paczek081 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Zauważyłem że turbina zaczyna kapać oliwą więc trzeba będzie je wymienić i tu właśnie moje pytanie. Jak już wymieniać to na jakieś większe tylko nie wiem jaki model i z czego. Może wiecie co pasuję do AVF na zasadzie plug&play? Z góry wielkie dzięki.
letallec Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Gdzie zauwazyles to kapanie? To na pewno z turbo? Masz jakies inne niedobre objawy np notlauf?
paczek081 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 Tak mi powiedzieli na stacji przeglądów, ja się na tym nie znam więc nie dyskutowałem z gościem. Jedyne co zauważyłem to rana jak jest ujemna temperatura to przy odpalaniu zakopci jak by na siwo czy coś w tym kolorze. Kapie ponoć po stronie pasażera w okolicy zderzaka.
Proof Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 W grę wchodzi regeneracja tej co masz,2 lata gwarancji na robotę,koszt 900-1000zł plus koszt oleju,filtra i demontażu. Drugie wyjście to turbo od BRD,ale do tego wypadałoby wymienić intercooler bo seryjny nie wydoli i zrobić program,koszta w granicach 5000zł.
Proof Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 5 tys troche przesada :gwizdanie: Samo nowe turbo BRD może kosztować 5-7tys zł... Sprawne dobre turbo to koszt koło 2000 zł, IC na wymiar w montażem około 1500zł,program z hamowaniem 1500zł.
Cordii Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Turbo 1500zł Fmic 430zł ( http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=344 ) Program 1000- 1500zł
jozek726 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 regeneracja turbo okolo tysiaka to myślę ze lepiej kupić BRD co prawda trochę dołożysz z 500zł ale jak będziesz chciał " pójść " w moc to jak znalazł
Proof Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Turbo 1500zł Fmic 430zł ( http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=344 ) Program 1000- 1500zł Znalezienie dobrego BRD za 1500zł to nie będzie prosta sprawa. Ten fmic to chińszczyzna,nie założył bym tego,poza tym i tak trzeba dobre orurowanie zrobić i to też koszty. Nie ma nic gorszego jak obtanianie na tuningu.
Kowi87 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 BRD masz od ręki za 1250zł za uzywke w dobrym stanie :gwizdanie: co z tego że chińszczyzna ten FMIC mam nie narzekam jak chyba większosc to zakładających
Proof Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Trochę BRD oglądałem bo przymierzałem się do wymiany,ale niestety żadna w przyzwoitym stanie nie była,ładnie wyczyszczona i tyle.
PIXI Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Paczek081 jeśli naprawdę seryjna się wysrała to zakładaj BRD , DP- też się przyda a i nie należy zapomnieć o FMIC-u
Cordii Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Dawaj BRD i FMIC i 190 KM mozesz atakować :kox:
PIXI Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Dawaj BRD i FMIC i 190 KM mozesz atakować :kox: Prawdę mówi a jak dobra kondycja motorowni i pompek to i więcej można :gwizdanie:
kamosor Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 BRD masz od ręki za 1250zł za uzywke w dobrym stanie :gwizdanie: co z tego że chińszczyzna ten FMIC mam nie narzekam jak chyba większosc to zakładających Po części się zgadzam ,jednak gdy zawiozłem do gościa celem dołączenia orurowania dowiedziałem się ,że jest nieszczelny ( nówka od respekta),na szczęście była niewielka ,została zaspawana, czy jak to się to zwie, i wszystko jest
odzim Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 wymien na dobre uzywane takie jak masz 500pln i załozenie 200pln , zadnego oleju itp nie musisz wymieniac przy takiej wymianie , nie idz w regeneracje bo to zło -garett nie dostarcza org czesci do regeneracji i turbo po regeneracji nie wytrzyma wiecej niz 50 tys - sprawdzone i niepodwazalne , pozdro
Cordii Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 wymien na dobre uzywane takie jak masz 500pln i załozenie 200pln , zadnego oleju itp nie musisz wymieniac przy takiej wymianie , nie idz w regeneracje bo to zło -garett nie dostarcza org czesci do regeneracji i turbo po regeneracji nie wytrzyma wiecej niz 50 tys - sprawdzone i niepodwazalne , pozdro Kolego a kto powiedział ze tuning jest tani ?
paczek081 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 Dzięki za info a to BRD to pasuje na zasadzie plug&play??
Proof Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Tak pasuje P&P,ale po założeniu powinieneś zrobić korektę softu.
odzim Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Kolego a kto powiedział ze tuning jest tani ? a gdzie to wyczytales ze tuning jest tani u mnie , bo ja nic takiego nie pisalem, a kolega napisał ze wysrała mu sie turbina tp pisze co i jak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się