Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKN] 3.0 TDI, pakiet czerń - RECARO, Listwy S4 - 24.11.11r.


Rdzewek_RdK

Rekomendowane odpowiedzi

a pewnie najbardziej po paru głębszych :naughty:

a tak z innej beczki

Czy to ?

20241639.jpg

równa się to ?

IMG_5581.JPG

tak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak

Tylko teraz jakie występowały wersje literka D to chyba czarny mat, literka C to szary mat. Występował w ogóle taka wersja w połysku ?

Wiem że tutaj na forum był wątek o tej blendzie na 3 strony chyba, ale nie mogę się w żaden sposób do niego dokopać. Jest kto zorientowany w temacie.

I jeszcze Tomek powiedz mi czy można ufać temu cennikowi :decayed: ? http://sklep.gajos.com.pl/

----------------

połysk to nie przypadkiem to ? 8E0807287 D Z9Y ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna sztuka kolego :good:

Wyprowadze cie z kilku błędów. Po pierwsze te kolory siedzeń i boczków są oryginalne, nikt nic nie zamieniał. Mam u siebie identycznie, możesz sprawdzić wątek o moim autku. Druga sprawa to nie masz wewnętrznego pakietu S-line, tylko pakiet sport tak jak u mnie. Plany masz zance, podobają mi sie i masz podobny gust do mojego. Też kupiłem swoje jak miało 60 tyś km nalotu, teraz jest ponad 140. Mega plus za czerń pakiet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co ci taka blenda,przecież musisz mieć rejestrację,ta z foty to blenda US.

Wiem :wink4: ale taki jest plan :gwizdanie: blenda będzie na zloty/wyjazdy ewentualną przejazdzki w sezonie, a w normalnym układzie będzie tablica pod normalną podkładką :)

Po pierwsze te kolory siedzeń i boczków są oryginalne, nikt nic nie zamieniał. Mam u siebie identycznie, możesz sprawdzić wątek o moim autku. Druga sprawa to nie masz wewnętrznego pakietu S-line, tylko pakiet sport tak jak u mnie.

i już jestem trochę mądrzejszy :decayed: ale faktycznie wróciłem się do moich kwitów i wykapowałem jak wnętrze było skonfigurowane:

dsc00131h.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tej informacji wynika tak jak mi się wydawało że to rok produkcji 2005 a nie 2006.Bo BKN już chyba nie robili w 2006 r. Rok modelowy 2006 to nie rok produkcji ale to pewnie wiesz. A co do napraw w niemczech to co miałeś zmieniane? wtryski? koło dwumasowe? Sprawdz tylko ten przebieg wg numeru nadwozia przynajmniej to co zrobione w niemczech. Bo to już jest prawie nierealny przebieg jak na ten wiek i model. Jak kupiłem swój z 11/2005 (tak jak twój) z przebiegiem 64 tkm w niemczech tylko dlatego że w 2/2007 kupił go gosc od salonu audi (to był model demonstacyjny) z przebiegiem 12 tkm i w rok nastukał nim 50 tkm. A ja przez ponad 2 lata zrobiłem nim 45 tys km. A to jest bardzo mało. Te przeglądy są co 2 lata lub 30 tys a to zdecydowanie za długie przerwy. W niemczech 50 tkm takim samochodem rocznie to nie jest duży przebieg. Może twój też bym demówką w jakis salonie. Prześledź wpisy w systemie serwisowym Audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie przekręciłem, przyznaje się :notworthy: bo auto było po raz pierwszy zarejestrowane w 2006r. Mam kpl wyciąg auta z ASO, część jest nie przetłumaczona, jeszcze nie analizowałem tego tak dokładnie, tak to tylko wiem że auto już miało w ramach albo akcji serwisowej albo reklamacji grzebane przy napinaczu, z tymi wtryskami musiał bym sprawdzić.

Auto gdy było po raz ostatni w niemieckim ASO (17.03.2008r.) miało nalatane 44tys. km Faktycznie biorąc teraz brief, jakieś tam wyciągi z TUV i inne pierdoły. Zauważyłem że auto jakoś do połowy 2007 było cały czas zarejestrowane na salon grupy VAG w Saal, to jakieś 40km od Ingolstadt (może faktycznie było to auto demonstracyjne)

Następnie kupiła go Jakaś babka mieszkająca 600km dalej pod Holenderską granicę i to ona go sprzedała. Tak z ciekawostek to auto odwiedzało serwis z każdą najmniejszą pierdółką. Tutaj nawet wymieniali parę razy tylni spoiler i raz nawet tylną szybę, bo powyżej 160km/h za bardzo szumiało komuś :polew: :polew:

Większość napraw określana jako Gwarancja/Dobra wola producenta :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam wpisanych sporo zgłoszeń gwarancyjnych m.in szumy we wspomaganiu i coś z webasto ale pełna historia w niemczech jest do lutego 2008 i przebiegu chyba 64 tys km ale wtryski wymieniłem już na własny koszt:) niestety. Co pewnie i Ciebie czeka. Jak po dłuższym postoju w korku zacznie dymić i drgać na luzie to sprawdź i lepiej wymień wtryski na nie wadliwe z końcówką BD ( to są poprawione). Koszt spory ale w razie olania tematu mogą być sporo wyższe. Także w ramach tuningu i przed ewentualnym programem to zrób lepiej jak coś by szwankowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam wpisanych sporo zgłoszeń gwarancyjnych m.in szumy we wspomaganiu i coś z webasto ale pełna historia w niemczech jest do lutego 2008 i przebiegu chyba 64 tys km ale wtryski wymieniłem już na własny koszt:) niestety. Co pewnie i Ciebie czeka. Jak po dłuższym postoju w korku zacznie dymić i drgać na luzie to sprawdź i lepiej wymień wtryski na nie wadliwe z końcówką BD ( to są poprawione). Koszt spory ale w razie olania tematu mogą być sporo wyższe. Także w ramach tuningu i przed ewentualnym programem to zrób lepiej jak coś by szwankowało.

gdzie kupowałeś wtryski? ja sie troche zastanawiam nad zmianą wtrysków.

a z innej beczki czy wszystkie 3.0 tdi mają jakies wady? czy np końcówka produkcji jest już poprawiona z 2007? a w B8 te 3.0 TDi na co chorują i które kodowo silniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytuł tematu będzie trzeba zmienić na "Ja pier*** co ja zrobiłem, dlaczego 3.0 TDI" albo "3.0 TDI już niedługo SWAP na 2.0 BKD )

:polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja dalej jestem ciekaw o co chodzi z tymi 3.0 Tdi? czyli że co? zamiana 2.0 BRD na 3.0 TDi np. ASB (były inne wogóle te co miały~230 Km) to jak wdepnięcie w tą samą kupe jeszcze raz ? :kox: :kox:

a tak serio to te 3.0 Tdi z 2007 to na co chorują?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

asb z tego co wiem to nie ma takich wad jak bkn. w naszym a6 asb 2007 rok nic się nie dzieje, a od 2008 roku w naszym posiadaniu :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po różnych perypetiach udało się zamontować ściętą kierę z MF, małe problemy miałem z okablowaniem poduszki, a raczej z końcówką kabla. Ale wszystko zostało sprytnie przystosowane. Więcej szczegółów w wątku Malika o instalacji kierownicy z TT :wink4:

Ogólnie jak ktoś miał już 3 albo 4 ramienną kierownicę. To zabawy jest dosłownie na 15minut (my niestety z powodu pewnych problemów spędziliśmy nad tym trochę więcej czasu)

Małe fotostory:

DSC00148.JPG

DSC00152.JPG

Szybkie porównanie obu kierownic:

DSC00153.JPG

DSC00156.JPG

FotoDlaA4Klub#5559126063893024786

DSC00160.JPG

DSC00165.JPG

DSC00171.JPG

DSC00172.JPG

A tak się prezentuje:

DSC00179.JPG

DSC00181.JPG

DSC00193.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...