie i się nie skończyły jeszcze. I chyba jeszcze trochę pojeżdżą...

widocznie na opak zrozumiałem Twoje " nie tańsze a chyba nie gorsze"

pozdrowionka i Wesołych :good:

Opublikowano

bardzo proszę nie stawiać MTS Technik na równi z Koni lub nawet stawiać tego obok siebie bo jeden to baaardzo dobry amorek a drugi to tani żółty amorek.

Nikt tu nie stawia na równi. Ale 2,5 roku u mnie i się nie skończyły jeszcze. I chyba jeszcze trochę pojeżdżą...

Lepsze mtsy niż seryjne Sachs Super Touring :wink4:

Kto to wymyślił, żeby do obniżonego auta dawać seryjne amortyzatory i jeszcze namawiać do tego innych. Druciarstwo :wallbash:

mi chodzi o sasch super touring 280-560 to nie jest zwykły amor tylko zamiennik do 1be, gazowy, wiec do - 30 starczy, a zwykły amory jest olejowy, bądź olejowo gazowy który właśnie nie zbyt pasuje do obniżenia,

pozdrawiam i Wesołych

Opublikowano

Dziękuję za radę :wink4:

Dzik jest forumowym sprzedawcą, uznałem że wie co mówi (pisze).

Sachs Super Touring to bardzo dobry zamiennik seryjnego amortyzatora, przy mocnym obniżeniu amortyzator dostanie szybko po żywotności.

Opublikowano

he, niema za co, po prostu jak szukałem na forum to znalazłem, że ktoś szukał właśnie zamiennika do 1be i padł wybór właśnie na sasch super touring 280-560, więc ja też go kupiłem i wydaje mi się że powinien być dobry do -30, bo już więcej w dół to wiadomo że się nie nada, :cool1:

Opublikowano

Witam

Musze szybko wymienić amortyzatory tylne.

Z tego co się dowiedziałem to mam sportowe zawieszenie które jest fabrycznie obniżone.

Czy mogę założyć do tego zwykły amortyzator czy konieczne jest kupno tego sportowego?

I co się stanie jak założę zwykły?

Myślałem o czymś takim:

http://allegro.onet.pl/amortyzatory-sachs-tyl-audi-a4-a4-avant-i1408963335.html

Opublikowano

Witam

Musze szybko wymienić amortyzatory tylne.

Z tego co się dowiedziałem to mam sportowe zawieszenie które jest fabrycznie obniżone.

Czy mogę założyć do tego zwykły amortyzator czy konieczne jest kupno tego sportowego?

I co się stanie jak założę zwykły?

Myślałem o czymś takim:

http://allegro.onet.pl/amortyzatory-sachs-tyl-audi-a4-a4-avant-i1408963335.html

skoro masz sportowe zawieszenie to musza to być amorki przystosowane do krótszego skoku. ale najważniejsze pytanie jakie masz to obniżone zawieszenie :?: same sprężyny -40 :?:

jak założysz zwykłe amorki to nic się nie stanie, po prostu ich żywotność skróci się o jakieś 20-30%

Opublikowano

jest to seryjne sportowe zawieszenie w avancie (symbol 1BE).

Z tego co wiem to jest ono obniżone chyba o 20 mm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...