Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Spaliny śmierdzą i szczypią w oczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem 3 tygodnie temu kupiłem autko, audi a4 s-line 2,0 tdi 170KM, i śmierdzą spaliny to ze śmierdzą to normalne hehe ale ze szczypią w oczy i dostają się do środka to już nie za bardzo

nie wiem co robić pomocy !!!!!!!!!!!!!!! Jutro jadę wymienić świece bo jest delikatny problem z zapaleniem rano kreci około 2 sek później cały dzień ok. Znalazlem podobny temat z ciezkim odpalaniem ale nie zostal rozwiazany albo koles ktory rozwiazal go sobie na forum juz tego nie napisal.

Opublikowano

Witam

Miałem tak po wywaleniu dpf. Była pusta puszka i program tez był robiony pod auto bez dpf. Śmierdziało spalinami strasznie. Po korekcie programu jak ręka odjol. Smród spalin zniknol a był taki ze łeb bolał. Może ktoś wcześniej wywalił dpf czy go nadal masz. No albo plecionka jest do wymiany.

Opublikowano

cholera nie mam pojecia jutro bede sprawdzac w takim razie. ale dokladnie tak jak mowisz smrod nie do wytrzymania. o jaka plecionke chodzi ?? bo jestem kucharzem a nie mechanikiem :confused4:

Opublikowano

Plecionka kolego to łącznik między turbo a początkiem rury tłumnika i wygląda to jak splecione ze soba w warkocz druciki metalowe.

Opublikowano

auto u mechanika beda sprawdzane filtry wtryski turbina i plecionka pozniej opisze wszystko. KTOŚ MOŻE MA JESZCZE JAKIEŚ SUGESTIE ODNOŚNIE MOJEGO PROBLEMU????????[br]Dopisany: 30 Grudzień 2010, 09:46_________________________________________________wITAM SEDECZNIE!!!!!!!!!

DPF zapchany!!!!!!!!!!! Jezeli auto z DPF bedzie zle palic rano lekko czasami trzeslo na zimnym, i spaliny byly o wiele bardziej toksyczne znaczy DPF zapchany. Auto podlacza sie do komputera i jest program do oczyszczania DPF ( czas trwania sesji 80min ) jezeli to nie pomoze wymiana. Mam nadzieje ze do tego nie dojdzie.

Opublikowano

Zależy w ilu % zapchany. Ile masz kilosów najechane w tym momencie. Ja wywaliłem DPF przy 200tys bo sie sam wypalał co 150 kilometrów. A jak auto kupiłem przy przebiegu 130 tys to wypalał sie co jakieś 1000 - 1500 kilosów.Może akurat da sie go rady przeczyścić bo jak nie to albo wymiana albo wywalenie. Nowy to koszt około 4500 zł przy zdaniu starego.

Pozdrawiam

Opublikowano

Drogi Kolego..

nie daj się naciągnąć na wymiane DPF bo to koszt 6000 złotych i nie masz gwarancji że za pół roku znowu sie nie zpacha!

Przeczytaj moj przypadek http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=175049.0 i przemyśl sprawę.

Polecam Ci wizytę w MR Motors w Warszawie na Mineralnej, Witek wytnie Ci to gówno zrobi profesjonalnie program i będziesz miał to z głowy.

Ja robiłem to 2 tygodnie temu i nie żałuje (choć koszty były spore bo auto na lawecie wiozłem z torunia)

Wytnij to ścierwo bo to tylko ekologia! Bez tego auto jezdzi o niebo lepiej!

Opublikowano

Popieram. Od kiedy sie DPF pozbyłem to autko odrzylo mniej pali i tylko sie cieszyć. No i obrazu fajny programik do tego i masz prawie 200 kucy.

Opublikowano

Po czyszczeniu DPF dostal mocy, i przestal smierdziec, ale lekkie rwanie silnika na zimnym pozostalo( lekko drga co kilka sek) ale dziwne bo nawet nie zmienia obrotow i rano dalej musze ze 2 sek zakrecic, jak cieply problem znika. we wtorek wymiana swiec i sprawdzenie wtryskow. Co do Wawy ja mieszkam w anglii wiec bedzie dosc ciezko ;( . Ma ktos pomysl odnoscie moich objawow>???

Opublikowano

mi też tak na początku cięzko kręcił a potem padł zapłon. przygotuj sie na to że za pare miesięcy fura Ci nie odpali i nie będzie to rozładowany aku.

Opublikowano

po pierwsze olej stosowany 0W30 mobil czyli nie zgodny!!!

na bagnecie jest okolo 1 cm ponad max kolejny dramat !!!

jutro wszystko od poczatku olej filtry dpf itd ludzie sa nienormalni.

Opublikowano

Kolego nie daj się namówić na druciarstwo promowane na forum w postaci wywalania DPFu. Zapchany filtr to tylko skutek a problem pozostaje. Zdiagnozuj auto (EGR, wtryski, turbina, nieszczelności na IC), zweryfikuj swój styl jazdy, jakość paliwa (DPF jest czuły na dodatki biokomponentów) a przestaniesz mieć problemy z DPFem i smrodem.

Pomijam kwestię że auto bez DPFu nie powinno przejść przeglądu bo nie spełnia normy spalin w której zostało zarejestrowane ale jak widać w naszym kraju łamanie prawa dla satysfakcji oszczędzonych paru zł jest akceptowalne. Brakuje jeszcze porad gdzie wylać zużyty olej "czy do kibla czy za okno".

Opublikowano
Kolego nie daj się namówić na druciarstwo promowane na forum w postaci wywalania DPFu. Zapchany filtr to tylko skutek a problem pozostaje. Zdiagnozuj auto (EGR, wtryski, turbina, nieszczelności na IC), zweryfikuj swój styl jazdy, jakość paliwa (DPF jest czuły na dodatki biokomponentów) a przestaniesz mieć problemy z DPFem i smrodem.

Pomijam kwestię że auto bez DPFu nie powinno przejść przeglądu bo nie spełnia normy spalin w której zostało zarejestrowane ale jak widać w naszym kraju łamanie prawa dla satysfakcji oszczędzonych paru zł jest akceptowalne. Brakuje jeszcze porad gdzie wylać zużyty olej "czy do kibla czy za okno".

Druciarstwo :polew: :polew:

Czyli co DPF zapycha się przez turbinę czy przez wtryski tak :polew: :polew:

Zweryfikuj styl jazdy? Czyli jak ktoś jeździ głownie po mieście to musi wogóle przestać jeździć bo zawsze będzie miał problemy z DPF-em :gwizdanie:

Oszczędność paru zł? Wydać 6000 i nie mieć gwarancji że za rok problem nie powróci :good:

Ręce opadają jak się takie rzeczy czyta :thumbdown:

Opublikowano

Na dwa pierwsze pytania TAK.

Gdzie pisałem o jeździe po mieście ?

Kto każe wymieniać filtr za 6kpln. Są tańsze metody regeneracji.

A inaczej jak druciarstwo tego sie nazwać nie da. Usunięcie zapchanego filtra to tylko pozbycie sie skutków niesprawnego motoru lub/i kierowcy.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Opublikowano

Kolego nie daj się namówić na druciarstwo promowane na forum w postaci wywalania DPFu. Zapchany filtr to tylko skutek a problem pozostaje. Zdiagnozuj auto (EGR, wtryski, turbina, nieszczelności na IC), zweryfikuj swój styl jazdy, jakość paliwa (DPF jest czuły na dodatki biokomponentów) a przestaniesz mieć problemy z DPFem i smrodem.

Pomijam kwestię że auto bez DPFu nie powinno przejść przeglądu bo nie spełnia normy spalin w której zostało zarejestrowane ale jak widać w naszym kraju łamanie prawa dla satysfakcji oszczędzonych paru zł jest akceptowalne. Brakuje jeszcze porad gdzie wylać zużyty olej "czy do kibla czy za okno".

Jak najbardziej się zgodzę, zapchany DPF w wielu przypadkach jest wynikiem niesprawnych innych elementów, dlatego wywalenie DPFu powinno być ostatnim etapem naprawy.

Stricte chodzi o to że samochód z wyciętym DPFem w sensie formalnym traci homologację o czym wielu zapomina :kwasny:

Opublikowano

Koledzy u mnie też czuć spaliny, ale na zewnątrz kiedy podpałkę samochód.Mam dpf i nie mogę go wywalić.Miesiąc temu robiłem TÜV i był robiony pomiar spalin i tam też było wszystko ok.

Czy to jest normalne?????

Opublikowano

spaliny maja to do siebie ze smierdza :wink4:

zamiast DPF mozna zamontowac katalizator. sklad spalin bedzie zblizony.

Opublikowano

Wiem, ze odbiegne trochę od tematu, ale jak ktoś jeździ do Niemcowni furakami z wywalonym DPFem, to może miec problemy jak sie Zielone niemieckie miśki go czepią i wpadnie im do głowy, żeby zrobic badanie spalin..Gdzieś o tym czytałem tylko teraz nie moge znaleźć źródła tego tamatu...

Opublikowano
Wiem, ze odbiegne trochę od tematu, ale jak ktoś jeździ do Niemcowni furakami z wywalonym DPFem, to może miec problemy jak sie Zielone niemieckie miśki go czepią i wpadnie im do głowy, żeby zrobic badanie spalin..Gdzieś o tym czytałem tylko teraz nie moge znaleźć źródła tego tamatu...

Prawda, sam widziałem takie przypadki.O sam muszę się męczyć z DPF

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...