handzland Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Witam niedawno kupiłem auto jest ono obniżone o ok 3 cm . Muszę wymienić tylne amortyzatory, obecnie mam założone firmy koni. Jakie amortyzatory mogę założyć kto mi poleci konkretnie firmę i czy mogą być normalne czy trzeba uwzględnić te 3 cm i kopić jakieś sportowe ?
adadur Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Koni to bardzo dobra firma, ja bym przy nich został
soolek Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 A jak chcesz coś tańszego, a chyba nie gorszego to np. MTS Technik - wpisz sobie w szukajkę na forumi znajdziesz trochę opinii o nich.
mpoloo Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Ja u siebie do sprężyn H&R -30mmmamzałozone Bilstein B6 i bardzo polecam taki zestaw.
Fryta Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 ja mam u siebie sasch super touring i 30 mm w dole i też chodzi fajnie ale powiem, że jak na razie mam tylko na tyle, ale na pewno z przodu następne też zapakuje sasch super touring
dzik Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 bardzo proszę nie stawiać MTS Technik na równi z Koni lub nawet stawiać tego obok siebie bo jeden to baaardzo dobry amorek a drugi to tani żółty amorek. Dla autora wątku polecę jeszcze kayaba AGX. Są regulowane i wysokiej jakości choć cena jest raczej wysoka. Sachs Super Touring to bardzo dobry zamiennik seryjnego amortyzatora, przy mocnym obniżeniu amortyzator dostanie szybko po żywotności.
soolek Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 bardzo proszę nie stawiać MTS Technik na równi z Koni lub nawet stawiać tego obok siebie bo jeden to baaardzo dobry amorek a drugi to tani żółty amorek. Nikt tu nie stawia na równi. Ale 2,5 roku u mnie i się nie skończyły jeszcze. I chyba jeszcze trochę pojeżdżą...
Armi Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 bardzo proszę nie stawiać MTS Technik na równi z Koni lub nawet stawiać tego obok siebie bo jeden to baaardzo dobry amorek a drugi to tani żółty amorek. Nikt tu nie stawia na równi. Ale 2,5 roku u mnie i się nie skończyły jeszcze. I chyba jeszcze trochę pojeżdżą... Lepsze mtsy niż seryjne Sachs Super Touring Kto to wymyślił, żeby do obniżonego auta dawać seryjne amortyzatory i jeszcze namawiać do tego innych. Druciarstwo
dzik Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 bardzo proszę nie stawiać MTS Technik na równi z Koni lub nawet stawiać tego obok siebie bo jeden to baaardzo dobry amorek a drugi to tani żółty amorek. Nikt tu nie stawia na równi. Ale 2,5 roku u mnie i się nie skończyły jeszcze. I chyba jeszcze trochę pojeżdżą... widocznie na opak zrozumiałem Twoje " nie tańsze a chyba nie gorsze" pozdrowionka i Wesołych
Fryta Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 bardzo proszę nie stawiać MTS Technik na równi z Koni lub nawet stawiać tego obok siebie bo jeden to baaardzo dobry amorek a drugi to tani żółty amorek. Nikt tu nie stawia na równi. Ale 2,5 roku u mnie i się nie skończyły jeszcze. I chyba jeszcze trochę pojeżdżą... Lepsze mtsy niż seryjne Sachs Super Touring Kto to wymyślił, żeby do obniżonego auta dawać seryjne amortyzatory i jeszcze namawiać do tego innych. Druciarstwo mi chodzi o sasch super touring 280-560 to nie jest zwykły amor tylko zamiennik do 1be, gazowy, wiec do - 30 starczy, a zwykły amory jest olejowy, bądź olejowo gazowy który właśnie nie zbyt pasuje do obniżenia, pozdrawiam i Wesołych
Armi Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Dziękuję za radę Dzik jest forumowym sprzedawcą, uznałem że wie co mówi (pisze). Sachs Super Touring to bardzo dobry zamiennik seryjnego amortyzatora, przy mocnym obniżeniu amortyzator dostanie szybko po żywotności.
Fryta Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 he, niema za co, po prostu jak szukałem na forum to znalazłem, że ktoś szukał właśnie zamiennika do 1be i padł wybór właśnie na sasch super touring 280-560, więc ja też go kupiłem i wydaje mi się że powinien być dobry do -30, bo już więcej w dół to wiadomo że się nie nada,
drarek Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 Witam Musze szybko wymienić amortyzatory tylne. Z tego co się dowiedziałem to mam sportowe zawieszenie które jest fabrycznie obniżone. Czy mogę założyć do tego zwykły amortyzator czy konieczne jest kupno tego sportowego? I co się stanie jak założę zwykły? Myślałem o czymś takim: http://allegro.onet.pl/amortyzatory-sachs-tyl-audi-a4-a4-avant-i1408963335.html
A-rek Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 Witam Musze szybko wymienić amortyzatory tylne. Z tego co się dowiedziałem to mam sportowe zawieszenie które jest fabrycznie obniżone. Czy mogę założyć do tego zwykły amortyzator czy konieczne jest kupno tego sportowego? I co się stanie jak założę zwykły? Myślałem o czymś takim: http://allegro.onet.pl/amortyzatory-sachs-tyl-audi-a4-a4-avant-i1408963335.html skoro masz sportowe zawieszenie to musza to być amorki przystosowane do krótszego skoku. ale najważniejsze pytanie jakie masz to obniżone zawieszenie :?: same sprężyny -40 :?: jak założysz zwykłe amorki to nic się nie stanie, po prostu ich żywotność skróci się o jakieś 20-30%
drarek Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 jest to seryjne sportowe zawieszenie w avancie (symbol 1BE). Z tego co wiem to jest ono obniżone chyba o 20 mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się