Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy silników klap nagrzewnicy, rozmieszczenie, opis i nastawy podstawowe w Audi A4 B6 i A4 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zastanwiam się jak się do niego dostać z odkreceniem :/ Strasznie mało miejsca :/

Edytowane przez simon__75
Opublikowano

Ale Ty chcesz to zrobić w byłym B6, czy w B8?

Opublikowano (edytowane)

B8 :/

Edytowane przez simon__75
Opublikowano

Panowie, mam błąd silniczka v159 i potencjometra g221, gdzie to drugie znaleźć? Znacie może ceny w ASO?

Opublikowano

Zgubiłem się ale jak pytasz gdzie jest g221 to właśnie siedzi w obudowie v159. Pokazuje sterownikowi ile procent otworzył klapę tym silnikiem.

Opublikowano

Czyli jak zamówie sobie jutro silniczek v159 to zalatwie oba błędy?

Opublikowano

Czyli jak zamówie sobie jutro silniczek v159 to zalatwie oba błędy?

A wiesz, że koszt takiego silniczka w ASO to 400-500 zł?

Opublikowano

A czy mam jakieś wyjście? Ma ktoś cos takiego pewnego i sprawnego?

Opublikowano (edytowane)

Powiem Wam tak. ja swoich błędów nadal nie potrafię usunąć, kupiłem wszystkie silniczki, zainstalowałem i..... NIC. i nadal jeżdżę bez kontroli temperatury....koszmar..... i co więcej wartości nastaw są OK.....

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=34zcbgw&s=8#.VT3gM63tmko

Edytowane przez tombac
Opublikowano

Kolega Turzol sprzedaje używane. Zapytaj go, może ten akurat ma. Ja bym szukał na Allegro tych silniczków z B7/Exeo za 1/5 tej ceny...

Opublikowano

Szukaj całej nagrzewnicy kiedyś wyrwalem nagrzewnice z b7 za 150zl.

Opublikowano

Z silnikami? To mega dobra cena. Tyle, że w moim przypadku to nic nie zmieni...

Opublikowano

468 zł silniczek po rabatach w ASO, detal 520

Opublikowano

No to przecież Ci rano napisałem o tym...

Opublikowano

Wiem, ale tak tylko napisałem :)

Opublikowano

Szukaj z B7/Exeo, te poprawione wersje silniczków :)

Opublikowano

Silniczek dzisiaj wymieniony. Blad potencjometra zostal... Macie jakies pomysly?

Zrobione nastawy i dziala ;)

Opublikowano

dzisiaj uporałem się z silnikem V158. masakra dostęp. trzeba się wygiąć w chińskie szesnaście :kox: ale dałem rade :banan:

1zejsb4.jpg

aby dostać się do śróby 1 której normalnie nie widać odpinamy wtyczkę 3 odkręcamy śróby 2 i 4 przechylamy silniczek i mamy dostęp do 1.

może komuś sie przyda

cześć ten silniczek jest pod kierownicą z lewej ? bo nie mogę go znależć

Opublikowano

Z prawej od strony tunelu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...