clinque Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam, prosze o ocene logow, auto lapie notlaufta, tubina przeladowywuje po calosci a byla czyszczona 8 miesiecy temu. N75 wymieniona, wezyki podcisnienia tez. Przeplywke mam 2ga, ale tez podaje zawyzone wartosci... EGR zaslepiony, kata brak, pomyslow na naprawe tez... POMOCY pany!! dynamiczne 3,8,11 jeszcze raz dla pewnosci statyczne 0,1,2 statyczne 3,4,7 statyczne 11,13,23 a ha blad tylko jeden, 519 - zwarcie do masy
clinque Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 O widzisz, nie sprawdzalem. Jak go moge sprawdzic?
goldi Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 a w jakim zakresie sztanga turbiny pracuje jak ruszysz kluczem jaki ma skok
clinque Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 a w jakim zakresie sztanga turbiny pracuje jak ruszysz kluczem jaki ma skok w pełnym zakresie
ciahciah Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 przeczytaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=182121.0 zrób loga dynamicznego 010 i 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki, u ciebie map sensor jeszcze działa, co prawda już przerywa ale jest lepiej niż w tamtym wątku, u ciebie kierownice prawdopodobnie stoją dęba w turbo i trzeba będzie powtórzyć czyszczenie
clinque Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2011 Prosze dynamiczny 10,11 ze zdjetym wezykiem: Odcielo go chociaz troskze wyzej niz zwykle i jakby lepiej nieco autko jechalo Rozebralem dzisiaj kompa, w srodku suchutko, przedmuchalem ten wezyk i ani gram oleju nie polecial. Wszystkie sciezki wygladaja w miare ok, poza jedna mala buba spowodowana przycieraniem plastiku zabezpieczajacego ecu od spodu: Rece opadaja ;)Oczywiscie nadal blad 519. Szukac nowego ecu?
ciahciah Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 zostaw w spokoju ecu, masz do czyszczenia turbinę, zrób to czym prędzej, a do puki nie zrobisz nie przekraczaj 2000obr
rumianko Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 [/url] zrób loga dynamicznego 010 i 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki brawo za fantazje, jak koledze przez to odleci turbo no pewnie się nie odezwiesz.... po 1 test n75 ile daje podciśnienia. bo w gr 11 na nastawach możesz mieć wyregulowanie sztangi min i max gdzie wystarczy 0,3bara a pod obciążeniem silnika niestety ale to nie wystarczy musi być min. 0,7b. sprawdź to.
Sztomel Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 [/url] zrób loga dynamicznego 010 i 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki brawo za fantazje, jak koledze przez to odleci turbo no pewnie się nie odezwiesz.... Po pierwsze : a niby co ma spowodować odlot turbo - odpięcie wężyka podciśnienia, jakim cudem ? Przecież to najprostrze sprawdzenie, że zmienna geometria jest zapieczona i fakt ten został w tych logach potwierdzony a zatem ryzyko uszkodzenia turbosprężarki jest ciągłe i to bez różnicy czy wężyk podciśnienia jest podpięty czy nie. Po drugie : jaki test podciśnienia skoro przy odpiętym wężyku podciśnienia turbo pompuje na full już przy 2700 obrotach ?
clinque Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 No nic, za 2tyg turbawka pojdzie na stol, bo jutro jade na zgrupowanie, autko do tego czasu postoi Zobaczymy co potem! Narazie wielkie dzieki![br]Dopisany: 26 Styczeń 2011, 09:20_________________________________________________Nie dowierzalem z ta turbawka, przeciez rok temu ja czyscilem(sam sobie, weic fuszery nie bylo) i w koncu trafila na stol...Moje zdziwienie bylo dosc spore kiedy zobaczylem to: wiec czyszczenie i jakis tam log: Ostatnim razem po czyszczeniu cisnienie zbijal idelalnie, teraz nie za bardzo :/ Co jeszcze do sprawdzenia panowie? Not lauft zniknal, bledy sie nie pokazuja, ale to cisnienie i tak troszke spore?
ciahciah Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Zrób loga 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki pokaż loga z przed roku po czyszczeniu gdy turbo pompowało jak należy czy kiedy kol wiek coś regulowałeś sztangą gruchy?
Sztomel Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Jeśli czyściłeś jedynie pierścień poruszający kierownicami spalin od strony korpusu turbosprężarki a nie zdemontowałeś go (odkręcając 3 śruby mocujące - sugerują to Twoje fotki) to nie ma się co dziwić, że turbo znowu przeładowuje. Musisz odkręcić pierścień i wyjąć go wraz z kierownicami spalin aby zobaczyć jak to wygląda od strony bieżni muszli gorącej.
clinque Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 Jeśli czyściłeś jedynie pierścień poruszający kierownicami spalin od strony korpusu turbosprężarki a nie zdemontowałeś go (odkręcając 3 śruby mocujące - sugerują to Twoje fotki) to nie ma się co dziwić, że turbo znowu przeładowuje. Musisz odkręcić pierścień i wyjąć go wraz z kierownicami spalin aby zobaczyć jak to wygląda od strony bieżni muszli gorącej. kolezko wszystko bylo rozkrecone i dokladnie wyczyszczone czy kiedy kol wiek coś regulowałeś sztangą gruchy? Sztanga nie byla nigdy regulowana, teraz chodzi palcami. Kierownice faktycznie byly zapieczone na amen i nie slzo nimi ruszac. EGR zostal zaslepiony niedawno, wiec moze z egra ten syf? Co do logow sprzed roku nie moge ich znalesc, ale log wygladal wzorowo...[br]Dopisany: 19 Luty 2011, 16:42_________________________________________________przed chwila zrobilem loga turbawki bez weza:
ciahciah Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 jeżeli nigdy nie kręciłeś sztangą gruszki to ewidentnie odwrotnie założyłeś pierścień w turbo, musisz jeszcze raz wyjąć turbo i założyć odwrotnie ten pierścień co chodzi na wałeczkach
clinque Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 Teraz gra i buczy dzieki ciahciah!!
vauxhall95 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 teraz az milo patrzec,poza przeplywka ktora za duzo sypie
ciahciah Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 turbo działa ok ale coś mi się zdaje że masz małą nie szczelność w dolocie, sprawdź rury idące od turbo do kolektora ssącego, spocenie olejem będzie oznaczać nie szczelność do zlikwidowania, po dociągaj opaski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się