Gość [email protected] Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam! Nigdy nie korzystałem z forum ale teraz niestety/stety :)nadszedł czas.. mam ogromny porblem z moją Audi a4 B5 1.9 TDI 110 KM AFN, mianowicie: w sierpniu wymieniałem komplet filtrow wraz z olejem, samochod byl kupiony na poczatku sierpnia wiec to byla moja pierwsza wymiana. Nie wiedzialem jaki olej był wlany ale mechanicy wlali mi 10w30 lub 10w40. po wymianie oleju i filtrów ruszyłem w trase. ale nagle samochod stracił moc zaczął "kichać" i zostawił za soba kupę dumu. w dalszej drodze nie mial mocy przy 2 tysiacach obrotów "nie radził sie" postanowilem go przegazowac dobrze no i troche sie poprawilo, ale od tamtej pory trzeba uważac z gazem zeby nie przesadzic ponieważ gdy wskazówka pokaże 3-4 tys obrotów silnik zaczyna chodzić nierówno i gwałtownie spada z obrotów po czym gaśnie. gdy sie go "gazuje do dechy" silnik tak jakby miał cieżko bo przy 4 tysiacach wskazowka obrotomierza spada po czym znowu sie podnosi i tak skacze aż do momentu az nagle wejdzie na maksymalne obroty i pozniej jest dobrze. wymieniłem pompę olejową, wezyki podcisnieniowe turbiny zmieniłem olej na 5w30 castrol edge czyli pełen syntetyk i jak sie okazało ten olej był od zawsze w tym samochodzie a mechanicy wlali mi zly olej sprawdzalem egr-jak nowy, turbina też dziala jak powinna, tak powiedzial mi mechanik. BŁAGAM POMÓŻCIE bo wydałem juz 1,5 tysiaca i nic nie jest naprawione. Myślę ze cos nie tak jest z olejem, zaworami, cisnieniem oleju!! BARDZO PROSZĘ O POMOC
nowal Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 1 co trzeba zrobic to logi dynamiczne i dopiero myslec dalej
Pretor Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Sprawdź także rozrząd czy nie przeskoczył pasek.
rookie Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 A nie ciągnie oleju z turbiny??? Ile masz oleju w wężu od intercoolera?
Gość [email protected] Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 To jest taki gruby wąż do ktorego podłączona jest odma? zaraz na wierzchu ? na opaskach jest troche osmarkany olejem ale nie wiem czy o ten chodzi
nowal Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 jeszcze raz pisze. Zacznij od logów a pozniej mechanika
Gość [email protected] Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Czy to może być pompa paliwowa?
Kowi87 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Czy to może być pompa paliwowa? Może być to ogólnie Audi A4 Podłącz auto pod kompa, skopiuj błędy, zrób logi i zamiesć na forum, zanim zaczniesz cokolwiek wymieniać po domyśle :gwizdanie:
Gość [email protected] Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 wytłumaczy mi ktoś co to są te logi dynamiczne i statyczne:)
Kowi87 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 wytłumaczy mi ktoś co to są te logi dynamiczne i statyczne:) jest to diagnostyka auta http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 zobacz do siebie na spoty regionalne
SotoM Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 typowy objaw zawieszających się hydrosztosów... mialem to samo u siebie i u innych ludzi tez robiłem... hydrosztosy sie sprawdza za nim sie je wymieni. ale w tym przypadku... :gwizdanie:
Gość [email protected] Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Własnie podejrzewałem, ze to mogą być popychacze od czego to moglo sie stać i jak droga jest naprawa?
DeeJay_Kill Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 jeden popychacz niezłej firmy to koszta ok 25 zł. Popychaczy jest 8.
Gość [email protected] Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 A nie ciągnie oleju z turbiny??? Ile masz oleju w wężu od intercoolera? Przedwczoraj pękł mi ten wąż to znaczy taki krotki łacznik tuz przy kolektorze i przy okazji zauwazylem ze jest tam olej. Poza tym auto "syczy" gdy dodaje gazu przy 2-3 tys obrotow i poprostu nie chce ciagnac. Zauwazylem rowniez, ze jak dodaje gazu to ten wąż strasznie sie napina do granic wytrzymałosci i auto zpada z obrotów.
SkOs Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 czlowieku zrob logi to Ci kazdy powie odrazu co jest a nie bedziesz kase marnowal to ze ci mechanik powiedzial ze to nie turbo to nie znaczy wcale ze tak jest LOGI LOGI LOGI
goldi Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Konrad ten wąż co ci pękł kupisz w sklepie z wężami ciśnieniowymi za pół metra 40 zł a w serwisie tan kawałek 100 zł jak już zmienisz ten wąż zrób logi jak koledzy napisali wstaw do odpowiedniego działu i wszystkiego się dowiesz bo z fusów nikt nie wróży
Gość [email protected] Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Dziękuje wszystkim bardzo za pomoc, okazało się, że trzeba było zregenerować turbo :/ z czasem bede jeszcze musiał wymienić wymienione juz wężyki podcisnieniowe ponieważ poprzedni mechanik założył mi za wąskie. Za naprawe zapłaciłem 760 zł. JESZCZE RAZ DZIEKUJE WSZYSTKIM
RAFLIK A4 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 no jak dla mnie jak na regeneracje za turbo 760zł no to to ci jakiś ziutek w swoim małym garaziku musiał regenerować[br]Dopisany: 30 Styczeń 2011, 13:50_________________________________________________samo czyszczenie geometrii turbiny w specjalistycznym zakładzie kosztuje 600zł a gdzie tam uszczelnienia i wywarzanie wirnika dopiero
Jani Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 u mnie po wymianie olejow i filtrow w serwisie bosha mialem podobny objaw,ale okazalo sie ze mechanicy przez przypadek zrzucili wąż od IC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się