hornet Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 oczywiscie ze jest leasing zwrotny, ale zgodzisz sie chyba ze ma sens cos takiego w przypadku przywiezienia samochodu z za granicy a nie robiac taka akcje na miejscu... Znam przypadki robienia takich rzeczy w PL Nie będę pisał co i jak............. US czuwa :polew: Pozdrawiam US
KERCZI Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 oczywiscie ze jest leasing zwrotny, ale zgodzisz sie chyba ze ma sens cos takiego w przypadku przywiezienia samochodu z za granicy a nie robiac taka akcje na miejscu... Znam przypadki robienia takich rzeczy w PL Nie będę pisał co i jak............. US czuwa :polew: Pozdrawiam US ja teraz przywozilem z DE FORDA TRANSITA Z 2009 NA GWARANCJI Z MALUTKIM PRZEBIEGIEM... i rownoczesnie kupilem w PL takiego samego tyle z wiekszym przebiegiem i w gorszym stanie ale rowniez z 2009 i US sie przyczepil dlaczego...jest roznica miedzy nimi 10000pln i ze walek byl na leasingu zwrotnym... :polew:
hornet Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 oczywiscie ze jest leasing zwrotny, ale zgodzisz sie chyba ze ma sens cos takiego w przypadku przywiezienia samochodu z za granicy a nie robiac taka akcje na miejscu... Znam przypadki robienia takich rzeczy w PL Nie będę pisał co i jak............. US czuwa :polew: Pozdrawiam US ja teraz przywozilem z DE FORDA TRANSITA Z 2009 NA GWARANCJI Z MALUTKIM PRZEBIEGIEM... i rownoczesnie kupilem w PL takiego samego tyle z wiekszym przebiegiem i w gorszym stanie ale rowniez z 2009 i US sie przyczepil dlaczego...jest roznica miedzy nimi 10000pln i ze walek byl na leasingu zwrotnym... :polew: :polew: :polew: :polew:
mgtan Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Ja myślę że jesli ma wyszczególnioną kwotę netto oraz VAT 23% czyli kupił od kogoś auto, zweryfikowane przez Leasingodawce to wówczas nie ma jaj. Jeśli przywala się US wówczas Leasing odsyła do właściciela a ten do Violki i tyle. Jedyne co możesz sprawdzić to po VIN jak jego sytuacja wygląda np w DE. Lepiej powiedz jak wrazenia z jazdy, sam go oglądałem w ogłoszeniach.
HeresR32 Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Jedyne co możesz sprawdzić to po VIN jak jego sytuacja wygląda np w DE. gdzie to mozna sprawdzic? wazna uwaga
hornet Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Jeśli przywala się US wówczas Leasing odsyła do właściciela Na chwilę obecną leasing jest właścicielem .... matko polko tłumaczy Wam się a niczym osły uparci jesteście. Nie ma co się bać o auto. Nawet jak był zrobiony wałek to dobrze.
NYNA Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 I pewnie nieźle wystraszyli chłopaka że teraz pewnie auto będzie chciał oddawać.
HeresR32 Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 ja tez mysle ze moze byc spokojny jak firma lisingowa nie dopatrzyla sie problemu to jest ok, wkoncu to oni teraz by mieli problem.... tym bardziej ze na fakturze ma czarno na bialym cena i vat
mgtan Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 TAK HORNET MASZ RACJĘ... źle napisałem... jest tak jak mówisz... Moim zdaniem może spać spokojnie. no ale lepiej niech kolega slashromester powie jakie wrażenia z jazdy.. i jak się furka spisuję... sam się za nią oglądałem i jestem ciekaw
slashromester Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Opublikowano 4 Lutego 2011 Co do samochodu to na prawdę rewelacja, zależało mi na czymś co ma w miarę dużą moc powyżej 200 KM a i nie pali dużo, dlatego padło na ten model i silnik. I tak jak już wspomniałem na samym początku wypowiedzi wsiadając do tego samochodu od razu czuć że wsiada się do auta które jest dobrze wykonane ( to takie moje odczucie, np w lancerze z 2008 roku 2.0 did wszystko trzeszczy, silnik klekocze głośno w porównaniu z audi - nie mówię że to źle - miałem jeszcze kia carnival 2.9 crdi ale to juz zupełnie inny samochód więc ciężko porównywać ). Na początku miałem problem z wyczuciem silnika, poniewaz wcześniej, nie musiałem patrzeć na obrotomierz gdyż wyczuwałem że obroty sa za duże i zmieniałem bieg. W tym samochodzie z powodu wyciszenia na początku jest złudne wrażenie jak się podchodzi pod czerwone pole że wskazówka jest dopiero w połowie swojego zakresu Na szczęście po kilku jazdach ucho przyzwyczaja się do tego i jest wszystko w porządku Miałem okazję wypróbowac juz napęd quattro na większym placu w śniegu. Od razu miałem banana na twarzy gdy z niewielką moja ingerencją można powiedzieć, że samochód sam jedzie bokiem Przy tym momencie obrotowym wyprzedzanie to jest po prostu bajka ( 6.1 do setki mówi samo za siebie ) Ciężko narzekać na ten samochód ( no może poza tym że jest za dużo elektroniki ) ale to z roku na rok w każdym samochodzie będzie coraz więcej ;]
genesis Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Super silnik, ale tylko przy sprowadzeniu. W Polsce przez debilną akcyzę różnica w cenie między 3,0 tdi, a 2,0 tfsi 211KM to aż 51k zł. Nie dałbym tyle za 0,5 sekundy krótszy czas do setki. Paliwo też w życiu się nie zwróci. Aczkolwiek frajda jest, bo to najlepszy motor do cywilnej wersji a4.
turdzi Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Jedyna słuszna motorownia eee tam jedyna sluszna to jest 3.0T w benzynce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się