Flyer Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 5. Uodpornić się na próżniaczą i do cna kłamliwą amatorszczyznę i krytykanctwo ... . Ten samochód (czego sam byłeś świadkiem) stosunkowo niedawno i być może nie zwycięsko ale całkiem skutecznie podejmował walkę z silnikami 3,0 TDi więc można żyć uzasadnioną nadzieją, ze coś się popsuło i zwyczajnie należy to naprawić ... byle z zachowaniem elementarnych reguł rzemiosła ... . Moje AKE po sofcie Witka tez nie odstawalo jakos strasznie od seryjnych 3.0TDI, a Allroada C6 3.0TDI "lykalo" - tak wiec nie jest to nic nadzwyczajnego
Bieniek Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 Zauwazylem, ze te kola zebate co wychodza z rozrzadu i napedzaja pompe wtryskowa sa jakby krzywe.Tzn nie kreca sie idealnie w osi.I napinacz caly drzy. Moze tu lezy przyczyna? Zakupilem dzisiaj te kolka,wymienimy i zobaczymy.
przemek4net Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 to nie krzywe kola zebate, peknieta platikowa oslona silnika, wyciek oleju przy wtrysku, spalona swieca zarowa czy slaby akumulator - daj sobie spokoj i po prostu uzytkuj to auto "jak stoi" (chyba ze 150PS da sie na zakupy pojechac?) albo wytargac pompe i wtryski na porzadne sprawdzenie + sprawdzenie kompresji, droznosci wydechu Jezeli to pompa siedzi to pomysl czy chcesz plynac kolejne 2-3 kola... Jakbys "wymiekl" to moge dac Ci namiar na takiego z B6 po swapie 2.5->1.9 (z tym ze to byl sensowny ruch ale raczej przed ladowaniem kasy w ten silnik) Pozdrawiam, Przemek
GILI Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Można,też włożyć pewne BDG,a obecny motor sprzedać za jakieś w miarę sensowne pieniądze... Jeśli swap zamknął by się w normalnej sumce.
antonio Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Można,też włożyć pewne BDG,a obecny motor sprzedać za jakieś w miarę sensowne pieniądze... Jeśli swap zamknął by się w normalnej sumce. ostatnio napotkałem na necie kpl. BDG za 3k
Bieniek Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 Kompletne BDG/BDH to ryzyko narywania.I tez trzeba robic pompe i wtryski...Nie wspominajac juz o wymianie rozrzadu,filtrow,oleju...
antonio Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Kompletne BDG/BDH to ryzyko narywania.I tez trzeba robic pompe i wtryski...Nie wspominajac juz o wymianie rozrzadu,filtrow,oleju... a co byś chciał wsadzić?? BAU?
Bieniek Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 Lepiej juz chyba robic niz swapowac na taki sam motor.Swap tylko na 3.0,ale to za duzo koszty juz teraz... Trzeba bylo myslec,zanim ruszalem silnik.
antonio Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 http://allegro.pl/kpl-silnik-audi-a6-3-0-tdi-symbol-asb-07r-i1451444872.html
Brysio Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 to nie krzywe kola zebate, peknieta platikowa oslona silnika, wyciek oleju przy wtrysku, spalona swieca zarowa czy slaby akumulator - daj sobie spokoj i po prostu uzytkuj to auto "jak stoi" (chyba ze 150PS da sie na zakupy pojechac?) albo wytargac pompe i wtryski na porzadne sprawdzenie + sprawdzenie kompresji, droznosci wydechu Jezeli to pompa siedzi to pomysl czy chcesz plynac kolejne 2-3 kola... Jakbys "wymiekl" to moge dac Ci namiar na takiego z B6 po swapie 2.5->1.9 (z tym ze to byl sensowny ruch ale raczej przed ladowaniem kasy w ten silnik) Pozdrawiam, Przemek i tu sie myslisz jesli tego problemu nie usuanie z pompa niedlugo bedzie robil lozska na wale i panewki w bochni w serwisie boscha "Mroczek" robia regeneracje pompy za jakies 500 - 800zl (jesli jest dobry sterownik a wyglada ze tak) jesli teraz nie narywa z walnieta pompa i wtryskiem dlaczego po wymianie nastawnika mial by niby narywac? pompa bedzie oczywiscie kalibrowana na stole probierczym wiec stan przed i po powinnien byc identyczny
meszrum Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 moim zdaniem, w tym silniku nie ma problemu ani z pompą, ani z wtryskiwaczami - to byłoby wyraźnie widać. pompa generuje odpowiednią ilość paliwa. problem może tkwić w mechanicznym zużyciu silnika, co miałoby wiele wspólnego z programem napisanym przez debila i debilnym użytkowaniem tak zmodyfikowanego silnika. możesz sprawdzić oczywiście układ wtryskowy [poszukaj miejsca gdzie zrobią to najtaniej], ale nastawiałbym się na swap. gdybym to ja był kupującym to dobrałbym się ostro* sprzedającemu do d*py - sprzedaż takiego rzęcha z kręconym tacho podchodzi pod odpowiedzialność karną. *najpierw doprowadziłbym do skazania za przestępstwo oszustwa, a następnie, mając prejudykat w postaci wyroku skazującego sądu karnego, pojechałbym z powództwem cywilnym, które z racji prejudykatu byłoby formalnością.
Gość mmcv Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Proponuje poczytac historie jaguara skladanego z 5 innych ktora gdzies tu sie przewinela. Facet ma kupe kasy (wnioskuje ze dobrych adwokatow) i buja sie ze sprawa. http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ceny/news/nabity-w-jaguara,1592664 . Wiem Meszrum, ze siedzisz w temacie "PRAWO" ale jak widzisz nie Ty jeden jestes "kozak" co mysli ze cos ugra w panstwie bezprawia . Ja do spraw sadowych w Naszym kraju w takich przypadkach(oszustwa samochodowe) podchodze z dystansem . P.s nie ma co wieszac psow dopoki nie dojdzie sie co tak naprawde jest zdupione wtym silniku a ...piszac posty napewno sie tego nie osiagnie. Auto do dobrego warsztatu i uzbroic sie w cierpliwosc . Albo kupic silnik zamienic a tamten oddac komus do zabawy i znalezienia przyczyny
siemian Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 moim zdaniem, w tym silniku nie ma problemu ani z pompą, ani z wtryskiwaczami - to byłoby wyraźnie widać. pompa generuje odpowiednią ilość paliwa. problem może tkwić w mechanicznym zużyciu silnika, co miałoby wiele wspólnego z programem napisanym przez debila i debilnym użytkowaniem tak zmodyfikowanego silnika. możesz sprawdzić oczywiście układ wtryskowy [poszukaj miejsca gdzie zrobią to najtaniej], ale nastawiałbym się na swap. gdybym to ja był kupującym to dobrałbym się ostro* sprzedającemu do d*py - sprzedaż takiego rzęcha z kręconym tacho podchodzi pod odpowiedzialność karną. *najpierw doprowadziłbym do skazania za przestępstwo oszustwa, a następnie, mając prejudykat w postaci wyroku skazującego sądu karnego, pojechałbym z powództwem cywilnym, które z racji prejudykatu byłoby formalnością. widziały gały co brały... Kocham takich młodych gniewnych jak Ty... Może ma się od razu odwołać do Trybunału w Strasburgu... Ba od razu do Świętego Piotra może... Z tego co pamiętam to o kręconym tacho nic nie było...
meszrum Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 młody gniewny... bardzo Ci dziękuję. choć mam dużo więcej lat niż Ty. w każdym razie podniosło mnie to na duchu. drodzy mmcv i siemian, posiadam własną kancelarię i mam 10letnią praktykę w sporach sądowych [można powiedzieć, że siedzę w temacie PRAWO]. jak pewnie się domyślacie, specjalizuję się również w sprawach związanych z branżą moto. jeżeli pełnomocnik [radca/adwokat] wie co robi, to proces trwa do kilku miesięcy. miałem przyjemność obsługiwać wiele firm i osób, o których czytacie na forach - wszystkie te sprawy trwały nie dłużej niż 6 miesięcy. zatem możecie założyć, że wiem o czym piszę. oczywiście, że jestem kozakiem [i to wielkim] - moim zawodem jest obsługa prawna, żyję z tego - jakże mógłbym być litościwy? przepisy są dla obywateli, a to, że obywatele w PL z nich nie korzystają [młodsi - bo o nich nie wiedzą, starsi - bo się wstydzą] jest jedynie problemem obywateli. każdy ma to, co mieć chce. czyż nie tak?
Gość mmcv Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Z tego co pamiętam to o kręconym tacho nic nie było... a bylo skrecone ?
Flyer Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Z tego co pamiętam to o kręconym tacho nic nie było... a bylo skrecone ? a jestes w stanie uwierzyc, ze Tszeniu zrobil ~30000km od 2007 r. ? szkoda, ze usunalem go dawno temu z GG, mialbym historie rozmow z nim n/t przebiegow, ktore generowal, planowanych wymian itd... Bieniek, fajne auto masz, kup uderzone S4 B5, zrob swapa, reszte sprzedaj i nie stracisz na tym.
Brysio Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 no to pieknie tu ktos kogos w ch.. zrobil i to jeszcze czlek z forum naprawde nieladnie wlasciwy przebieg da sie sprawdzic bez problemu i radze Ci to zrobic ot tak dla wlasnej satysfakcji bo moze licznik byl juz 2 x cofany raz z niemiec no i w polsce "przepisy są dla obywateli, a to, że obywatele w PL z nich nie korzystają [młodsi - bo o nich nie wiedzą, starsi - bo się wstydzą] jest jedynie problemem obywateli. każdy ma to, co mieć chce. czyż nie tak?" tutaj meszrum ma niestety calkowita racje da sie wszystko jesli ma sie odpowiednie osoby do tego
siemian Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Z tego co pamiętam to o kręconym tacho nic nie było... a bylo skrecone ? a jestes w stanie uwierzyc, ze Tszeniu zrobil ~30000km od 2007 r. ? szkoda, ze usunalem go dawno temu z GG, mialbym historie rozmow z nim n/t przebiegow, ktore generowal, planowanych wymian itd... najłatwiej oczerniać kogoś kogo już na tym forum nie ma... :gwizdanie: chociaż 30kkm to rzeczywiście mało. Ale nie mnie to oceniać. Bieneik dobrze wiedział na co się pisze i jaki przebieg licznikowy ma to auto jak kupował.
Bieniek Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 Jaki przebieg licznikowy ma to wiedzialem. Wiele razy pytalem Trzenia , czy jest to prawdziwy przebieg. Prosilem,zeby powiedzial czy krecil cos czy nie. Reke dal sobie uciac,ze nic nie ruszal... Szkoda,ze teraz znalazlem posty na AKP z przed chyba 1.5 roku i pisze cos o przebiegu kolo 220tys. :disgust: Co do auta to jest znowu rozebrane.Pompa jutro jedzie do serwisu na stol i kompleksowe sprawdzenie. Jesli sie naprawa nie przyniesie rezultatow to sprzedam auto...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się