pajakleon97 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 odkad zaczely sie mrozy zaczal strasznie duzo palic powyzej 10l w miescie turbina jest zapieczona wymaga wyczyszczenia i kat wtrysku jest przestawiony czy to przez to? bardzo wolno sie tez nagrzewa moze to termostat? prosze o porade z gory dzieki
Skeeber Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 napraw wszystko - ale stawiam na termostat jako główną przyczynę
pajakleon97 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2010 no jak nie daje nadmuchu na HI i mniej niz 3 kreski to sie zagrzewa do 90. nie robie samo miasto po ok 20KM , no trzeba bedzie jak fundusze jakos wpadna ale teraz nowy rok to ciezko wszystkiego najlepszego[br]Dopisany: 31 Grudzień 2010, 19:41_________________________________________________ale co przez termostat by duzo palil?
Skeeber Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 ostatnio zmienialem u siebie termostat, robie tylko trasy (ok 120 km dziennie) a spalanie mialem wyższe o 1L , po wymianie znow jest miodzio
graba83 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 te motorkiu lubią przeloty tak pisali mi koledzy z forum i z własnego doświadczenia jakie miałem ostatnio tzn palił więcej, brak ogrzewania wymieniłem termostat na pierwszy raz był wahler i płukanie nagrzewnicy pomogło ale oddałem go do sklepu i zakupilem ori po tej operacji i po wymianie czujnika cieczy <wcześniej był wag> teraz w mieście w granicach 7,8/100k
soolek Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Najpierw VAGiem sprawdź temperatury (szczegóły w dziale diagnostyka). Powodem może być walnięty czujnik, który podaję za niską temperaturę do ECU i ten "podaje" większą dawkę paliwa.
goldi Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Norbert sprawdz po ilu kilometrach osiągasz 90 stopni na zegarze przy włączonym ogrzewaniu mój też teraz więcej spala niestety jest zima ja mam wszystko sprawne a też spalił tyle że masakra odcinki robię 12 km do pracy.Termostat tylko oryginał koło astry ul.Szybowcowa w rs serwis 130 zł
pajakleon97 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 czujnik mam nowy wymieniony przez przypadek wlasciwie [br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 23:28_________________________________________________ja robiie 10 km w jedna strone to czasami dojdzie do 90 czasami nie jak dojade przy wylaczonym a przy wlaczonym to nieraz wogole nie dochodzi a Tobie ile wychodzi spalanie?
marek123_ms Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Kolego na takiej trasie-10km w miescie w zimie to nie licz na mitologiczne 5l tez mam AFN tylko z Q i w zimie to min 9l w miescie a robie dystanse nie wieksze jak 10km... Zrob jak pisal edmondo-najpierw Vag i logi do stosownego dzialu do analizy a potem wymiana czujnikow i czyszczenie turbin. U mnie pokazywal przegrzanie (do 110 na desce), mecher ze trzeba wymienic uszczelke pod glowica a skonczylo sie na blednym wskazaniu czujnika o symbolu bodajze G2 (ten co daje wartosc na deske rozdzielcza). Sprawdz na klimatroniku temp cieczy chlodzacej http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=70.0 gdybys nie wiedzial jak sie za to zabrac
peteair Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Panowie U mnie z kolei nienagrzewa się do 90 st. i ci 1,5 tyg dolewam płynu do chłodnicy ale nie widzę aby gdzieś wyciekał. Co wy na to?
goldi Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 czujnik mam nowy wymieniony przez przypadek wlasciwie [br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 23:28_________________________________________________ja robiie 10 km w jedna strone to czasami dojdzie do 90 czasami nie jak dojade przy wylaczonym a przy wlaczonym to nieraz wogole nie dochodzi a Tobie ile wychodzi spalanie? Spalanie teraz dużo za dużo jakieś ponad 700 km na pełnym zbiorniku ale go trochę przegoniłem ze względu na turbinkę i też dlatego tak skotłował paliwa normalnie latem 850- 900 km do zapalenie się rezerwy robię
malin85 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 mi zima 1z zuzywa ok 8l ON... wczesniej palil prawie 9 ale po wymianie termostatu spalanie sie obnizyo. CLIMATRONIC pokazywal temp 70-73 stopni.
marek123_ms Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 ,,otwarty" termostat i spalanie od razu w gore
pajakleon97 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 czujnik mam nowy wymieniony przez przypadek wlasciwie [br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 23:28_________________________________________________ja robiie 10 km w jedna strone to czasami dojdzie do 90 czasami nie jak dojade przy wylaczonym a przy wlaczonym to nieraz wogole nie dochodzi a Tobie ile wychodzi spalanie? Spalanie teraz dużo za dużo jakieś ponad 700 km na pełnym zbiorniku ale go trochę przegoniłem ze względu na turbinkę i też dlatego tak skotłował paliwa normalnie latem 850- 900 km do zapalenie się rezerwy robię kurde a mi gdzies ze 400 ;/
pajakleon97 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 no powaznie sam w szoku jestem
nowal Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 musiałby palic grubo ponad 10 litrów ;D chyba cos Ci sie pomylilo.
aruś12 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Ja wiem co to jest olej napędowy podrożał i więcej trzeba kasy wydać na tankowanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się