Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Końcówki drążków - zwykłe vs s-line/S4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok w takim razie bede szukał końcówek bez tłumika :) moze macie namiary gdzie to kupci w dobrej cenie?

Opublikowano

ok w takim razie bede szukał końcówek bez tłumika :) moze macie namiary gdzie to kupci w dobrej cenie?

pisz do dzik lub TOM77 maja w super cenach :)

Opublikowano

spoko wielkie dzięki. P.S. sprawdziłem i mam teraz założone te z tłumikiem, ale bez problemu moge zalożyc zwykłe prawda?

Opublikowano

zmieniłem koła z 15 na 18 muszę jechać ustawić zbieżność bo właśnie czytam że przy końcówkch z tłumikiem drgań są jakieś problemy mam zawiechę 1be i końcówki mają właśnie tłumiki drgań dodam że nic nie stuka i nie wyczuwam żadnych luzów tylko jak jadę to nieraz jakby ściągnie auto w jedną lub drugą stronę, jeszcze zmienię opony bo są lipne może tu jest winny

wbiję się do dyskusji, bo mam identyczną sytuację jak greg2505 też 1BE tyle że koło 17,

dodam, ze sprawdzone na szarpakach na wszystkie możliwe sposoby, amortyzatory sprawdzone oraz zbieżność a od jakiegoś czasu na nierównościach delikatnie szarpnie kierownice i ściągnie auto. Jest to na tyle delikatne, że gdybym nie miał porównania jak było przedtem to bym wcale na to nie zwracał uwagi. :no:

Skoro już jest poruszony temat tych tłumików zastanawiam się czy może u mnie są one przyczyną tej niestabilności :mysli:

Może pomyślę o wymiance na te bez tłumika.

Opublikowano

Panowie, ostasmarcinek z forum będzie na dniach zmieniał końcówki na s-line`owe.

Podobnie jak ja, po przejściu na 1BE ma problemy z ustawieniem zbieżności.

Ma dać znać jak będzie wyglądała sytuacja po zabiegu.

Opublikowano

a które końcówki najlepiej do 1ba ale obniżonego eibachem -30mm i koła 18" RS6?

s-line`owe

Opublikowano (edytowane)

Odkopując temat pytanie do praktyków.

Zawias 1BE, wg etki online wychodzi końcówka z 1BV, tj.:

4F0498811

W aucie obecnie siedzi wersja z amortyzatorem.

Patrząc po przygodach osób z zawieszeniem obniżonym wypadałoby założyć z 1BV, z drugiej strony skoro obecnie siedzi wersja z amorem to nie do końca mam chęć montować je.

Co tam nowego w tym temacie?

W obecnych osłony gumowe pękają, więc może ktoś z was poleci solidne gumki, które nie spękają po pół roku...

 

Poza tym znajduję informację, że końcówki w wersji z amorem mogą generować problemy typu rozjeżdżanie zbieżności, stuki. Miałem brać TRW JTE143, ale znajduję narzekania osób na coś, co powinno działać i działać...

Przykładowo ten filmik ktoś kiedyś wrzucał:

 

Edytowane przez azure
Opublikowano

Będę się zabierał za wymianę, coś warto zrobić przed samą operacją ? Zamówiłem końcówki dziś, więc na poniedziałek pewnie będą. Potraktować coś odrdzewiaczem najpierw ? Będę to robił bez kanału.

Opublikowano

Czy drążki kierownicze (nie końcówki) we wszystkich wersjach są takie same?
Według samego Lemfordera są 3 modele: 21609 01,  25571 01,  25863 01

Opublikowano
W dniu 11.10.2020 o 13:10, sebool12 napisał:

Czy drążki kierownicze (nie końcówki) we wszystkich wersjach są takie same?
Według samego Lemfordera są 3 modele: 21609 01,  25571 01,  25863 01

25863 to nr końcówki pod zawieszenie BA/BE. Drążki dobiera się pod przekładnię. W B6 występował ZF i Koyo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...