Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy silników klap nagrzewnicy, Rozmieszczenie, Opis, Nastawy Podstawowe


olo-sline28

Rekomendowane odpowiedzi


Wszystkie potencjometry są takie same a4 b6 b7

W B7 je poprawili, są białe a nie niebieskie.

Załatw sobie taki i po problemie.

Ja kupiłem używkę od forumowicza i mam spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie potencjometry są takie same a4 b6 b7

W B7 je poprawili, są białe a nie niebieskie.

Załatw sobie taki i po problemie.

Ja kupiłem używkę od forumowicza i mam spokój.

No mi o kolory akurat nie chodziło ale masz racje w b7 są białe i moze i lepsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Mam pytanie co to może tak stukac pod deska rozdzielcza ?co jakiś czas dochodzą z tamtąd stuka. Na vagu brak błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniczki klap, trzeba zrobić adaptację i jeśli chcesz sie tego pozbyć to wymienić na nowsze, jeśli nie to trzeba przywyknąc do tego ze auto czasy świetności ma za sobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. To i tak czasami się odzywa . Adaptacje juz robiłem . Dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Po wymianie dyszy, i nabiciu klimy, dmucha zimne ale tylko od strony kierowcy, pasażer wieje ciepłym.

Błędy:

1. 01810 silniczek V159, ten błąd po kilku minutach się już nie pojawiał

2. 01842 Potencjometr, prawy G221, i ten jest cały czas

Nastaw narazie nie mogę zrobić bo problem z vag na win 10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


2. 01842 Potencjometr, prawy G221, i ten jest cały czas

Skoro ten zostaje to czyszczenie albo wymiana na (z) b7

Ja miałem problem z silniczkiem od recyrkulacji wewnatrz/zewnatrz.... rozebrałem potencjometr i umyłem bo był cały w tym ori smarze białym i teraz około miesiaca działa... jak sie zesra to sie wymieni na ulepszony z B7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No narazie pomogło czyszczenie ale pewnie nie na długo. Jak ktoś ma taki silniczek to chętnie kupię.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś poczytał temat to byś wiedział, że chodzi o potencjometr a nie o silniczek.

Ale po co czytać, nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam... mam pytanie czy uporał się ktoś już z tym błędem 01274 v71? Z czego wyczytałem na forum to jest możliwość ze po ustawieniu przez VAG problem powinien zniknąć... próbował ktoś? Pomogło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

proszę o pomoc po odpaleniu cały czas dmucha gorącym powietrzem wywaliło mi takie błędy

Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl

Part No: 8E0 820 043 AB

Component: A4 Klimaautomat 1219

Coding: 00000

Shop #: WSC 63251

VCID: 61CDA1B7C46D

8 Faults Found:

00797 - Sunlight Photo Sensor (G107)

31-00 - Open or Short to Ground

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)

41-00 - Blocked or No Voltage

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

41-00 - Blocked or No Voltage

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-00 - Blocked or No Voltage

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

41-00 - Blocked or No Voltage

00538 - Reference Voltage

29-00 - Short to GroundMonday

skasowałem i po odpaleniu znowu się pojawiły 00797 - Sunlight Photo Sensor (G107)

31-00 - Open or Short to Ground

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)

41-00 - Blocked or No Voltage

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

41-00 - Blocked or No Voltage

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)

41-00 - Blocked or No Voltage

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-00 - Blocked or No Voltage

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

41-00 - Blocked or No Voltage

00538 - Reference Voltage

29-00 - Short to Ground

pomocy jak naprawić na panelu przyciski sprawne reagują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy wtyczki dobrze sa wpiete do klimatronika, bo duzo tych bledow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to stało się nagle w czasie jazdy śmigało zgasiłem silnik po kilku godzinach odpaliłem i już nie reagował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknij czy bezpieczniki sa ok, sprawdz te wtyczki a jak nic to nie da to bympodmienil z jakims kolega panel klimatyzacji czy nie padl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale bezpiecznik do klimy sprawny panel działa chyba że jest jeszcze jakiś inny tylko który


wymienilem panel\

00797 - Sunlight Photo Sensor (G107)

31-00 - Open or Short to Ground

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)

41-00 - Blocked or No Voltage

00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135)

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112)

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220)

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

00538 - Reference Voltage

29-00 - Short to Ground

i są taki błędy usterka powstała nagle co dalej robić

Edytowane przez an998
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ! przedstawię mój problem, z którym walczę już jakiś czas. Klima nabita wszystko w jak najlepszy porządku. Panel klimatronica również działa. Problem polega na tym , że latem powyżej 25 stopni z kratek leci wiosenny wiaterek nie zimno. Zimą wszystko ok. ciepłe gorące powietrze. Rozebrałem schowek i przyglądałem się silniczkom wszystkie działają klapa się otwiera na obieg zamknięty , zamyka ją, nawiewy szyba itd również. W zeszłym roku po wizycie w myjni miałem od strony pasażera wodę która wpłynęła z mycia przez obudowę filtra nie trzymała pod nią uszczelka.Czy mogła mi się zatrzeć klapa przy filtrze pyłkowym ?? nie otwiera jej do końca ?? klima jest włączona po 4 km. leci coraz to bardziej letnie powietrze.Gdy wcisnę econ włąc/ wyłacz znowu na moment leci zimne i znowu coraz cieplejsze z każdym kilometrem. Strasznie denerwujące. Klapy chodzą . Potencjometr w tym v71 ??taki błąd wykazął VAG ale ten silniczek chodzi zamyka otwiera. Macie jakieś wskazówki będę zobowiązany może ktoś miał taki problem, dodam że w zeszłym roku wymiona została sprężarka.

Edytowane przez Nesinho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym opisać swój przypadek i prosić o poradę w co celować :) A4 B6 1.8T AVJ użytkowane przeze mnie od 6 lat, w pierwszym okresie nawiew przy ustawieniu HI potrafił poparzyć palce :kox: wszystko grzało i chłodziło jak należy, ok 2-3 zimy wyczułem spore problemy z grzaniem, auto dawało gorące powietrze przy wysokich obrotach silnika i w momentach zmiany nastawionej temperatury, po kilku minutach jazdy w w okolicach 2000rpm wyczuwałem spadek ustawionej temperatury, każdej kolejnej zimy problem stawał się coraz bardziej odczuwalny. Podłączenie pod komputer nie pokazywało żadnych błędów, nastawy podstawowe również nic nie zmieniły, w między czasie została wymieniona nagrzewnica oraz wpadł nowy klimatronik przy okazji montażu rnse, nie wniosło to nic do sprawy. Przed kolejną zimą chciałbym to opanować bo sytuacja może być już zbyt uciążliwa :facepalm: Na obecnym klimatroniku mam następujące błędy, które były od samego jego montażu:

- czujnik jakości powietrza, znany temat przy zakupie używki, ja akurat dostałego go gratis do klimatronika

- błąd nr 65535, to akurat trochę mnie martwi z info którego poszukałem na szybko przed 5min,

Zaznaczam, że zarówno na starym jak i nowym panelu wszystko działało tak samo, nie szukałem wcześniej info odnośnie kodu 65535 bo osoba z którą go montowałem powiedziała, że to pewnie coś związanego z czujnikiem jakości powietrza i nie ma co się przejmować bo wszystko działa :kwasny: , nowy klimatronik został wpisany w sterownik (nie pamiętam czy to się tak nazywa) zgodnie z instrukcją z forum.

Ja obecnie do diagnozy posiadam tester Vag 5053 ITS (wcześniejsze adaptacje itd były wykonywane VCDS) i podejmując próbę adaptacji zgodnie z instrukcją z pierwszego posta słyszę jak silniczki się ruszają, jednak nie mam info o zakończeniu testu, nie wiem czy to wina mojego testera.

Obecnie zacząłem trochę obserwować co się dzieje gdy moje ciepłe powietrze słabnie (można już to wyczuć w okresie letnim :huh: ) zauważyłem, że w okolicach prawej nogi kierowcy robi się dość ciepło :wink: po włożeniu ręki w okolice nawiewu jeden z elementów jest tak nagrzany, że dosłownie parzy i czuć również powiew gorącego powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kupiłem ostatnio panel klimatyzacji rzekomo jest to 2 DIN tylko wygląda identycznie jak oryginalny panel 1 DIN

, czy różnica w tych panelach jest aż tak mała? Czy mogę to sprawdzić jakoś po numerze panelu? Proszę o odp

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaz foto

to jedno

drugie - podaj numer, sprawdzimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...