Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Podrasowanie 1.8 20V


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie

Opublikowano

Takie pytania już się pojawiały i odpowiedź jest zawsze jedna :rolleyes: Przyrosty mocy będą nieadekwatne do pieniędzy poświęconych na projekt, lepiej zrobić swap na 1.8T lub sprzedać auto i zakupić inne z rozwojowym motorem :hi:

Opublikowano

swap na 1,8 T :decayed:

Opublikowano

lepiej sprzedaj auto i kup takie jakie trzeba..

Opublikowano

ale ciezko z kasa stoje ;)

... i chciałeś się brać za tuning? :gwizdanie:

Opublikowano

wywal katalizator

przeczyść przepustnice

Opublikowano

A nie orientuje sie ktos czy za 9 tys kupiloby sie cos w dieslu?:) albo cczy ktos ma na sell?:)

allegro ci prawde powie, ale za ta kase to bedzie jakiś gniot, mowa oczywiscie o jakimś AUDI w AFN no chyba ze zadowala cie 1Z w golfie 3
Opublikowano
A nie orientuje sie ktos czy za 9 tys kupiloby sie cos w dieslu?smiley albo cczy ktos ma na sell?smiley

z 1995 cos kupisz

Opublikowano

zmiana silnika :decayed:

Opublikowano

a Panowie pasuje wszystko (mocowania itp itd etc) z budy od 1.8 zeby wrzucic 1.8T? nic nie trzeba dokladac ani odejmowac? bo silnik bym zalatwil sobie za grosze

Opublikowano

Moskal miał gotowca na przeszczep :gwizdanie: pamietaj że swap to nie sam silnik :gwizdanie: ale skoro piszesz ze nie masz bardzo kasy to dał bym sobie spokój i robił za tą kase car audio, albo sprzedał obecne auto

Opublikowano

za grosze to można umyć 40 talerzy ... Za zdrowego AEB z osprzętem + ecu trzeba dać z 2,5 tysia . Potem kogoś kto to przewali i ogarnie elektronike / immo .

Co do Twojego ADR`a to praktycznie nie rozwojowy silnik . Trzeba iść od razu w ostre wałki , robotę głowicy , cięcie zamachu itp. Generalnie nieopłacalne . Uwolnij sobie wydech ... będziesz miał efekt placebo :wink4:

Opublikowano
Co do Twojego ADR`a to praktycznie nie rozwojowy silnik . Trzeba iść od razu w ostre wałki , robotę głowicy , cięcie zamachu itp.

Możesz rozwinąć nieco temat? :cool1:

Masz może jakieś materiały na temat rezania ADR-a?

Opublikowano

"nie sam silnik" to w sensie co jeszcze? przeguby itp beda pasowac ? bo pamietam jak robilem przeszczep w temprze to ze zwyklego diesla na turbo bo frezy na przegubach nie pasowaly w sensie polosiek

Opublikowano

cała instalacja półośki pewnie też :gwizdanie:

Opublikowano
Co do Twojego ADR`a to praktycznie nie rozwojowy silnik . Trzeba iść od razu w ostre wałki , robotę głowicy , cięcie zamachu itp.

Możesz rozwinąć nieco temat? :cool1:

Masz może jakieś materiały na temat rezania ADR-a?

poczytaj byle jakie forum rajdowe o rezaniu silników wolnossących . Zasada działania silnika benzynowego jest zawsze taka sama ( nie licząc wankla ) . Do tego wszystkiego dochodzi Ci jeszcze obrabianie kolektora dolotowego , wybór kolektora wydechowego ( zaleznie od potrzeb ) 4-2-1 lub 4-1 i masa innych pierdół które wyjda w praniu . Generalnie jak masz robić dla siebie a nie śmierdzisz groszem to sobie odpuść bo załadujesz się w skarbonkę bez dna . W silnikach N/A zasada jest prosta każdy dodatkowy koń kosztuje ~100 pln

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...