Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Zwiększenie mocy w silniku typu V6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

domjenick - swap na V6 w ogóle jest nieopłacalny, bo dochodzi do tego wymiana zawiasu (cięższy silnik - mocniejszy zawias). jak widzisz, lepiej sprzedać auto i kupić coś mocniejszego :)

Opublikowano

i tak trzeba bedzie zrobic, pojezdze troche tym a potem zmienie,plan byl, a teraz jest i motywacja do dzialania, co proponujesz ? Petr3r?

Opublikowano

ja proponuję 1.8T B5 albo 1.9 TDi (131ps) B6-w obydwóch przypadkach moc po chipie wzrasta do około 180ps a czasami i więcej.

Opublikowano
Piękna sprawa, tylko brać!

Znalazłem już nówkę kompletna za 3000$ :) Jak na wiosne nie znajdę ładnej eSki to się będę zastanawiał :P

Niestety żadnych dedykowanych modów do 2.6 nie widziałem :(

Whoah! Sorry, ze odgrzewam kotleta, ale pamietajac Twoja bryke z Kaletki wolalbym zainwestowac w tego kit'a niz szukac eSki :)

Buahaha dobre :PPP Też tak myślę, ale niestety eSka odpadła na rzecz A6 Avant 2004 2.5TDI Q :P w przyszłym roku :>

A co do 2.6 ja bym zamienił na 1.8T :PPPP

Opublikowano

ja proponuję 1.8T B5 albo 1.9 TDi (131ps) B6\

Kolego wiesz jaka jest różnica w cenie między pierwszym wariantem jaki podałeś a drugim??

Odpowiedz -Duża! Bo w niektórych przypadkach możesz zapłacić jeszcze raz tyle za ten drugi wariant.

Opublikowano

tu sie zgadzam z Gregorym,1,8 ma moj koles ,chce ja sprzedac, skora w srodku,po lifcie 99 rocznik - cena 2500 funtow, drugi koles kupil b6 , 2001 ,1,9 tdi 130 koni ,zaplacil 4500 funtow,standart ten sam ,wiec roznica jest ok. 2000 funtow,to troche duzo

chce kupic cos, czym bede jezdzil juz dluzej chodzi mi tylko o to, jaka jednostke motorowa szukac,ekonomiczna,w miare bezproblemowa i podatna na ewentualne modyfikacje

jest opcja aby kupic auto z silnikiem,jak wyzej, albo poczekac ,dolozyc i kupic cos nowego ,ale ta opcja laczy sie z dalszymi ograniczeniami finansowymi na potencjalne modyfikacje, wiec co wybrac- napewno musi to byc 4 lub 5 drzwiowa wersja (mam rodzine) na wyscigi tez sie nigdzie niewybieram ,ale lubie szybka jazde niekoniecznie 200km/h, powiem inaczej chce czuc sie pewnie podczas wyprzedzania i w przypadkach naglej zmiany decyzji; np. ktos mnie przyblokuje gdzies na uliczce i szybko trzeba nawrocic czy cos takiego.Moje audi ma za slaby silnik na taki manewry szczegolnie podczas wyprzedzania ,musze sie rozpedzic ,zeby to wykonac, a w dzisiejszych czasach niewiele aut mozna wyprzedzic z tym"motorkiem ":D

:mysli:

Opublikowano

ja proponuję 1.8T B5 albo 1.9 TDi (131ps) B6\

Kolego wiesz jaka jest różnica w cenie między pierwszym wariantem jaki podałeś a drugim??

Odpowiedz -Duża! Bo w niektórych przypadkach możesz zapłacić jeszcze raz tyle za ten drugi wariant.

no co Ty powiesz- wow nie wiedziałem, dzięki za info :wink4:
Opublikowano

chce kupic cos, czym bede jezdzil juz dluzej chodzi mi tylko o to, jaka jednostke motorowa szukac,ekonomiczna,w miare bezproblemowa i podatna na ewentualne modyfikacje

1.8T. Jeśli jedziesz spokojnie pali praktycznie tyle samo co zwykłe 1.8 silnik bardzo podatny na mody- stworzony to Tuningu. Jeśli będziesz dbał o tą lalunie(czyt. regularne wymiany oleju, regularna kontrola Vag i wgląd pod maske) będzie ci dobrze służyć. Ja wybralem 1.8T bo lubie benzyne i obrotomierz do 6k Rpm :)

1.9TDi . Jeśli nie przeszkadza ci klekot spod maski i nie jesteś zatwardziałym przeciwnikiem Diesli to ten motorek też możesz rozkręcic nieźle, a i spalanie będzie bardzo małe. O diesla musisz jednak dbać podobnie jak o 1.8T.

tu sie zgadzam z Gregorym,1,8 ma moj koles 2500 funtow, drugi koles kupil b6 , 2001 ,1,9 tdi 130 koni ,zaplacil 4500 funtow,standart ten sam

Napisalem w niektorych przypadkach. Jesli B6 bedzie w miare wypasione, a B5 Bidne to bedzie duza roznica w cenie, jesli natomiast B5 bedzie na maksa wypasione(kosmos), a B6 bedzie bardzo bidne to juz nie bedzie takiej roznicy( porownujemy tu B5 i B6 z tymi samymi motorami ). Poza tym nie porownuj 1.8 do 1.8T bo przeskok tez jest w cenie. Popatrz ile musisz zaplacic za B6 1.8, a ile za B6 1.8T z tego samego rocznika.

musi to byc 4 lub 5 drzwiowa wersja (mam rodzine),......zaplacil 4500 funtow,standart ten sam,....

A4 B5 uzyskalo tylko 2 gwiazdki w tescie EURO NCAP, A4 B6 juz 4 gwiazdki. Zalezy jeszcze ile ma sie poduszek.

Do B6 trzeba doplacic ale za to jest sie bezpieczniejszym. Buda B6 jest niepodwazalnie bezpieczniejsza.

Z tego co patrzylem jakis czas temu na gieldzie to np. B6 2001r. 1.8T niewiele sie rozni cenowo od B6 2001r. 1.9TDi.

Opublikowano

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/www/cars/AUDI+A4/Ne-2-4-5-6-7-8-27-44-49-53-61-64-67-103-133-146,N-24-50-62-111-4294966653-4294966997/search.action

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/www/cars/AUDI+A4/Ne-2-4-5-6-7-8-27-44-49-53-61-64-67-103-133-146,N-24-51-62-111-4294966653-4294966997/search.action?&keywords=tdi&sort=p_VehiclePrice&postcode=ne661bl&radius=1500&showMoreOptions=&page=2

tutaj sa linki dla porownania cen A4 rozne roczniki,tylko wybralem 1.8T i 1.9 tdi

ceny sa rozne ,prawda jest taka ze mozna cos wybrac ,a jesli chodzi o bude B6 to masz w pelni racje, bo wyposazenie jest bogatsze za co trzeba zaplacic [br]Dopisany: 05 Luty 2008, 23:54 _________________________________________________a jesli chodzi o moich znajomych to ceny byly takie ,ale nie powinienem generalizowac ,bo jest tak ,jak napisales

Napisalem w niektorych przypadkach. Jesli B6 bedzie w miare wypasione, a B5 Bidne to bedzie duza roznica w cenie, jesli natomiast B5 bedzie na maksa wypasione(kosmos), a B6 bedzie bardzo bidne to juz nie bedzie takiej roznicy( porownujemy tu B5 i B6 z tymi samymi motorami ). Poza tym nie porownuj 1.8 do 1.8T bo przeskok tez jest w cenie. Popatrz ile musisz zaplacic za B6 1.8, a ile za B6 1.8T z tego samego rocznika.

roznice moga byc niewielkie ,albo bardzo duze

Opublikowano

nie wierz w pierdoły o chipach do aut wolnossących!!! to po prostu nie działa. były nawet robione programy do kilku forumowych wolnossaków, przyrosty były minimalne i zupełnie nieopłacalne.

a co do tego, że auto będzie jeździło jak honda - pewnie moc będzie zaczynała się mniej więcej tam, gdzie w serii kończą się obroty :)

Dziwne,bo A4ke :quattro: Variant 2.6litra,tuningowana w niemczech przez firme MTM.Zapakowali do niej kompresorek co dalo lacznie 163KW czyli okolo 219-221kucy :polew:.Autko ,po przekroczeniu 3tys obrotow ma niesamowitego kopa,. Rocznik 97,przebieg 265tys,kupiony za 7800euro. Wszystkie zmiany dokonane przez MTM wbite w brif :kox:[br]Dopisany: 01 Grudzień 2007, 22:32 _________________________________________________Jezdzi nia moja z :polew: :dance:ona[br]Dopisany: 01 Grudzień 2007, 22:34 _________________________________________________mialo byc moja zona :disgust:

kolego wstaw jakieś fotki jak możesz
Opublikowano

hej tez chcę zobaczyc podrasowana motorownie V6 2.6, wiem ze magiczni ludzie z mtm robia cuda, ale żeby z tym silnikiem... hmmm dziwne

Opublikowano

ale kotlety odgrzewacie-przecież to było w 2007 :cool1:

Opublikowano

ale kotlety odgrzewacie-przecież to było w 2007 :cool1:

to co chętnie bym to zobaczył, myślałem że z 2.6 nic nie robią a tu proszę. Wiadomo do 2.8 istnieją pakiety ale do 2.6 nie widziałem, także do 2.4 b5 bo do 2.4 b6 gdzieś był projekt na YT [br]Dopisany: 06 Sierpień 2011, 14:20_________________________________________________tylko że to b6 ciekawe czy do b5 by g2 pasował

\

tutaj coś o tym jest

http://www.audituningmag.com/pes-audi-supercharger-systems/

Opublikowano

Paput jak sie bawic to tylko kompresor, a ceny chyba znasz z wątków lubelskich :gwizdanie:

Opublikowano

a nie lepiej przełożyć głowice z ACK, ALG, AMX, APR, AQD ? średnica tłoka jest ta sama tylko korby są dłuższe,ze względu na większą pojemność-sama głowica jest podobna i ma 5 zaworów,trzeba by tylko sprawdzić,czy z rozrządem nie będzie kłopotów,ale jak z AAH wejdzie-to i z tamtych też powinny[br]Dopisany: 07 Sierpień 2011, 10:44_________________________________________________

głowice zmodyfikowane przez ABT http://moto.allegro.pl/glowice-do-2-8-abt-tuning-30km-i1747543971.html, do tego przekładasz osprzęt od silnika 2.8 aah z wiązką wgrywasz program ABT i masz około 190 kucy

+ 30 KM ale od serii z aah?

jak samą głowice przełożysz-to niewiele to da,jak chcesz więcej mocy-musisz dołożyć powietrza do silnika-większa ilość zaworów,dolot powietrza,zwiększyć ciśnienie paliwa,owinąć kolektory wydechowe,wywalić katy, zrobić całkowity przelot,odelżyć ile sie da i śmigasz :wink4:
Opublikowano

Paput jak sie bawic to tylko kompresor, a ceny chyba znasz z wątków lubelskich :gwizdanie:

wiadomo że to odpada ze względu na cenę, pytam czysto teoretycznie, chyba że jakaś używka :decayed:
Opublikowano

głowice zmodyfikowane przez ABT http://moto.allegro.pl/glowice-do-2-8-abt-tuning-30km-i1747543971.html, do tego przekładasz osprzęt od silnika 2.8 aah z wiązką wgrywasz program ABT i masz około 190 kucy

+ 30 KM ale od serii z aah?

jasne że daje to +20km od serii aah czyli w grę wchodzi zmiana kolektora ssącego itp. i innych elementów którymi różni się od abc

Opublikowano

jasne że daje to +20km od serii aah czyli w grę wchodzi zmiana kolektora ssącego itp. i innych elementów którymi różni się od abc

sama wymiana głowicy-na pewno nie da przyrostów 20 koni,bo są identyczne :cool1:

żeby zwiększyć moc o 20 koni w wolnossącej V-ce-trzeba przerabiać pół silnika,zaczynając od dostarczenia większej ilości powietrza-a samą wymianą kolektorów ssących tego się nie osiągnie,bo cykl ssania i sprężania,oraz pojemność skokowa silnika dalej pozostaną takie same

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...