silnik Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Już po jeździe testowe, i tak nieznaczna poprawa jest, chrupanie pod kokpitem ustało, ale nadal leci niezbyt ciepłe powietrze, a z srodkowych kratek wcale , chyba muszę dostać się do silniczków i zaobserwować jak poruszają się dzwigienki klapek, może że ktoś ma już jakieś doświadczenia z tym i podpowie co można by zrobić. Zdejmij schowek pasażera a wszystko będziesz miał na widoku. Dziwna sprawa że błędów nie ma
Janusz72 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Wszystko posprawdzane jasnoniebieski i biały silniczek wyczyszczony, zero błedów, adaptacja zrobiona, Węże dochodzące do nagrzewnicy są w miare gorące, termostat jeszcze nie otwarty, a i tak leci chłodne powietrze . Nie da się tak jeździć a co powiedzieć jak przyjdą poważne mrozy! Co do środkowych kratek nawiewów to chyba one pozostają zamknięte dla cieplego powietrza, na działającej klimie napewno leciało z nich powietrze, sam już nie wiem , najlepiej poprosze żeby inni użytkownicy się wypowiedzieli jak jest u innych!
silnik Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 U mnie leci ciepłe powietrze ze wszystkich kratek, także z środkowych. Ja bym poodkrecal silniczki odpowiedzialne za ciepłe powietrze i ręcznie je przestawial.
Janusz72 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 A mógłbyś napisać jak ręcznie wyregulować , rozbierałem je dzisiaj i nie bardzo widzę możliwość jakiej kolwiek regulacji, potencjometry i tak powinny je przestawić do odpowiedniej pozycji, już CH mnie szczela!
silnik Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Chodzi mi o to,że silniczki po przez ramiona sterują klapkami. Jak odepniesz ramiona to reką będziesz mógł poruszać klapkami i zobaczysz czy cos się zmienia. W B4 miałem dziurawa klapkę i tez leciało chlodne powietrze. Z tego co jest napisane na pierwszej stronie to te silniczki musisz sprawdzić: 8E1820511 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury LEWY - czerwony (V158) 8E1820511A - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury PRAWY - fioletowy (V159) Edytowane 2 Grudnia 2014 przez silnik
Janusz72 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Jeszcze raz wszystko posprawdzałem , i tak w AUTO powietrze tylko wydostaje się skrajnymi kratkami i nawiew na nogi, oczywiście powietrze nie jest dostatecznie gorące. Sprawa wygląda inaczej jak odpale przycisk nawiewu na nogi i kratki , wtedy ze wszystkich nawiewów leci powietrze i jest o wiele cieplejsze, nie wiem , ale chyba nie powinno tak być. W moim poprzednim aucie- Mondeo MK3 jeździłem tylko na Auto , czy to zima czy lato i zawsze była komfortowa temperatura!
edekxp Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) Coś jest nie tak.Może nagrzewnica słabo grzeje.Jak silnik zagrzany to węże powinny być oba gorące, nie da się ich utrzymać. Na AUTO powietrze leci prawie ze wszystkich miejsc jak króraś strona się nagrzeje to klapki się przymykają. Może tu masz dobrze tylko brak gorącego powietrza - nagrzewnica. Często lubią się zabijać.Jest temat że wężem ogrodowym i ciśnieniem z kranu dało się przepłukać Edytowane 7 Grudnia 2014 przez edekxp
elmo814 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 tu masz podpowiedz jeżeli to nie problem z klapami http://www.audizine.com/forum/showthread.php/403682-B6-A4-Heater-Core-DIY
Janusz72 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Sam już nie wiem co o tym myśleć, też już myślałem żeby przepłukać nagrzewnice, najpierw wlewająć preparat kwaśny do mycia zbiorników do mleka, czyści alu na błysk. A potem wypłukać wężem , ale płyn chłodniczy jest wręcz idealnie czysty. Na razie za bardzo nie mm czasu się tym zająć. W mondeuszu było tak że jak się odpaliło w duże mrozy to po chwili zaczęło lekko powietrze lecieć tylko na szybe, a po ok2km jak troszke złapał temp dopiero leciało pozostałymi otworami. Tu jest tak że praktycznie za kilka chwil odpala dmuchawa, na 1 kreske potem się zwiększają obroty, ale w AUTO nawiew leci tylko skrajnymi kratkami i lekko na nogi , mimo że jest 90*C, ale nie leci zbyt ciepłe powietrze! Dzięki wszystkim za pomoc, może jeszcze ktoś będzie miał jakiegoś pomysła! Troszke może zagmatwałem opis
silnik Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) U mnie właśnie tak jest jak piszesz, najpierw leci powoli na szybę a z czasem zwiększa się nawiew. Ja bym obstawiał czujniki temperatury albo ten w klimatroniku trzeba wyczyscic, ale skoro błędów nie masz i nastawy zrobione to nie mam pomysłu :-( Pewnie można to wszystko sprawdzić w blokach pomiarowych ale jak to nie wiem. Może ktoś ma opis bloków pom. Edytowane 8 Grudnia 2014 przez silnik
lukaszooo Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Gdyby jeszcze ktoś dał konkretną odpowiedz jak pozbyć się i o co chodzi z błędem "adaptation limited"
edekxp Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Gdyby jeszcze ktoś dał konkretną odpowiedz jak pozbyć się i o co chodzi z błędem "adaptation limited"Może nr błędu podaj.
lukaszooo Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Poprostu błąd np lewego silniczka temp. A pod spodem "Limited Adaptation" Bardzo często widzę takie błędy i jeszcze nie wpadłem jak go usunąć.
edekxp Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Przeczyść potęcjometr w silniczku na początek
lukaszooo Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Wiem co trzeba robić aby uzdrowić klapy, od 6 lat bawię sie vagiem i kilka aut już wyleczyłem z grających silniczków. Chodzi mi o to że jesli trafi sie błąd byle którego silniczka a w dolnej cześć jest "adaptation Limited" to jest to błąd nie kasowalny. Już kilka razy miałem taki przypadek że robiłem adaptacje podmiany itd a błąd nie znikał, po powiedzmy miesiącu gdy logowałem to samo auto czasem błąd znikał samoczynnie. Zadałem więc pytanie czy ktoś potrafi sensownie odpowiedzieć jak usunąć takie błędy i o co dokłądnie w nich chodzi. Edytowane 14 Grudnia 2014 przez lukaszooo
Janusz72 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Właśnie poskładałem wszystko po płukaniu nagrzewnicy, i wygląda tak że na wolnych obrotach jak już wszystko jest odpowietrzone i jak zdejmę wąż górny od nagrzewnicy , obok aku to aż sika, takie jest ciśnienie, ale jak już jest na obrotach to ledwie się przelewa płyn. Wygląda na to że pompa płynu chłodzącego nie domaga, chyba że jest to coś innego i ktoś miał jakąś inną usterkę , to niech mnie poprawi.
Zymek1989 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Rozwiązałeś problem? U mnie nie za każdym razem ale zdarza się tak, że jak ustawie na 18*C to grzeje tak samo jak na HI. I mam lipę. Nie mogę dojść o co chodzi.
andi6491 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 (edytowane) dzisiaj uporałem się z silnikem V158. masakra dostęp. trzeba się wygiąć w chińskie szesnaście ale dałem rade aby dostać się do śróby 1 której normalnie nie widać odpinamy wtyczkę 3 odkręcamy śróby 2 i 4 przechylamy silniczek i mamy dostęp do 1. może komuś sie przyda Edytowane 20 Grudnia 2014 przez andi6491
Onkel Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 A podlaczales kompa? Jakie bledy w sterowniku?
andi6491 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Tak podłączałem. 1841 i 1274 ale po skasowaniu juz nic nie wróciło :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się