Martinor Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 U mnie wygląda to w ten sposób, tylko nie mogę znaleźć zdjęcia z kompletnym układem wydechowym... Ale mam dwa katy i podejrzewam że one mocno zamulają mi furkę...
PABLO Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Nie mam etki żeby to sprawdzić. Nie znam się dużo na układzie wydechowym ale stawiał bym że to jest środkowy tłumik.
Martinor Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 Nie mam kanału bo bym wszedł pod auto i zrobił zdjęcie... Mówię Ci PABLO mam dwa katy i to takie spore.... Od tego środkowego tłumika rozchodzą się na dwie strony... Jeden idzie prosto, a drugi leci pod siedzeniem pasażera... [br]Dopisany: 23 Lipiec 2011, 15:25_________________________________________________Znalazłem zdjęcie z katami.... U mnie idzie to dokładnie tak samo tylko tłumiki środkowy i końcowy są takie jak na tym wcześniejszym zdjęciu...
PABLO Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 No to faktycznie masz inną wersję, w tym wypadku zamontowałbym bym 2 rurki
Martinor Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 Heh... No pomyślę co będzie lepszym rozwiązaniem... Czy rurki czy strumienice... Ale coś niedługo będzie zrobione... A Ty jak wywaliłeś kata to odczułeś różnicę w jeździe ??... Odmuliło się coś auto ??
Martinor Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 A do czego ??... Mając takie hamulce musisz je dobrze rozgrzewać żeby działały jak należy i żeby móc auto wyhamować... A poza tym kupując taki zestaw nie założysz klocków i tarcz made in brzeszczot... Musisz już zapodać konkretny zestaw z wyższej półki.. Powiedzmy zimmerman, ebc, ate z serii power disc... [br]Dopisany: 23 Lipiec 2011, 17:22_________________________________________________ rurki wspawaj i ne swiruj A dlaczego rurki a nie strumienice ???
plastuch Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Z strumienicą to jest tak samo jak z magnetyzerami. Teoretycznie strumienica powinna przyspieszać wylot spalin z układu wydechowego (poprzez zawirowania). Ale to może zadziałać tylko z kompleksowym tuningiem silnika, w innym przypadku może nawet i zmiejszyć wydajność silnika... A budowe rury chyba znasz
Dev Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 hamulce służą do szybkiego i skutecznego wytracania predkosci i nie wazne czy jezdziesz 100 czy 200km/h nic nie musisz rozgrzewac, za duzo bajek sie naczytałeś :polew: EBC, Zimmermann, to zadna wyzsza połka normalne hamulce Ate, szajs jak ich mało :wallbash: jak chcesz to mozemy dokładnie przedyskutowac ten problem :wink4:
Armi Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 A do czego ??... Mając takie hamulce musisz je dobrze rozgrzewać żeby działały jak należy i żeby móc auto wyhamować... A poza tym kupując taki zestaw nie założysz klocków i tarcz made in brzeszczot... Musisz już zapodać konkretny zestaw z wyższej półki.. Powiedzmy zimmerman, ebc, ate z serii power disc... Ale znawca :>
Dev Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 troche pojezdzi swoja gablotą i zobaczy ile sa warte te hamulce które ma u siebie :polew: :polew: :polew: :polew:
PABLO Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Heh... No pomyślę co będzie lepszym rozwiązaniem... Czy rurki czy strumienice... Ale coś niedługo będzie zrobione... A Ty jak wywaliłeś kata to odczułeś różnicę w jeździe ??... Odmuliło się coś auto ?? Pisałem już to wielokrotnie u mnie w temacie jak z tym robiłem, jest odczucie jak by mu pare koników przybyło, odetkało go i bardziej rasowy dźwięk na wyższych obrotach W strumienice się nie pakuj bo to tylko ściema, jedyny sens mają w sportowych autach jak się montuje sportowe strumienice ale to inny temat :gwizdanie:
binio-stg Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Ja właśnie też mam 2 katy tak jak kolega dał na fotce i też mam zamiar wspawać zamiast nich rurkę.
Martinor Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Opublikowano 24 Lipca 2011 Dzięki za wszystkie rady... Może i faktycznie wstawię rurki tylko jak później z badaniem technicznym będzie, bo wiecie jak to teraz jest z tymi stacjami kontroli pojazdów, czepiają się wszystkiego.... Ibizę jak miałem to wstawiłem reflektory soczewkowe i już facet nie chciał mi podbić przeglądu...
PABLO Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Dzięki za wszystkie rady... Może i faktycznie wstawię rurki tylko jak później z badaniem technicznym będzie, bo wiecie jak to teraz jest z tymi stacjami kontroli pojazdów, czepiają się wszystkiego.... Ibizę jak miałem to wstawiłem reflektory soczewkowe i już facet nie chciał mi podbić przeglądu... Pytaj się znajomych a na pewno ktoś ma znajomego od przeglądów
Martinor Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Opublikowano 25 Lipca 2011 Teraz nawet znajomi boją się podbijać od tak przeglądy, bo później policja może ich skontrolować i mają zwałę.... Ale mimo wszystko pozbędę się katów i wstawię rureczki żeby odmulić maszynkę.... No i mam nadzieje że będzie ładniej mruczała... [br]Dopisany: 25 Lipiec 2011, 06:38_________________________________________________ hamulce służą do szybkiego i skutecznego wytracania predkosci i nie wazne czy jezdziesz 100 czy 200km/h nic nie musisz rozgrzewac, za duzo bajek sie naczytałeś :polew: EBC, Zimmermann, to zadna wyzsza połka normalne hamulce Ate, szajs jak ich mało :wallbash: jak chcesz to mozemy dokładnie przedyskutowac ten problem :wink4: Kolego to powiedz mi jakiej firmy byś mi hamulce polecał ???
Hardjack Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 Nie mam pojęcia dlaczego devastation napisał że ATE to szajs jakich mało Ja bym Ci polecił tarcze i klocki właśnie tej firmy. Audi montuje je seryjnie w swoich samochodach. Dodatkowym plusem jest to, że są zakonserwowane poprzez malowanie. Co do rozgrzewania hamulców, to robi się to ale w samochodach WRC, ale tam chyba chodzi o płyn hamulcowy żeby nabrał odpowiedniej konsystencji.
Martinor Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Opublikowano 25 Lipca 2011 Nie mam pojęcia dlaczego devastation napisał że ATE to szajs jakich mało Ja bym Ci polecił tarcze i klocki właśnie tej firmy. Audi montuje je seryjnie w swoich samochodach. Dodatkowym plusem jest to, że są zakonserwowane poprzez malowanie. Co do rozgrzewania hamulców, to robi się to ale w samochodach WRC, ale tam chyba chodzi o płyn hamulcowy żeby nabrał odpowiedniej konsystencji. Ja też właśnie nigdy nie słyszałem złego słowa odnośnie ATE i dlatego chcę się dowiedzieć dlaczego to jest szajs... Ja to sprzedaje u siebie na sklepie i jest OK... Jeszcze nikt mi nie przyszedł i nie powiedział że coś jest nie tak... Reklamacji zero....
gargamel Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 Widzę, że jesteś z Wieliczki:D Jak chcesz to możemy sprawdzić co wyjdzie z porównania naszych aut na autostradzie:D:P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się