Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Piski z pod maski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam problem ze swoim AFN. Cos piszczy i rumocze, gdy polalem po pasku woda zrobilo sie cichutko i napinacz przestal skakac drgania i szumy minely ale po chwili wdal sie dzwiek zacierajacego lozyska i juz nawet po polaniu woda to nie ustaje. Nie mam juz do tego sily wszystko wymienione, pozostal tylko alternator i wydaje mi sie ze lozyska prosza sie o wymiane. Co wy o tym sadzicie? Dodam ze alternator jest bez sprzegielka. Prosze o szybka odpowiedz :wallbash: Zalaczam filmik:

Opublikowano

a napinacz sprawdzales moze i byc alternator sciagnij pasek i pokrec rolko na alternatorze i bedziesz slyszal bo u mnie bardziej piczaczalo i wymienilem napinacz i juz nie piszczy pozdrawiam

Opublikowano

mnie tez dobijał swierszcz pod maska mojego starego A4 B5 AFN. Wymienilem napinacz i nic to nie zmienilo, juz chcialem wymieniac koło pasowe alternatora gdy rozsypała sie pompa wody. Po jej wymienie bylo cicho sza i przyjemnie bylo posluchac motorka. Moze akurat o to chodzi ....?

Opublikowano

pompa wody na 100% taki sam dzwiek mialem i tez myslalem ze to alternator az sie rozsypala wymien ja jak najszybciej

Opublikowano

pompe wbrew starych przekonan powinno sie wymieniac co 100kkm czyli co rozrzad piewsza fabryczna moze trzyamc do 200kkm ale to moze nie musi dlatego przy rozrzadzie jest zalecana do wymiany

Opublikowano

Juz po problemie wymienilem dzisiaj pasek na Gates i jest troche ciszej tylko jeszcze przy skrecaniu cos drzy zastanawiam sie nad intercoolerem bo troszke luzu ma. Musze tam zajrzec . Dzieki Panowie za porady :cool1:

Opublikowano

Juz po problemie wymienilem dzisiaj pasek na Gates i jest troche ciszej tylko jeszcze przy skrecaniu cos drzy zastanawiam sie nad intercoolerem bo troszke luzu ma. Musze tam zajrzec . Dzieki Panowie za porady :cool1:

troche ciszej czy calkiem problem znikl??? ostrzegam jesli to pompa i ja przytnie a tak sie kiedys stanie przepiluje ci pasek a to moze rozwalic rozrzad a tym samym silnik

radze to sprawdzic i wyeliminowac problem

Opublikowano

No wiec tak pompe wymienialem dalem 90zl jakas najtansza zrobilem na niej 5000km wiec chyba nie powinna zdechnac tak szybko. Wspomaganie to jeszcze przed nowym rokiem robilem kupilem oryginalna uzywke. Napinacz wymienialem 2 tyg temu tez tani bo za 150 zl. :mysli:

Opublikowano

no ale jak ty chinszczyzne z allegro kupujesz przecie to tylko zrobione zeby pokazac ze jest a nie ze ma dzialac

paski sie kupuje bosch dayco conti a nie jakies xionguc**ju

Opublikowano

taka dobra rada :hi:

na pompie pasku czy napinaczu .. czy czymkolwiek związanym z silnikiem niema co oszczędzać :hi:

Opublikowano

juz nie bede oszczedzal hah wiadomo jak to pierwszy raz pasek mialem do wyboru wlasnie boscha albo gates gates nawet 2 zl drozszy wiec z zapytania ktory lepszy wzialem gates. Ale na przyszlosc bede sie staral pchac czesci oryginalne

Opublikowano

A nikt nie wpadł na pomysł że to może być pompa wspomagania.U mnie w 1Z też takie dźwięki były.Wywaliło płyn przez zbiorniczek i pompa się zatarła.Zobacz czy jest luz na kole w pompie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...