Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFF] Jakie amortyzatory wybrać BILSTEIN czy KAYABA ?


mroku007

Rekomendowane odpowiedzi

mam u siebie obniżenie -40mm

jakie amorki moglibyście polecić (markę i model)?

no i żeby nie zrujnowały mojego budżetu :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pol roku temu montowalem KYB mamie do astry g. Powiem tak produkowane sa w 30 krajach i sa 3 sorty. Znajomy zalatwil mi I sort produkcji Japonskiej i auto normalnie sie lepi ziemi. Dodam ze nie sa to obnizajace a utwardzone koszt 150zl/szt amor i tyle samo za sprezyne :) Polecam ale dobrze sprawdzcie co kupujecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam-czy moze ktos potwierdzic w jakim kraju produkowane sa amortyzatory sachs i czy tylko w tym kraju ,poniewaz bilsteiny sa produkowane na Tajwanie,choc sadze ,ze nie tylko tam i wlasnie dlatego mam pewne obawy co do jakosci amorkow bilstein.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś napiszę, żeby śledzić temat, bo chyba będę zmieniać amory na przyszły sezon i zastanawiam się właśnie pomiędzy trzema firmami: bilstein, kayaba, sachs :) ori niestety drogie, a używane to nigdy nie wiadomo co się kupi :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.alibaba.com/product-gs/319459604/Shock_Absorber_BILSTEIN_PNE_3116_3B0.html-tak mala informacja ,gdzie i jakie modele amorkow bilsteina sa produkowane

-min.ilosc zamowienia 100szt.[br]Dopisany: 18 Listopad 2010, 01:23_________________________________________________interesuje mnie czy te wlasnie morki z tajwanu to z fabryki bilsteina czy to jakies podrobki,poniewaz przy zamowieniu jest andotacja ,ze moga wykonac rony kolor produktu ,jak i opakowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro zakladam Bilsteiny zobaczymy jak sie bedzie na nich jezdilo i na ile wytrzymaja[br]Dopisany: 07 Kwiecień 2009, 23:45_________________________________________________w ostatnij chwili po rozmowach z mechanikiem jednak kayaby :)

panowie dzisiaj bylem sprawdzic amorki na stacji diagnostycznej, 4x kayaby, nowki zalozone ok 1,5 roku temu, przejechalem ok 35tys km, z czego duza wiekszosc to trasa, i co sie okazalo... diagnosta powiedzial ze sa w bardzo dobrym stanie, i wszystko fajnie tylko czemu zuzycie wygladalo tak: przod 45% i 60% tyl 65% i 84%???? co o tym sodzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro zakladam Bilsteiny zobaczymy jak sie bedzie na nich jezdilo i na ile wytrzymaja[br]Dopisany: 07 Kwiecień 2009, 23:45_________________________________________________w ostatnij chwili po rozmowach z mechanikiem jednak kayaby :)

panowie dzisiaj bylem sprawdzic amorki na stacji diagnostycznej, 4x kayaby, nowki zalozone ok 1,5 roku temu, przejechalem ok 35tys km, z czego duza wiekszosc to trasa, i co sie okazalo... diagnosta powiedzial ze sa w bardzo dobrym stanie, i wszystko fajnie tylko czemu zuzycie wygladalo tak: przod 45% i 60% tyl 65% i 84%???? co o tym sodzicie?

a dlaczego aż takie różnice? :shocked:

ja po znacznie większym przebiegu, miałem różnice 1% pomiędzy wszystkim amorami

twoje autko miało jakiś dzwon ? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadnego dzwona.... w zeszla zime wpadlem w glaboka dziure, ale akurat ta strona jest w duzo lepszym stanie? sam niewiem czemu takie rozbieznosci :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadnego dzwona.... w zeszla zime wpadlem w glaboka dziure, ale akurat ta strona jest w duzo lepszym stanie? sam niewiem czemu takie rozbieznosci :mysli:

sprawdź geometrię samochodu, nie mam na myśli samej zbieżności, ale tez pomiar ramy

wszystkie opony masz takie same? a jak reszta zawieszenia ?

lub też coś nie tak z amorami... wszystkie amory ten sam typ ? ten sam rok prod itd ?

różnice naprawdę są spore :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amorki wszystko to samo, zakladane nowki, kola letnie wszystkie takie same, zimowe przod ten sam i tyl ten sam (zadnego problemu ze zdzieraniem czy czyms w tym stylu) kompletna geometria robiona ok pol roku temu, na aucie nie widac sladow zadnego wiekszego uderzenia, wymieniony by l tylko zderzak i to duzo predzej (kosmetyka) zawieche dzis na diagnostyce koles znalazl tylko luz na tulejkach od zacisku hamulca, niewiem troche mnie to martwi jutro przejade sie do tego mechanika co mi polecal te amorki i co je zakladal bo kuzwa 1000zl to na ulicy nie lezy.... a troche martwi mnie to nierowne zuzycie...... :mysli: a przyszlo mi do glowy jak by np byla sprezyna uszkodzona, np pekniety kawalek? mogla by byc przez to taka roznica? (ok 20%)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amorki wszystko to samo, zakladane nowki, kola letnie wszystkie takie same, zimowe przod ten sam i tyl ten sam (zadnego problemu ze zdzieraniem czy czyms w tym stylu) kompletna geometria robiona ok pol roku temu, na aucie nie widac sladow zadnego wiekszego uderzenia, wymieniony by l tylko zderzak i to duzo predzej (kosmetyka) zawieche dzis na diagnostyce koles znalazl tylko luz na tulejkach od zacisku hamulca, niewiem troche mnie to martwi jutro przejade sie do tego mechanika co mi polecal te amorki i co je zakladal bo kuzwa 1000zl to na ulicy nie lezy.... a troche martwi mnie to nierowne zuzycie...... :mysli: a przyszlo mi do glowy jak by np byla sprezyna uszkodzona, np pekniety kawalek? mogla by byc przez to taka roznica? (ok 20%)

chyba uszkodzona sprężyna też mogłaby być jednym z powodów

Jeżeli twierdzisz, że auto w db stanie tech, to obstawiłbym amorki :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...