Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy silników klap nagrzewnicy, Rozmieszczenie, Opis, Nastawy Podstawowe


olo-sline28

Rekomendowane odpowiedzi

Jak masz dostęp do VAGa to zobacz jaką masz temperaturę na wyjściu z parownika [emoji106]1: i potem z kratek bocznych i będziesz wiedział mniej więcej w czym problem. 
Tu masz screen jakie grupy podejrzeć: 
https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2017_06/klim.png.8475927d5fa54f639a2ee67bb22299aa.png

Sprawdziłem i u mnie temperatura Na wyjściu to minimum 12 stopni. Na dworze mam 32 stopnie przy ciśnieniu 14 barów. W wylotach jak na zdjęciu . Moje pytanie brzmi dlaczego tak skacze to ciśnienie od 7 do 14 barów. Jak przyjadę się z kilometr i zatrzymam i stoję na wolnych obrotach to ciśnienie pokazuje 14 barów no i temperatura spada do 12 stopni. Jak tylko dodam obrotów lub zacznę jechać to ciśnienie spada i skacze od 7 do 10 no i w związku związku tym temperatura się podnosi. Dlaczego tak jest ? Czuj ok temp uszkodzony ze tak ciśnienie skacze ??

Czasem jak jadę to wogole się napieCię zaworu wyłącza na 0 A i też temperatura się nagle podnosi. Dlaczego tak jest ??? Zawór wymieniany miesiąc temu czyżby panel klimy szlak trafił ?b0a6a28384e83240b9b2bfbf1a0835e5.jpg

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nabijali miesiąc temu przy wymianie czynnika . A może dysza rozprezna do wymiany ???

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czynnika z pewnością jest 50% wymaganego. Ciśnienie jeśli tak skacze sprawdź wentylator czy 2 bieg działa.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak go sprawdzić czy działa drugi bieg ? Jak tylko stanę autem lub popuszcze gaz to klima zaczyna chlodzic. Gdy jade to cisnienie idzie w dół i temperatura w górę ...

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopóki nie będzie gdzieś 4-5 stopni na wyjściu z parownika to nigdy nie będziesz miał chłodno w aucie. Sprawdź czynnik jeszcze raz dla pewności i dopiero szukaj dalej... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobię . A co powiecie na wymianę dyszy rozpreznej ? Zrobiłem tak w passacie b5 i duzo lepiej chłodzi

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy temperatura zewnętrzna spadła do 27 stopni to i temp ze skraplacza spadła do 4-7 stopni. 9 stopni w wylotach ale to wszystko na postoju. a63b3c84bfc41e42e30f8ea2dfa35c26.jpg

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak tylko polalem woda chłodnice klimatyzacji woda to temp spadła do -1 e04e6d72b85eea8436fa9c0c48f42a01.jpg

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha i dodam że szyby dalej paruja ale jak wyjalem filtr pylkowy to ta klapka jest cały czas zamknięta. Nawet jak wyłącze klime

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.07.2017 o 18:50, nitroo napisał:

Patrz komentarz wyżej. Są niesprawne.

Po co się odzywasz jeśli nic nie wnosisz do tematu?

Dnia 28.07.2017 o 19:39, lukaszooo napisał:

Skoro wiesz lepiej to po co pytasz.

Nie wiem lepiej, po to piszę na forum żeby się dowiedzieć i rozwiać wątpliwości.

Co do mojego problemu.

Miałem 4 nie kasowalne błedy - limit surpassed

Zostały 3 ale silniczki się zaadoptowały.

W meas blocks trzymają parametry i widać jak pracują. Żadne błedy oprócz tych 3 nie wyskakują.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Nie wiecie czasem czy powodem "przytkania" sie klimy podczas jazdy na autostradzie jest któryś z silniczków?

Dodam, ze w momencie kiedy cos takiego nastąpi, gdy włączę obieg zamkniety z nawiewów zaczyna lecieć powietrze. Po wylaczeniu obiegu zamknietego i jeździe z prędkości autostradową znowu nawiewy sie zatykają. Dopiero po zwolnieniu do ok 100km/h z obiegiem otwartym nawiewy sie odtykają...

 

VAG nie pokazuje błedów..

Edytowane przez Voucher
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem w audi a4 b6 sedan 1.9 tdi 130 km 2002 rok tykaja mi silniczki od nagrzewnicy klimatyzacji .wymieniłem 3 silniczki od strony pasazera zrobiłem nastawy i adaptacje wszystko przeszło extra i zero błędów i nadal lekko tykaja i tu od strony kierowcy tez lekko tyka a jest zero błędów i podmienialem tez Panel klimatyzacją i tez jest bez różnicy również tyka i nie wiem co może być dalej przyczyną czy ktoś z tym pomoże ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj przesmarować cięgna i prowadnice klap... Jak miałeś odpięte silniczki, trzeba było zobaczyć czy lekko chodzą klapy, bez zacięć itd...

Wysłane z Xiaomi Mi 4 LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapy chodzą tak jak powinny bo sprawdzałem cięgna właśnie bo też dostałem informacje o tym i nic jest tak samo bez zmian tykaja nadal bez poprawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie.. ręce opadają.. Miałem dwa błędy.. z silnikiem od obiegu wewnętrznego ( zmieniłem silniczek i ustal) lecz ciągle meczy mnie silnik lewy czerwony.. wymieniłem już 7 sztuk każdy jeden nie działał dłużej niż 1 dzień..

Silniczki zakładałem i z b6 i z b7 początkowo niektóre przechodziły adaptacje i o dziwo na chwile łapały.. a niektóre w ogóle brak życia od początku.. Mam obawy ze to nie wina silniczków tylko całego panelu.. mam racje ? ( Zawsze dotyczy tylko silniczka z lewej strony)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy cięgna pracują lekko jak trzeba może tam jest problem i klapa się zacina. Sprawdź czy nastawy podstawowe schodzą do 0 ewentualnie adaptacja i ustawienia fabryczne spróbuj przywrócić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, luki19862121 napisał:

Sprawdź czy cięgna pracują lekko jak trzeba może tam jest problem i klapa się zacina. Sprawdź czy nastawy podstawowe schodzą do 0 ewentualnie adaptacja i ustawienia fabryczne spróbuj przywrócić. 

Chodzi luks wiadomo z malym oporem ale bez przesady :) dzis adaptacje robilem z 20 razy przez 3h podkladalem silniczki potem potencjometry mierzylem miernikiem i ustawialem w zakresie i nic... totalnie rece opadaja az mam ochote sprzedac auto :( cene za nowy w ASO krzykneli 613zł :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłeś adaptację czy nastawy podstawowe? To co innego. Nastawy muszą zejść do 0 potem spróbuj adaptację. Ja ostatnio miałem problem z tym silnikiem nawet 2 kupiłem 3x adaptacja nie udana a na 2 dzień poszło i jest ok od kierowcy leciało tylko zimne powietrze. Nie możliwe że tyle silników jest uwalone ale w razie czego mam 2 pożyczę :) są też 2 rodzaje tych czerwonych silników z literka A na końcu i bez ale nie wiem czy to ma wpływ. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...