Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] AFN prośba o ocenę logów (notlauft)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, prosze o ocene logow, auto lapie notlaufta, tubina przeladowywuje po calosci a byla czyszczona 8 miesiecy temu. N75 wymieniona, wezyki podcisnienia tez. Przeplywke mam 2ga, ale tez podaje zawyzone wartosci... EGR zaslepiony, kata brak, pomyslow na naprawe tez... POMOCY pany!!

dynamiczne 3,8,11

dynamiczne3811.jpg

jeszcze raz dla pewnosci

dynamiczne3811p2.jpg

statyczne 0,1,2

statyczen012.jpg

statyczne 3,4,7

statyczne347.jpg

statyczne 11,13,23

statyczne111323.jpg

a ha blad tylko jeden, 519 - zwarcie do masy

Opublikowano

sprawdzales czujnik w ECU?

Opublikowano

O widzisz, nie sprawdzalem. Jak go moge sprawdzic?

Opublikowano

a w jakim zakresie sztanga turbiny pracuje jak ruszysz kluczem jaki ma skok

Opublikowano

a w jakim zakresie sztanga turbiny pracuje jak ruszysz kluczem jaki ma skok

w pełnym zakresie

Opublikowano

przeczytaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=182121.0

zrób loga dynamicznego 010 i 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki, u ciebie map sensor jeszcze działa, co prawda już przerywa ale jest lepiej niż w tamtym wątku, u ciebie kierownice prawdopodobnie stoją dęba w turbo i trzeba będzie powtórzyć czyszczenie

Opublikowano

Prosze dynamiczny 10,11 ze zdjetym wezykiem:

1011bez.jpg

Odcielo go chociaz troskze wyzej niz zwykle i jakby lepiej nieco autko jechalo

Rozebralem dzisiaj kompa, w srodku suchutko, przedmuchalem ten wezyk i ani gram oleju nie polecial. Wszystkie sciezki wygladaja w miare ok, poza jedna mala buba spowodowana przycieraniem plastiku zabezpieczajacego ecu od spodu:

bubav.jpg

Rece opadaja ;)Oczywiscie nadal blad 519. Szukac nowego ecu?

Opublikowano

zostaw w spokoju ecu, masz do czyszczenia turbinę, zrób to czym prędzej, a do puki nie zrobisz nie przekraczaj 2000obr

Opublikowano

[/url]

zrób loga dynamicznego 010 i 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki

brawo za fantazje, jak koledze przez to odleci turbo no pewnie się nie odezwiesz....

po 1 test n75 ile daje podciśnienia. bo w gr 11 na nastawach możesz mieć wyregulowanie sztangi min i max gdzie wystarczy 0,3bara a pod obciążeniem silnika niestety ale to nie wystarczy musi być min. 0,7b. sprawdź to.

Opublikowano

[/url]

zrób loga dynamicznego 010 i 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki

brawo za fantazje, jak koledze przez to odleci turbo no pewnie się nie odezwiesz....

Po pierwsze : a niby co ma spowodować odlot turbo - odpięcie wężyka podciśnienia, jakim cudem ?

Przecież to najprostrze sprawdzenie, że zmienna geometria jest zapieczona i fakt ten został w tych logach potwierdzony a zatem ryzyko uszkodzenia turbosprężarki jest ciągłe i to bez różnicy czy wężyk podciśnienia jest podpięty czy nie.

Po drugie : jaki test podciśnienia skoro przy odpiętym wężyku podciśnienia turbo pompuje na full już przy 2700 obrotach ?

Opublikowano

No nic, za 2tyg turbawka pojdzie na stol, bo jutro jade na zgrupowanie, autko do tego czasu postoi ;) Zobaczymy co potem! Narazie wielkie dzieki![br]Dopisany: 26 Styczeń 2011, 09:20_________________________________________________Nie dowierzalem z ta turbawka, przeciez rok temu ja czyscilem(sam sobie, weic fuszery nie bylo) i w koncu trafila na stol...Moje zdziwienie bylo dosc spore kiedy zobaczylem to:

turboi.jpg

turbo2.jpg

wiec czyszczenie i jakis tam log:

logipo.jpg

Ostatnim razem po czyszczeniu cisnienie zbijal idelalnie, teraz nie za bardzo :/

Co jeszcze do sprawdzenia panowie? Not lauft zniknal, bledy sie nie pokazuja, ale to cisnienie i tak troszke spore?

Opublikowano

Zrób loga 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki

pokaż loga z przed roku po czyszczeniu gdy turbo pompowało jak należy

czy kiedy kol wiek coś regulowałeś sztangą gruchy?

Opublikowano

Jeśli czyściłeś jedynie pierścień poruszający kierownicami spalin od strony korpusu turbosprężarki a nie zdemontowałeś go (odkręcając 3 śruby mocujące - sugerują to Twoje fotki) to nie ma się co dziwić, że turbo znowu przeładowuje. Musisz odkręcić pierścień i wyjąć go wraz z kierownicami spalin aby zobaczyć jak to wygląda od strony bieżni muszli gorącej.

Opublikowano

logi wygladaja kiepsko ...

Opublikowano

Jeśli czyściłeś jedynie pierścień poruszający kierownicami spalin od strony korpusu turbosprężarki a nie zdemontowałeś go (odkręcając 3 śruby mocujące - sugerują to Twoje fotki) to nie ma się co dziwić, że turbo znowu przeładowuje. Musisz odkręcić pierścień i wyjąć go wraz z kierownicami spalin aby zobaczyć jak to wygląda od strony bieżni muszli gorącej.

kolezko wszystko bylo rozkrecone i dokladnie wyczyszczone ;)

czy kiedy kol wiek coś regulowałeś sztangą gruchy?

Sztanga nie byla nigdy regulowana, teraz chodzi palcami. Kierownice faktycznie byly zapieczone na amen i nie slzo nimi ruszac. EGR zostal zaslepiony niedawno, wiec moze z egra ten syf? Co do logow sprzed roku nie moge ich znalesc, ale log wygladal wzorowo...[br]Dopisany: 19 Luty 2011, 16:42_________________________________________________przed chwila zrobilem loga turbawki bez weza:

bezwezapoczyszczeniu.jpg

Opublikowano

no to zaś turbo na stół

Opublikowano

jeżeli nigdy nie kręciłeś sztangą gruszki to ewidentnie odwrotnie założyłeś pierścień w turbo, musisz jeszcze raz wyjąć turbo i założyć odwrotnie ten pierścień co chodzi na wałeczkach

Opublikowano

po2czyszczeniu2.jpg

Teraz gra i buczy ;) dzieki ciahciah!! :drunk:

Opublikowano

teraz az milo patrzec,poza przeplywka ktora za duzo sypie

Opublikowano

turbo działa ok ale coś mi się zdaje że masz małą nie szczelność w dolocie, sprawdź rury idące od turbo do kolektora ssącego, spocenie olejem będzie oznaczać nie szczelność do zlikwidowania, po dociągaj opaski

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...