Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKN] quattro by Ponior


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przepalily sie diody, czy calkiem padlo? jak calkiem to moze wiazka?

Wsiadłem do auta i miałem komunikat , że nie działa. Boczne są ok a środkowe umarło całe. Gdzie ta wiązka przeważnie pada, na łączeniu klapy z budą.?? Z której strony klapy idzie wiązka do stopu.???

Nie można samej diody wymienić??

Ok. znalazłem instrukcje jak to wyciągnąć, ciekawe, czy jakoś to naprawie czy trzeba nowe kupić. :mysli:

Opublikowano

daj znać jak to rozwiążesz, u ojca w a6 tez poszło ale podejrzewam ze to kostka bo raz się zapala odrazu a raz jak nacisniesz swiatło stopu

Opublikowano

Sprawa rozwiązana, zaśniedziały styki które łącza sie z płytką z diodami, przylutowałem i działa jak trzeba. Ale dojście jest fatalne. najgorsze to złożyć to wszystko do kupy teraz.

A nie mogli tak jak w golfie zrobić tego swiatełka za szybą tylną :wallbash:

Opublikowano

Ja też miałem problem z trzecim światłem STOP. Od czasu do czasu miałem info na FISie, że nie działa... szlag trafiał LEDy (wypalały się). Wymienione już ale dostać się do tego to masakra jakaś! :wallbash:

Opublikowano

Zawieszenie eibach pro system na aucie :good:, jedzie się naprawde super. Zawitała też kierka z s-lina.

Zdjęcie zrobie niebawem.

Opublikowano

Jak zawsze czekamy na foty :naughty: gratki zawiechy :good:

Opublikowano

Zawieszenie eibach pro system na aucie :good:, jedzie się naprawde super. Zawitała też kierka z s-lina.

Zdjęcie zrobie niebawem.

wczesniej co miales ? mozesz opisac wrazenia wzgledem serii ?

Opublikowano

Sierii nie miałem niestety :kox:

Miałem: przód to sprężyny HR + amorki s-lina

tył to sprężyny ?? + amorki s-lina

Było miękko, aż za bardzo i za nisko, dobijałem na garbach spodem auta.

Teraz przód mam 1.5 cm wyżej a tył jakieś 0.5 cm wyżej. Tak jak chciałem :good: i tak jest nisko jak na Polskie drogi :decayed:

Jedzie się extra, po wcześniejszych doświadczeniach z zawiechą tylko eibach pozostawia odrobine komforu przy niskim zawieszeniu.

Zdjęcia z telefonu:

SNC00189.jpg

SNC00193.jpg

Opublikowano

Gratki Ponior :good: zawiecha :good: mówisz że jest twardziej z przodu niż na H&R ? a miałeś dobrze dobrane stare sprężyny na przodzie ?

Opublikowano

mówisz że jest twardziej z przodu niż na H&R ? a miałeś dobrze dobrane stare sprężyny na przodzie ?

Własnie takie mam odczucie, zawsze to HR dla mnie był twardszy (sprawdzałem po nr na sprężynie i jest do avanta B7, więc chyba dobrze). Może to dlatego, że to zawieszenie co miałem miało już troche nalatane.

Teraz jest troszke twardziej ale spokojnie można jechać, po nierównościach. :good:

Opublikowano

mówisz że jest twardziej z przodu niż na H&R ? a miałeś dobrze dobrane stare sprężyny na przodzie ?

sprawdzałem po nr na sprężynie i jest do avanta B7, więc chyba dobrze

Ciekawe czy była dobrze dobrana wersja silnikowa, bo jak miałeś przypadkiem springi z 2.0 to mogło być bardziej miękko :mysli:

Opublikowano

Sierii nie miałem niestety :kox:

Miałem: przód to sprężyny HR + amorki s-lina

tył to sprężyny ?? + amorki s-lina

Było miękko, aż za bardzo i za nisko, dobijałem na garbach spodem auta.

Teraz przód mam 1.5 cm wyżej a tył jakieś 0.5 cm wyżej. Tak jak chciałem :good: i tak jest nisko jak na Polskie drogi :decayed:

Jedzie się extra, po wcześniejszych doświadczeniach z zawiechą tylko eibach pozostawia odrobine komforu przy niskim zawieszeniu.

Zdjęcia z telefonu:

SNC00189.jpg

SNC00193.jpg

kozak! u mnie siedzi identycznie auto :good:

Opublikowano

No i elegancko, ja się zastanawiam nad stabilizatorami z RS4... tylko nie bardzo wiem jaki to koszt będzie :(

Tylny kosztuje ok 350zł w aso. A przodu nie ruszaj bo masz grube założone z tego co wiem seryjnie.

kozak! u mnie siedzi identycznie auto

dzięki, autko jeszcze siądzie pewnie jak troche polatam :good:

Takie sprężyny HR miałem założone :mysli:

SNC00195.jpg

Opublikowano

Takie sprężyny HR miałem założone :mysli:

SNC00195.jpg

To wszystko jasne :) miałeś założony przód od 1.8T, dlatego miałeś bardziej miekko niż na eibachu :wink4:

do 3.0tdi avant Q są powinny być takie:

przód 29368 HA

tył 29368-1VA

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/228242-H-amp-R-Sports-springs-29368-1VA-Are-these-the-corect-springs-for-B6-1.8-quattro

Opublikowano

Dzisiaj troche sie działo :gwizdanie:

Pod pierwszy młotek poszedł wydech:

SNC00220.jpgSNC00216.jpgSNC00223.jpg

Efekt końcowy po paru godzinach mierzenia i spawania :

IMG_3944.jpg

Założyliśmy też stabilizator z RS4 z nowymi łacznikami :decayed: (tu działał Patryk :wink4:)

SNC00218.jpg

A tu jeszcze założony w zeszłym tygodniu zestaw eibach pro system i kierka z s-lina:

SNC00222.jpgIMG_3924.jpg

Wszystko to dzięki firmie Ecuproject z Wrocławia, dzięki chłopaki za pomoc :notworthy::good:

Jestem mega zadowolony z dzisiejszego dnia :evil:, Daniel odwalił kawał dobrej roboty :good::hi:

Opublikowano

no i elegansio :good: puszki widziałem już wcześniej i powiem Ci, że te Trezorowe jakoś bardziej mi leżą...

ale i tak gratki za mody!

pozdrawiam

Opublikowano

O wydechu to Ci zazdraszczam :kox: miodzio :good:

Opublikowano

O wydechu to Ci zazdraszczam :kox: miodzio :good:

no nieźle pojechałeś :):good:

Opublikowano

koncowki paskudne :kwasny:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...