Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Wysokie spalanie


LortG

Rekomendowane odpowiedzi

Problem pojawił się po jeździe do pustego baku. Niestety do stacji paliw dojechalem na oparach. Mam wrażenie, a nawet tak jest że od tego czasu wzroslo spalanie...szczególnie przy rozpędzaniu auta... komputer pokazuje same wysokie dwucyfrówki.

Odnosze wrażenie że spadła nieco moc ....

Czy to może być przyczyną?

Jak sobie z tym poradzić? Sa jakieś środki przeczyszczające ukłąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niunia wypaliła ci wszystkie paprochy zalegające na dnie baku i zapchało filtr paliwa.

Do wymiany!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wypalila tylko zaciagnela zanieczyszczenia do filtra, przez co zmniejszyla sie jego droznosc. :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień filtr paliwa i wróci do normy. Przerobione na własnej skórze a raczej niuni :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe żeby nowy filtr się zapchal od jazdy na oparach???

oczywiscie

i nie na oparach, tylko na osadach :cool1:

:decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byście wiedzieli jak wygląda smok w baku to nie pisalibyście nic. Tam jest dość gęste sitko i żaden większy syf nie pójdzie dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byście wiedzieli jak wygląda smok w baku to nie pisalibyście nic. Tam jest dość gęste sitko i żaden większy syf nie pójdzie dalej.

:decayed: :oklaski:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byście wiedzieli jak wygląda smok w baku to nie pisalibyście nic. Tam jest dość gęste sitko i żaden większy syf nie pójdzie dalej.

:decayed: :oklaski:

:hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bardzo często jeżdżę na prawie pustym baku, zwyczajnie na stację do której mam zaufanie mam kawałek i często nie po drodze, i jak jadę gdzieś niedaleko to nie chce mi się tankować na stacjach "no name". Kilka razy już nawet jeździłem jak fis pokazywał 0 km, bo w końcu rezerwy jest 8l, a zapala się jak zostaje 60-70km do przejechania....

i jakoś żadnych problemów nie ma :wink4:

Przy rozpędzaniu to chyba każdemu komputer pokazuje dwu cyfrówki... Zalej do pełna i zobacz ile km zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byście wiedzieli jak wygląda smok w baku to nie pisalibyście nic. Tam jest dość gęste sitko i żaden większy syf nie pójdzie dalej.

:decayed: :oklaski:

:hi:

przeciez, zanieczyszczenia, to nie skaly i piasek, tylko wytracone parafiny, lub zele, ktore z latwoscia pokonuja owa siateczke, a zatrzymuja sie o ile uzytkownik ma szczescie na filtrze paliwa, uniedrazniajac go.... :cool1:[br]Dopisany: 11 Luty 2011, 14:34_________________________________________________

Ja bardzo często jeżdżę na prawie pustym baku, zwyczajnie na stację do której mam zaufanie mam kawałek i często nie po drodze, i jak jadę gdzieś niedaleko to nie chce mi się tankować na stacjach "no name". Kilka razy już nawet jeździłem jak fis pokazywał 0 km, bo w końcu rezerwy jest 8l, a zapala się jak zostaje 60-70km do przejechania....

i jakoś żadnych problemów nie ma :wink4:

Przy rozpędzaniu to chyba każdemu komputer pokazuje dwu cyfrówki... Zalej do pełna i zobacz ile km zrobisz.

a to juz zalezy co masz na dnie zbiornika....

rezerwa w B6 i B7 jest adaptacyjna zawsze sie zapala gdy pozostaje do przejechania 100 km. im wieksze srednie spalanie tym wiecej paliwa obejmuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rezerwa w B6 i B7 jest adaptacyjna zawsze sie zapala gdy pozostaje do przejechania 100 km. im wieksze srednie spalanie tym wiecej paliwa obejmuje.

Możesz to rozwinąć? U mnie się zawsze zapala jak zostaje do przejechania ok 60-70 km wg. FIS'a w trybie mieszanym 50%trasa/50% miasto i spalaniu na poziomie 6.5-7l, jedynie w dłuższej trasie przy delikatnej jeździe i spalaniu poniżej 6l zaświeci się przy góra 90km...

Wg. instrukcji rezerwa zapala się jak zostaje 8-10l paliwa, więc nijak mi to nie pasuje, bo fis powinien wtedy pokazywać MINIMUM 120-130km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie Panowie...jak to jest z tą rezerwą... nie zwrócilem uwagi jeszcze jak to jest u mnie :mysli:

A akurat wczoraj się zapaliła... też jakoś w okolicach 60km... może przypadek :mysli:

Co do samego paliwa....SHELL ...tylko SHELL :good: :good: :good:

shell.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umnie zapala sie jak przy 90km jak na fisie pokazuje :) Czesto wyjezdzam caly bak. Zrobilem tak pierwszy raz ze 20 km mialem do konca i wymieniem filtr pomimo tego ze ni csie nie stalo i robie tak dalej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...