CUB@ Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 jak zrobisz tak jak należy to nic nie odpryśnie gwizdanie :oklaski: :oklaski: tylko trzeba wziąć pod uwagę że te elementy są demontowane podczas np. przeglądu ,napraw i w tedy łatwo ugiąć plastik a przy takim manewrze na pewno lakier się rozejdzie co innego elementy których się nie demontuje są na stałe. I o takie coś mi chodzi a nie że to plastik i zaraz sie złuszczy czy jakies tam..
A-rek Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 tylko trzeba wziąć pod uwagę że te elementy są demontowane podczas np. przeglądu ,napraw i w tedy łatwo ugiąć plastik a przy takim manewrze na pewno lakier się rozejdzie jest coś takiego jak podkład do plastików
slepy Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 jak zrobisz tak jak należy to nic nie odpryśnie gwizdanie :oklaski: :oklaski: tylko trzeba wziąć pod uwagę że te elementy są demontowane podczas np. przeglądu ,napraw i w tedy łatwo ugiąć plastik a przy takim manewrze na pewno lakier się rozejdzie co innego elementy których się nie demontuje są na stałe. I o takie coś mi chodzi a nie że to plastik i zaraz sie złuszczy czy jakies tam.. no to przedniego zderzaka też nie powinno się malować bo czasami sciąga się go przy rozrządzie
Inkognito Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 podkład na plastiki i uelastyczniacz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CUB@ Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 jak zrobisz tak jak należy to nic nie odpryśnie gwizdanie :oklaski: :oklaski: tylko trzeba wziąć pod uwagę że te elementy są demontowane podczas np. przeglądu ,napraw i w tedy łatwo ugiąć plastik a przy takim manewrze na pewno lakier się rozejdzie co innego elementy których się nie demontuje są na stałe. I o takie coś mi chodzi a nie że to plastik i zaraz sie złuszczy czy jakies tam.. no to przedniego zderzaka też nie powinno się malować bo czasami sciąga się go przy rozrządzie pewnie zmieniasz rozrząd co 1000km albo przy kazdej wymianie oleju
Kowi87 Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 jak zrobisz tak jak należy to nic nie odpryśnie gwizdanie :oklaski: :oklaski: tylko trzeba wziąć pod uwagę że te elementy są demontowane podczas np. przeglądu ,napraw i w tedy łatwo ugiąć plastik a przy takim manewrze na pewno lakier się rozejdzie co innego elementy których się nie demontuje są na stałe. I o takie coś mi chodzi a nie że to plastik i zaraz sie złuszczy czy jakies tam.. no to przedniego zderzaka też nie powinno się malować bo czasami sciąga się go przy rozrządzie pewnie zmieniasz rozrząd co 1000km albo przy kazdej wymianie oleju A ty co zmieniasz cos pewnie co 1000km w silniku i odkręczasz plastiki też miałem zamiar malować u siebie te plastiki, ale w sumie nie mam pomysłu, fajne były by w kolor german taxi, ale gdybym miał własnie kremową skórke, chyba sobie odpuszcze temat, bo malowac w kolor nadwozia to też lipa moze wyjsć
Reggi Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 Wieś tuning... to zakładanie gazu do auta :polew: Wieś to właśnie takie gadki. podkład na plastiki i uelastyczniacz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To teraz wytłumacz jaki to podkład na plastiki i uelastyczniak .. po co się go daje i jakie efekty z tego ?...
notorious Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 kupa i smierdzi to na kilometr.. niejestem fanem takiego wies tuningu.. Wieś tuning... to zakładanie gazu do auta :polew: moim zdaniem to wygląda dobrze tylko trzeba to utrzymać w czystości i ładzie. a wiec moja rada dobrze zmatować na to podkład na plastiki i psikać można dać jeszcze trochę uelastyczniacza choć to zbędne jak będzie dobrze przygotowane to farba nie będzie odpadać... i jeszcze pomaluj spray'm :polew: :polew: totalny tani wieś tuning.... nie dośc ze spray, to jeszcze wszystko odpadnie.. P.S Co do gazu to umiem liczyc i nie dorabiam stacji... haha u mnie benzynka po 5.40 była neidawno a u ciebie pewnie po 4,70 wiec nie wypowiadaj sie.. a kolega jak chce malowac niech maluje tylko podejzewam ze to odpadnie po 20 000 i bedzie brzydko wygladac.. bo plastik czarny a farba biala.. najwyżej wyjdzie łaciate mleko/krowa
Kowi87 Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 kupa i smierdzi to na kilometr.. niejestem fanem takiego wies tuningu.. Wieś tuning... to zakładanie gazu do auta :polew: moim zdaniem to wygląda dobrze tylko trzeba to utrzymać w czystości i ładzie. a wiec moja rada dobrze zmatować na to podkład na plastiki i psikać można dać jeszcze trochę uelastyczniacza choć to zbędne jak będzie dobrze przygotowane to farba nie będzie odpadać... i jeszcze pomaluj spray'm :polew: :polew: totalny tani wieś tuning.... nie dośc ze spray, to jeszcze wszystko odpadnie.. P.S Co do gazu to umiem liczyc i nie dorabiam stacji... haha u mnie benzynka po 5.40 była neidawno a u ciebie pewnie po 4,70 wiec nie wypowiadaj sie.. a kolega jak chce malowac niech maluje tylko podejzewam ze to odpadnie po 20 000 i bedzie brzydko wygladac.. bo plastik czarny a farba biala.. najwyżej wyjdzie łaciate mleko/krowa jakos toporowi nie odpadło
A-rek Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 podejzewam ze to odpadnie po 20 000 i bedzie brzydko wygladac.. bo plastik czarny a farba biala.. przekonamy się w tym sezonie
Reggi Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 Kocham znawców co pomalowali pewnie pół tony plastiku
paput Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 taki RS ma ładnie pomalowaną komorę silnika, ale warunek musi być delikatnie maźnięta, a nie tak ja co poniektórzy z forum ładują wszystko w jakiś kolor
Adrian_73 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Kto tego w ogóle nie robił niech się za to nie bierze bo ponad połowa ludzi którzy tu pisze nie wiedza o czym tak naprawdę piszą... Co do pomysłu to ciekawy ale nie do końca udany bo będzie połowa silnika pomalowana i nie będzie to dobrze wyglądać prawidłowo to wygląda w tej RSie
Inkognito Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 P.S Co do gazu to umiem liczyc i nie dorabiam stacji... haha u mnie benzynka po 5.40 była neidawno a u ciebie pewnie po 4,70 wiec nie wypowiadaj sie.. nie o liczenie tu chodzi... moje zdanie jest takie że jak fabryka wypuściła auto w benzynie to powinno jeździć na benzynie a jak wypuszcza diesla to ma jeździć na ropie... To teraz wytłumacz jaki to podkład na plastiki i uelastyczniak .. po co się go daje i jakie efekty z tego ?... podkład na plastiki zwieksza przyczepność a uelastyczniacz nie daje pęknąć lakierowi... nie twierdze ze jestem jakimś znawcą tylko nie rozumiem ludzi którzy nie wiedzą nic o temacie a wypowiadają sie że odpadnie że to że tamto...
Artur82 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 tylko trzeba wziąć pod uwagę że te elementy są demontowane podczas np. przeglądu ,napraw i w tedy łatwo ugiąć plastik a przy takim manewrze na pewno lakier się rozejdzie jest coś takiego jak podkład do plastików jest cos takiego jak podklad do plastikwo... ...ale jest kikla sposobow pomalowanie takich elementow... jeden z nich to zastosowanie farby odoprnrj na wysoka temp.. a drugi to aktywator np. sika, podklad epoksydowy i na to albo baz+lakier, albo poliuretan
jihad Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 P.S Co do gazu to umiem liczyc i nie dorabiam stacji... haha u mnie benzynka po 5.40 była neidawno a u ciebie pewnie po 4,70 wiec nie wypowiadaj sie.. nie o liczenie tu chodzi... moje zdanie jest takie że jak fabryka wypuściła auto w benzynie to powinno jeździć na benzynie a jak wypuszcza diesla to ma jeździć na ropie... I pewnie jak fabryka wypusciła diesla 110 KM, to ma mieć 110 KM, i jak wypuściła na alu 15" to na takich ma jeździć. Tak? Czy te wytyczne fabryki traktujesz wybiurczo, jak ci sie podoba? I dajcie sobie spokój z wiochą czy nie wiochą, tylko poradźcie koledze jak to zrobić technicznie, aby sie trzymało.
Artur82 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 no ma powyzej Twoje wypowiedzi porade jak to zrobic... wiadomo przed nalozeniem aktywatora (pierwsza warstwa) trzeba powierzchnie przygotować poprzez jej zmatowanie
Inkognito Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 I pewnie jak fabryka wypusciła diesla 110 KM, to ma mieć 110 KM, i jak wypuściła na alu 15" to na takich ma jeździć. Tak? Czy te wytyczne fabryki traktujesz wybiurczo, jak ci sie podoba? thumbdownI dajcie sobie spokój z wiochą czy nie wiochą, tylko poradźcie koledze jak to zrobić technicznie, aby sie trzymało. a wiec poprostu nie jestem zwolennikiem gazu... z wiochą zaczął ktoś inny niestey ja starałem sie dać normalne porady... :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się