Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ANA] Co cofa tłoczek w hamulcach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cisnienie mozna sprawdzic VAG-iem w blokach pomiarowych

Opublikowano

cisnienie mozna sprawdzic VAG-iem w blokach pomiarowych

a jak ktoś nie ma vaga :cool1:

Opublikowano

mozna zawsze zapiąc manometr wykrecajac przewód z zacisku

Opublikowano

mozna zawsze zapiąc manometr wykrecajac przewód z zacisku

jednak łatwiej ,szybciej i sprawniej jest popuszczenie odpowietrznika :naughty: i nie trzeba posiadać manometru :tongue4:

Opublikowano

Masz na myśli odpowietrznik na zacisku hamulca ? W sumie o tym nie pomyślałem - faktycznie jak popuszczę odpowietrznik i koło dalej się będzie toczyło z oporami tzn., że oring nie cofa tłoczka.

Podłączałem VAGa ale u mnie nie pokazuje ciśnienia hamulców - chyba brak sterownika lub coś takiego. No chyba że trzeba wejść w jakieś inne opcje niż Hamulce.

Opublikowano

a jak to sprawdzałes?

w kazdym VAG-u to sprawdzisz , chyba że sterownik nie odpowiada

Opublikowano

Ostatni raz uszczelka jak sama nazwa wskazuję uszczelnia nic nie cofa nic nie wypycha robi to CIŚNIENIE -WYPYCHA, PODCIŚNIENIE - WCIĄGA koniec nauki

Opublikowano

Ostatni raz uszczelka jak sama nazwa wskazuję uszczelnia nic nie cofa nic nie wypycha robi to CIŚNIENIE -WYPYCHA, PODCIŚNIENIE - WCIĄGA koniec nauki

no to bedziesz musial sie jeszcze troche poduczyc

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Próbowałem wchodzić do różnych zakładek:

Hamulce > Wspomaganie hamulcy - ale sterownik nie odpowiada;

Hamulce > Wzmocnienie hamulcy - ale sterownik nie odp.:

ABS > Bloki danych > działa blok 001 oraz 002 ale ciśnienia tam nie pokazuje:

ABS > Test wyjść > 512 Czujnik Halla-brak znacznika odniesienia > 65535 Uszkodzony moduł sterujący - potem program się zawiesza

Proszę o info czy w zakładce Hamulce można zmierzyć to ciśnienie ?

Opublikowano

cisnienie sprawdzasz w blokach pomiarowych

od 1 do 4 bloku ale nie pamietam dokładnie który

wejdziesz w pierwszy i naciskasz hamulce jezeli nic sie nie zmienia wchodzisz w nastepny itd

Opublikowano

Ok ale mam wejść w Hamulce > Bloki pomiarowe ?

czy np Silnik > Bloki pomiarowe ?

Na pewno cofa tłok dlatego też jej przekrój jest kwadratowy a nie okrągły jak w zwykłym tylko uszczelniającym oringu.

Opublikowano

wchodzisz w ABS a potem w bloki pomiarowe

Opublikowano

Wchodziłem w ABS > Bliki pomiarowe > 001 pokazuje prędkość z czujników ABS w kołach > 002 pokazuje bity 0 0 1 i tu jedna pozycja po wciśnięciu hamulca zmienia się z 0 na 1

Reszta grup nie działa.

Opublikowano

chyba faktycznie nie ma tych wartosci w tym sterowniku

:mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

A Ty dalej swoje jedynym i najważniejszym zadaniem uszczelniacza (oringu) jest uszczelnienie Za wypchnięcia tłoczka jest odpowiedzialne CIŚNIENIE za cofniecie tłoczka odpowiedzialne jest PODCIŚNIENIE. I praw fizyki nie zmienisz

Opublikowano

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Kolego, rozebrales w swoim zyciu choc jeden zacisk ???

Opublikowano

Zamontuj sobie sprezyne i bedzie sie cofalo

Sorki za OT :gwizdanie:

Opublikowano

Wyobraź sobie że sporo

gdyby tak faktycznie było to nie pisalbys głupot

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...