Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zaczął bardzo dużo palić wina turbiny może termostatu?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

odkad zaczely sie mrozy zaczal strasznie duzo palic powyzej 10l w miescie turbina jest zapieczona wymaga wyczyszczenia i kat wtrysku jest przestawiony czy to przez to? bardzo wolno sie tez nagrzewa moze to termostat? prosze o porade z gory dzieki

Opublikowano

W ogóle zagrzewa się do 90oC :?:

Opublikowano

napraw wszystko - ale stawiam na termostat jako główną przyczynę :wink4:

Opublikowano

no jak nie daje nadmuchu na HI i mniej niz 3 kreski to sie zagrzewa do 90. nie robie samo miasto po ok 20KM , no trzeba bedzie jak fundusze jakos wpadna ale teraz nowy rok to ciezko :D wszystkiego najlepszego[br]Dopisany: 31 Grudzień 2010, 19:41_________________________________________________ale co przez termostat by duzo palil?

Opublikowano

ostatnio zmienialem u siebie termostat, robie tylko trasy (ok 120 km dziennie) a spalanie mialem wyższe o 1L , po wymianie znow jest miodzio :good:

Opublikowano

te motorkiu lubią przeloty tak pisali mi koledzy z forum i z własnego doświadczenia jakie miałem ostatnio tzn palił więcej, brak ogrzewania wymieniłem termostat na pierwszy raz był wahler i płukanie nagrzewnicy pomogło ale oddałem go do sklepu i zakupilem ori po tej operacji i po wymianie czujnika cieczy <wcześniej był wag> teraz w mieście w granicach 7,8/100k

Opublikowano

Najpierw VAGiem sprawdź temperatury (szczegóły w dziale diagnostyka).

Powodem może być walnięty czujnik, który podaję za niską temperaturę do ECU i ten "podaje" większą dawkę paliwa.

Opublikowano

Norbert sprawdz po ilu kilometrach osiągasz 90 stopni na zegarze przy włączonym ogrzewaniu mój też teraz więcej spala niestety jest zima ja mam wszystko sprawne a też spalił tyle że masakra odcinki robię 12 km do pracy.Termostat tylko oryginał koło astry ul.Szybowcowa w rs serwis 130 zł

Opublikowano

czujnik mam nowy wymieniony przez przypadek wlasciwie [br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 23:28_________________________________________________ja robiie 10 km w jedna strone to czasami dojdzie do 90 czasami nie jak dojade przy wylaczonym a przy wlaczonym to nieraz wogole nie dochodzi a Tobie ile wychodzi spalanie?

Opublikowano

Kolego na takiej trasie-10km w miescie w zimie to nie licz na mitologiczne 5l :ON: tez mam AFN tylko z Q i w zimie to min 9l w miescie a robie dystanse nie wieksze jak 10km... Zrob jak pisal edmondo-najpierw Vag i logi do stosownego dzialu do analizy a potem wymiana czujnikow i czyszczenie turbin. U mnie pokazywal przegrzanie (do 110 na desce), mecher ze trzeba wymienic uszczelke pod glowica a skonczylo sie na blednym wskazaniu czujnika o symbolu bodajze G2 (ten co daje wartosc na deske rozdzielcza). Sprawdz na klimatroniku temp cieczy chlodzacej http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=70.0 gdybys nie wiedzial jak sie za to zabrac :wink4:

Opublikowano

Panowie

U mnie z kolei nienagrzewa się do 90 st. i ci 1,5 tyg dolewam płynu do chłodnicy ale nie widzę aby gdzieś wyciekał. Co wy na to?

Opublikowano

czujnik mam nowy wymieniony przez przypadek wlasciwie [br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 23:28_________________________________________________ja robiie 10 km w jedna strone to czasami dojdzie do 90 czasami nie jak dojade przy wylaczonym a przy wlaczonym to nieraz wogole nie dochodzi a Tobie ile wychodzi spalanie?

Spalanie teraz dużo za dużo jakieś ponad 700 km na pełnym zbiorniku ale go trochę przegoniłem ze względu na turbinkę i też dlatego tak skotłował paliwa normalnie latem 850- 900 km do zapalenie się rezerwy robię

Opublikowano

mi zima 1z zuzywa ok 8l ON... wczesniej palil prawie 9 ale po wymianie termostatu spalanie sie obnizyo.

CLIMATRONIC pokazywal temp 70-73 stopni.

Opublikowano

czujnik mam nowy wymieniony przez przypadek wlasciwie [br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 23:28_________________________________________________ja robiie 10 km w jedna strone to czasami dojdzie do 90 czasami nie jak dojade przy wylaczonym a przy wlaczonym to nieraz wogole nie dochodzi a Tobie ile wychodzi spalanie?

Spalanie teraz dużo za dużo jakieś ponad 700 km na pełnym zbiorniku ale go trochę przegoniłem ze względu na turbinkę i też dlatego tak skotłował paliwa normalnie latem 850- 900 km do zapalenie się rezerwy robię

kurde a mi gdzies ze 400 ;/
Opublikowano

na całym zbiornika to nie możliwe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...