Ponior Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 przepalily sie diody, czy calkiem padlo? jak calkiem to moze wiazka? Wsiadłem do auta i miałem komunikat , że nie działa. Boczne są ok a środkowe umarło całe. Gdzie ta wiązka przeważnie pada, na łączeniu klapy z budą.?? Z której strony klapy idzie wiązka do stopu.??? Nie można samej diody wymienić?? Ok. znalazłem instrukcje jak to wyciągnąć, ciekawe, czy jakoś to naprawie czy trzeba nowe kupić.
czarny Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 daj znać jak to rozwiążesz, u ojca w a6 tez poszło ale podejrzewam ze to kostka bo raz się zapala odrazu a raz jak nacisniesz swiatło stopu
Ponior Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 Sprawa rozwiązana, zaśniedziały styki które łącza sie z płytką z diodami, przylutowałem i działa jak trzeba. Ale dojście jest fatalne. najgorsze to złożyć to wszystko do kupy teraz. A nie mogli tak jak w golfie zrobić tego swiatełka za szybą tylną
akjam Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Ja też miałem problem z trzecim światłem STOP. Od czasu do czasu miałem info na FISie, że nie działa... szlag trafiał LEDy (wypalały się). Wymienione już ale dostać się do tego to masakra jakaś!
Ponior Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Opublikowano 25 Maja 2011 Zawieszenie eibach pro system na aucie , jedzie się naprawde super. Zawitała też kierka z s-lina. Zdjęcie zrobie niebawem.
wrclaguna Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Jak zawsze czekamy na foty gratki zawiechy
Flyer Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Zawieszenie eibach pro system na aucie , jedzie się naprawde super. Zawitała też kierka z s-lina. Zdjęcie zrobie niebawem. wczesniej co miales ? mozesz opisac wrazenia wzgledem serii ?
Ponior Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Opublikowano 25 Maja 2011 Sierii nie miałem niestety Miałem: przód to sprężyny HR + amorki s-lina tył to sprężyny ?? + amorki s-lina Było miękko, aż za bardzo i za nisko, dobijałem na garbach spodem auta. Teraz przód mam 1.5 cm wyżej a tył jakieś 0.5 cm wyżej. Tak jak chciałem i tak jest nisko jak na Polskie drogi Jedzie się extra, po wcześniejszych doświadczeniach z zawiechą tylko eibach pozostawia odrobine komforu przy niskim zawieszeniu. Zdjęcia z telefonu:
mystic.pl Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Gratki Ponior zawiecha mówisz że jest twardziej z przodu niż na H&R ? a miałeś dobrze dobrane stare sprężyny na przodzie ?
Ponior Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Opublikowano 25 Maja 2011 mówisz że jest twardziej z przodu niż na H&R ? a miałeś dobrze dobrane stare sprężyny na przodzie ? Własnie takie mam odczucie, zawsze to HR dla mnie był twardszy (sprawdzałem po nr na sprężynie i jest do avanta B7, więc chyba dobrze). Może to dlatego, że to zawieszenie co miałem miało już troche nalatane. Teraz jest troszke twardziej ale spokojnie można jechać, po nierównościach.
mystic.pl Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 mówisz że jest twardziej z przodu niż na H&R ? a miałeś dobrze dobrane stare sprężyny na przodzie ? sprawdzałem po nr na sprężynie i jest do avanta B7, więc chyba dobrze Ciekawe czy była dobrze dobrana wersja silnikowa, bo jak miałeś przypadkiem springi z 2.0 to mogło być bardziej miękko
wustyle Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Sierii nie miałem niestety Miałem: przód to sprężyny HR + amorki s-lina tył to sprężyny ?? + amorki s-lina Było miękko, aż za bardzo i za nisko, dobijałem na garbach spodem auta. Teraz przód mam 1.5 cm wyżej a tył jakieś 0.5 cm wyżej. Tak jak chciałem i tak jest nisko jak na Polskie drogi Jedzie się extra, po wcześniejszych doświadczeniach z zawiechą tylko eibach pozostawia odrobine komforu przy niskim zawieszeniu. Zdjęcia z telefonu: kozak! u mnie siedzi identycznie auto
Staszek20VT Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 No i elegancko, ja się zastanawiam nad stabilizatorami z RS4... tylko nie bardzo wiem jaki to koszt będzie
Ponior Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Opublikowano 27 Maja 2011 No i elegancko, ja się zastanawiam nad stabilizatorami z RS4... tylko nie bardzo wiem jaki to koszt będzie Tylny kosztuje ok 350zł w aso. A przodu nie ruszaj bo masz grube założone z tego co wiem seryjnie. kozak! u mnie siedzi identycznie auto dzięki, autko jeszcze siądzie pewnie jak troche polatam Takie sprężyny HR miałem założone
mystic.pl Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Takie sprężyny HR miałem założone To wszystko jasne miałeś założony przód od 1.8T, dlatego miałeś bardziej miekko niż na eibachu do 3.0tdi avant Q są powinny być takie: przód 29368 HA tył 29368-1VA http://www.audizine.com/forum/showthread.php/228242-H-amp-R-Sports-springs-29368-1VA-Are-these-the-corect-springs-for-B6-1.8-quattro
Ponior Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Opublikowano 31 Maja 2011 Dzisiaj troche sie działo :gwizdanie: Pod pierwszy młotek poszedł wydech: Efekt końcowy po paru godzinach mierzenia i spawania : Założyliśmy też stabilizator z RS4 z nowymi łacznikami (tu działał Patryk ) A tu jeszcze założony w zeszłym tygodniu zestaw eibach pro system i kierka z s-lina: Wszystko to dzięki firmie Ecuproject z Wrocławia, dzięki chłopaki za pomoc Jestem mega zadowolony z dzisiejszego dnia , Daniel odwalił kawał dobrej roboty
retrikal Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 no i elegansio puszki widziałem już wcześniej i powiem Ci, że te Trezorowe jakoś bardziej mi leżą... ale i tak gratki za mody! pozdrawiam
audia4a4 Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 O wydechu to Ci zazdraszczam miodzio no nieźle pojechałeś
Rekomendowane odpowiedzi