lapawwa Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Witam, Gdy kupowałem swój samochód osoba która mi go sprzedawała twierdziła że rozrząd był robiony przy pewnym stanie licznika... licznik mozna cofnac itd. Czy mozna jakos stwierdzić stan rozrządu? Ile mu mniej wiecej pozostało czy juz nadaje sie do wymiany?
fayera Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Ale przedstawił Ci jakieś faktury,rachunki części? Na słowo bym nie wierzył... Pewność ma się wtedy kiedy sam wymieniasz
klaus31183 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz :gwizdanie:
lapawwa Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 Jest śmieszna naklejka i nic więcej.... To będzie trzeba widze chyba rozebrac i jak cos wymienic.... a czym będzie sie objawiac jego zuzycie? ogladajac go z zewnatrz?
BARTOL Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Lepiej wymieniaj. Bedziesz wiedział kiedy zrobiony a jak Ci strzeli to dopiero bedizesz miał problem i koszty...
Kowi87 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Po wyglądzie duzo nie zobaczysz, lepiej wymieniaj będziesz spokojniejszy
mily Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Jest pewien sposób na Vagu sprawdź jak masz ustawiony kąt wtrysku. Jeżeli jest 50 to znaczy ze dopiero co był wymieniony jeżeli ta wartość jest inna to znaczy że już pasek się trochę rozciągnął. Ta metoda jest skuteczna jeżeli znasz nastawę po założeniu paska, można przyjąć założenie że było 50, jednak na 100% to tylko tak jak piszą koledzy tylko rozebranie i zobaczenie w jakim stanie jest pasek. PS Ja po zakupie zawsze wymieniam, bez względu co mówił sprzedawca.
midqard Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Nie ma co tu wymyslac ..nie znasz przy jakim przebiegu byla wymaiana, jak ktos uzytkował auto, itd. itp. ................. płaci dwa razy (w miejscu kropek wstawcie sobie odpowiednie okreslenie osoby - bez urazy oczywiscie [br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 12:45_________________________________________________ Ta metoda jest skuteczna jeżeli znasz nastawę po założeniu paska, można przyjąć założenie że było 50, jednak na 100% to tylko tak jak piszą koledzy tylko rozebranie i zobaczenie w jakim stanie jest pasek. jak juz bym rozebrał to od razu wymienił
koper84444 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Jeśli nie widziałeś żadnego sensownego potwierdzenia kiedy był robiony rozrząd, to proponuję wymienić. Poleganie na wartości kąta może być mylące, gdyż ktoś mógł go wcześniej ustawiać (np. co roku jak się zaleca) lub mógł go w ogóle nie ustawiać od nowości. Ocena wizualna też nie zawsze da pewną odpowiedź (chyba że pasek już pęka albo się strzępi). Mój po 85 tyś wiele się nie różnił od nowego, który kupiłem (poza lekko wytartymi napisami).
midqard Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 PS Ja po zakupie zawsze wymieniam, bez względu co mówił sprzedawca. mam takie same podejscie
marjon Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 ja tak samo, rozrzad i plyny eksploatacyjne to pierwsza rzecz jaka robie gdy kupie auto i nigdy nie mialem problemow
vauxhall95 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Jest pewien sposób na Vagu sprawdź jak masz ustawiony kąt wtrysku. Jeżeli jest 50 to znaczy ze dopiero co był wymieniony jeżeli ta wartość jest inna to znaczy że już pasek się trochę rozciągnął. Ta metoda jest skuteczna jeżeli znasz nastawę po założeniu paska, można przyjąć założenie że było 50, jednak na 100% to tylko tak jak piszą koledzy tylko rozebranie i zobaczenie w jakim stanie jest pasek. PS Ja po zakupie zawsze wymieniam, bez względu co mówił sprzedawca. I tu sie kolego niezgodze dzisiaj minelo wlasnie 50tys od wymiany i kat stoi tak jak stal 49-50,dodam ze go ustawialem przed tym jak jeszcze rozrzad sam wymienialem
mily Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Może łańcuch założyłeś To nie jest sposób na 100% pewny. Jeden się rozciągnie a inny nie, zależy pewnie od jakości. Ahe jest to jakiś alternatywny sposób.[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 16:45_________________________________________________Kolega pytał jak można sprawdzić więc podałem też i inny sposób, a po oględzinach jesteś w stanie ocenić ile wytrzyma pasek?? Na jednym będzie widać że jest złom a na drugim nie.
SotoM Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 ja pasek jest długo na silniku to od str zębów jest rudawy nalot i widac rowarstwienia. PS:rozrzad do AFN'a kosztuje 230zł. co do wymiany sa rózne kwoty i rózni mechanicy którzy to zrobiaza 300zł(zdejmie załozy i won) a inny sie do tego przyłoży.rozbierajac zrobi weryfikacje elementów-czesci powiadomi cie co jeszcze zobaczył itd..., ja np biore za to 600zł+ jesli cos dojdzie.
goldi Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Wymień rozrząd koszty nie są aż takie duże i spisz spokojnie do następnej wymiany
rosek89 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 moze nie tyle śpisz co jeżdzisz spokojnie:) nie musisz sie martwić że coś nie wytrzyma. ja też proponuję wymienić
Gniady Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Daj zdjęcie naklejki zobaczymy jak ona wygląda -co on tam nakleił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się