samekgsx550 Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Witam Auto ciągnie pięknie na 1,2 biegu. Na 3 powyżej 3tyś. zaczyna się stopniowo dławić. Za Każdym razem wyskakuje błąd 519 podajże map sensor w ECU http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ccf5fae3c6c33aed.html Wężyk po poprzedniej turbinie był kompletnie zabity olejem. Został wymieniony na nowy. Czujnik w ECU wyczyściłem wpsikując do niego WD-40 oraz po przez delikatne przedmuchiwanie. Nie ukrywam że w środku był syf Po wymianie turbiny wężyk cały czas jest czyściutki, od czasu do czasu tam zaglądam. Jednakże czujnik ewidentnie świruje. W trasie pod obciążeniem prowadzi to do trybu awaryjnego. Moje pytanie Czy jest możliwość wymiany samego czujnika ? A może wystarczy rozebrać go w jakiś sposób ?
vauxhall95 Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 da sie go wymienic,ale niewiem czy nie szybciej kupic drugie ECU.
samekgsx550 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 Czyli możliwe że (smar) z poprzedniej turbiny mógł uszkodzić go całkowicie ?
spanky Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 bardzo rzadko spotykane aczkowliek mozliwe ... zrob logi dynamiczne doladowania 010 i 011
samekgsx550 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 Logi bym zrobił tylko najpierw muszę się zająć termostatem który nie zamyka. Na nic chyba logi kiedy max temp. 70 st
leo... Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Czy jest możliwość wymiany samego czujnika podaj numer ECU - moze bede mogl pomoc w tym temacie ...
vauxhall95 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 wystarczcy spojrzec w logu tam masz napisane :cool1: Numer standartowy 028906021CE
Sztomel Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 błąd zwarcia do plusa następuje zawsze jeśli zmostkuje się jego piny więc warto sprawdzić czy faktycznie piny nie są zwarte jakimkolwiek czynnikiem przewodzącym - proponuję jeszcze raz sprawdzić czy wyczyściłeś dokładnie wnętrze ECU z syfu.
samekgsx550 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 Podejrzewam że jeszcze przyczyna może leżeć nie po stronie mam sensora tylko turbawki (zapieczone kierownice) Chociaż turbo było jakiś czas temu temu wymieniane i po wymianie kręciło że Hej. Dodam że kierownice podczas mojej diagnozy chodziły ciężko Dopiero po wachlowaniu kluczem pare set razy sztanga chodzi ładnie i płynnie. Aczkolwiek wyskakuje 519 Dodam że wszystkie przewody wymienione, N75 nowy.Katalizator brak. Więc obstawiam na 3 rzeczy: 1 Map sensorek 2 Zapieczone kierownice w co wątpię 3 gruszka Dodam że notfula bardzo, ale to bardzo lubi złapać na 5 biegu w trasie Przy spokojnej nawet jeździe.
goldi Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 zrób logi po wymianie termostatu ale ja bym obstawiał turbinę 90 % przypadków to jest turbina u mnie jest podobnie dziwne że łapie tryb awaryjny w trasie jak jedziesz stałą prędkością.Jak już mi kiedyś Sztomel powiedział sztanga muśi chodzić w całym swoim zakresie żeby silnik nie łapał trybu awaryjnego
vauxhall95 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 zrób logi po wymianie termostatu ale ja bym obstawiał turbinę 90 % przypadków to jest turbina u mnie jest podobnie dziwne że łapie tryb awaryjny w trasie jak jedziesz stałą prędkością.Jak już mi kiedyś Sztomel powiedział sztanga muśi chodzić w całym swoim zakresie żeby silnik nie łapał trybu awaryjnego Nie do konca,najlepiej zeby chodzila w calym zakresie,ale jak niechodzi nie musi to oznaczac ze bedzie lapac awaryjny.Sa pewne tolerancje u mnie sa one wzrokowe,i mniej wiecej wiem kiedy bedzie lapac a kiedy nie,zazwyczaj sie nie myle.
samekgsx550 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 Dzisiaj trochę pogrzebałem. Najprawdopodobniej będą to zapieczone kierownice Sztanga przy samej górze ma uskok. Tzn. jak zakładam wężyk na gruche to podnosi bez płynnie bez oporu sztange do góry, lecz nie do samego końca. Ale wystarczy ręcznie dosłownie leciuteńko smyrnąć sztange i wskakuje wyżej ze słyszalnym PSTRYKKK. Podczas ruszania sztangi kluczem słychać ćwiik ćwiik ćwik w górnym zakresie pracy sztangi. Próbowałem to rozruszać ale nic nie daje a ręka już odpada od wajcho-wania.
maciejas002 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Witam Zeby nie zakladac nowego tematu podepne sie z pytaniem co to takiego wyszlo i u mnie, procz G71 mam jeszcze inne 'wynalazaki'. Dopiero od dzis zaczalem przygode z VAGiem i zdobywam wiedze, bledy odszukalem ale nie wiem jak je rozumiec http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5c0a7a00378d6b0.html Jutro jade kupic wezyki i powymieniam je wszystkie ( zna ktos srednice ich ? czy musze zdjac i mierzyc krućce ) Z gory dzieki za pomocna dlon :>
ciahciah Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 możesz jeszcze zrobić jednego loga dynamicznego 011 by była pewność że turbo trzeba wyczyścić pod sklepem odepnij ten miedzy gruszka-N75 i tego kup 2m, a o rozmiar większy i rozmiar mniejszy wystarczy po 1m czyli wsunie 4m, rozmiaru tego co przy gruszce idzie ponad metr, a pozostałych rozmiarów mniej niż metr
samekgsx550 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 Moja uwaga Jak będziesz kupował przewody to o takiej samej średnicy wewnętrznej jak stare. Bo np. Jeśli będzie minimalnie mniejszy to najdzie na końcówkę powiedzmy od n75, Ale po dłuższym okresie możesz go zdjąć razem z końcówką
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się