dogasso Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Witam wszystkich A i ja zaprezentuje AUDIczke jaką mam. Starałem się robić foty przy wszystkich, większych robotach ale wiadomo że nie zawsze jest czas... To od początku: Autko sprowadziłem z Niemiec 13.11.2008 przez kolege-handlarza. Początkowo zastanawiałem sie jeszcze nad A3 i Golfem IV ale skoro wszystkie te auta były w podobnej cenie to zdecydowałem się na "większy bagażnik" :> Jak zobaczyłem to AUDI to juz mnie coś pchało w tamtą stronę. Obniżone, felgi 17x8,5 Robiło to wrażenie jak na pierwsze auto za własne (ciężko zarobione) pieniądze: , tablice są z innego auta, tylko po to zeby dojechać jakoś do domu :gwizdanie: środek: Silnik 1.8T AEB 150KM 1997r FWD po przesiadce z Escorta 1.6EFI to bałem sie IV bieg wrzucać Zawieszenie troche pływało i było dość twarde. Szczególnie przy tych oponach - przód 225/40/17 a tył 235/40/17 Zanim cokolwiek zacząłem robić zdecydowałem sie na wgranie jakiegoś softa. Było to ok rok po zakupie. Tak swoją droga wtedy już oswoiłem się że można też na V biegu jeździć Seria: Jak sie okazało to turbo było już na dojechaniu... Po CHIPie: Jak dla mnie była to straszna różnica. Autko wyraźnie lepiej się zbierało a jak sie potem okazało to spalanie spadło o 0,8l/100km Oczywiście podczas jazd próbnych wyszło że hamulce nie dają rady, a zawiecha, z której tak sie cieszyłem to nic innego jak niebieskie sprężyny z tym małym szczegółem że przód był cięty...Chłopaki z Dynosoftu wtedy, obecnie EcuProject powiedzieli ze silnik ogólnie jest w średniej kondycji. Ale przy przebiegu 235tys to nic dziwnego. Także następne modyfikacje zaczęły sie od poprawy bezpieczeństwa czyli: 1. zawiecha - gwint Ta-Technix 2. hamulce - nowe, nawiercane, wentylowane tarcze Zimmermanna, przewody w stalowym oplocie, klocki Ferrodo niestety fotek tych rzeczy nie robiłem... Na jesień 2009 zaczeły odzywać sie zawory a turbo chodziło głośniej jak w tirze, więc nadszedł czas na kolejny etap - remont silnika: Turbo było robione w TURBO-JULITA we Wrocku. Za pierwszym razem nie wykazali sie za bardzo bo turbo chodziło...hmmm jak w dostawczaku chciałem zrobić z tego hybryde k03/k04 ale nie wyszło wiec przyjeli na reklamacji i potem wrócili do normalnej k03. Po tym zabiegu przyszedl czas na składanie tych zabawek. Wszystkie uszczelki nowe, splanowana głowica, wypolerowane kanały, nowe simeringi i jeszcze troche rzeczy ale juz nie pamiętam W tym czasie jakos zapisałem sie do klubu :> patrzyłem na necie na A4 innych i gdzieś wypatrzyłem polerowany kolektor ssący... mi sie też zachciało. Jednak nie spodziewałem sie że to tyle roboty z tym jest wiec ograniczyłem sie tylko do głównej części Potem przyszły następne kunie i sponsorzy :polew: i jeszcze więcej koniów przez stożek: ale tak jak szybko go włożyłem (zresztą z całą komorą z kwasu) tak szybko wyjąłem...Stożek to porażka jak nie ma stałego nadmuchu. Ewentualnie ten ITG co piszecie ale włożyłem juz wkład K&N i jest lepiej :gwizdanie: Stare felgi za cholere nie chciały wozić 5 osób wiec musiałem przejść na troche węższe. Ale według mnie na lepsze RIAL 17x7,5' W związku z tym że prowadze z ojcem warsztat (blachara i lakier), a trafił sie akurat klient z a4 polift który kupił sobie lampy z łyżwa LED to stare soczewki odkupiłem od niego za 200zl Klosz prawej nie byl w idealnym stanie ale przyszła polerka ( gdzieś na forum pisałem dokładniej o tym) i jakoś to wygląda. Doszedł też inny grill bo stary był pękniety i zszedł z niego Folio-Chrom ale teraz troche żałuje tego zakupu... Oczywiście nie skończyło sie na samych lampach. W soczewke aż prosiło sie jakis ZENON wrzucić. To zamontowałem Hidy 6000k co ostatecznie wyszło tak: Od oglądania aut forumowiczów mój środek wyraźnie zaczął przeszkadzać wiec zacząłem od plastików w boczkach drzwi i mieszka: Oczywiście tak nie zostało... przyszedł czas na zmiane obicia boczków, co prawda na razie tylko z tyłu: troche materiału, kleju tapicerskiego, duzo czasu i trzymanie nerwów na wodzy Przód musiał poczekać na panel do glośników... Ostatecznie po miesiącu znalazłem czas i ochotę na robienie AUDIO w drzwiach wiec i przyszła pora na zmiana tapicerki. Oto jak wyszło: Co do AUDIO to pomagał mi kolega co na codzień zajmuje się obsługą imprez masowych, jest DJem i troche autek juz zmontował. 1. Bagażnik - 2xBlaupunkt GT Series 700W 2. Półka tył - 2xBlaupunkt GTx693 260W 3. Drzwi tylne - 2x ori bose 4. Drzwi przód - 2xBlaupunkt GTx402 Mystic Series 140W, 2x Blaupunkt GTx542 (albo 562) Mystic Series 180W, 2x tweetery ori 5. WZMACNIACZE: 1x Blaupunkt GTA4 Specjal MKII 800W , 1x Blaupunkt EMA260 350W 6. Kondensator ToXiC 1 Fahrad 7. Jednostka główna - EONON D1303 z wysuwanym 7" ekranem dotykowym 8. Okablowanie - PEIYING zdjęć półki narazie nie mam, ale rezania troche było... Skoro w środku grało już aż miło więc teraz przyszedł czas na wydźwięk z zewnątrz: i po montażu: do całego wydechu doszedł DP 2,5". I jakby autko dostało drugi oddech Skoro wydech juz był i grało to ładnie to trzeba by coś z dolotem zrobić. W pierwszej kolejności przyszedł czas na InterCooler. Nie chcialem bawić sie w jakies przeróbki od mercedesa czy iveco wiec kupiłem CHINOLa z rurami i silikonami. Rurki się pospawało i gra! Po zamontowaniu wyszlo to tak: potem dołożyłem jeszcze TIPa z kwasu (chyba od Bakusia) i teraz wszystko nawet wygląda pod maską niestety fotek nie mam... przy wkładaniu zderzaka okazało się że nie za bardzo te elementy ze sobą współgrają więc z przymusu przyszło mi rezać zderzak. Dokładkę fabryczną pospawałem ze skorupą, troche szpachli, wycięcie większych dziur i w lakier: wklejenie kratek "kamei" i na auto: 20.02.2010 wróciłem do środka...Czerwone boczki troche gryzły sie z jasnymi fotelami... Odświeżone fotele, kanapa i podłokietnik - czarna skóra + czerwony sztruks podszyty skórą: Po zrobionym wcześniej silniku, dołożeniu IC, wydech końcowy przelotowy, wkładka filtra K&N zdecydowałem sie na korekte programu u Mirassa. Komp został wrzucony z A3 i na tych gratach wyszlo 187KM i 273Nm. Niestety wykresu nie mam bo nie mialem pena a potem jakos zapomniałem...I do tego dowiedziałem sie ze na tych wtryskach nie ma szans żeby było cos więcej... Przyszła wiosna 2010 i trzeba było odświeżyć hamulce. Wszystkie uszczelki nowe. Zalane nowym DOTem: A jak juz wiosna sie zaczęła to przyszedł czas na ciemne szybki i blende: Następna rzecz to kierownica... Całe auto postarzała!! Zamówiłem Sline skórzana. Ale okazało sie ze ma inny wieloklin...na szczescie znalazłem kupca i za te same pieniądze kupiłem juz pasującą w b.dobry stanie. Tak oto sie komponuje z wnętrzem: Listwy dolne w drzwiach...Mankament wszsytkich B5. "Rudy" już sie tak nie czaił i zaczął wychodzić spod listew wiec zdecydowałem, że usunę je całkiem. Przy okazji jak juz bede malował to i błotniki przednie przelece bo od tych wcześniejszych kół cały rant był zdarty i zaczął atakować rudy: A że zderzak miałem zdjęty to postanowiłem że i z nim coś porobie. Trafiło się, że klient przyjechał A3 z połamanym zderzakiem przedni, w którym była dokładka oettingera. Wiec jakos wkomponowałem to w moj zderzak, szpachla szpachla i jeszcze raz: Całe autko wyszło tak: i do tej pory nic sie nie zmieniło... a nie!!!Zapomniałem!Doszło kolejnych pare kuni - na klapie jest naklejka A4-klub.pl i wrzuciłem oświetlenie pod auto: Oczywiście planuję jeszcze coś robić: 1. Zderzak przód - i tu zależy wszystko od waszej opinii bo albo zostawie ten co jest, albo wrzucę od Eski. 2. Hamulce od TT 3. Wydech trochę wyciszyć. Obecnie jest: DP-> rura,rura->tłumik końcowy i planuje w ten przecinek włożyć tłumik. Zresztą leży juz w garażu 4. Wymienić oświetlenie wnętrza na LEDy 5. Wykrzesać jeszcze pare kuni Wtryski 380ccm juz są by gregory, czekam na przypływ siana i włoże jakieś turbo żwawsze To chyba tyle. Czekam na opinie i porady co można by zrobić, co zmienić. Obiecuje że nie bede sie obrażać, anie nieodzywać jak mialo to miejsce z kolegą z białej CCCO kombi z laminatem zamiast zderzaków i progów chociaż zauważyłem ze to forum nastawione jest tylko na wszystko ori i nie zawsze muszę sie z tym zgadzać...Dobra walcie smiało aaa i nie mówcie mi "szkoda że nie quattro" bo jezdziłem Q i sie zakochałem. A i tak sie przywiązałem do mojej FWD że nie mogę jakoś połączyć tych dwóch... ;(
grzes1150 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Wklej zdjęcia a nie linki bo od tego otwierania mi się kompa zawisił Komin za bardzo wisi - jak by miał zaraz odpaść a morda przekombinowana. Nie wspomne o podświetleniu.
dziadek Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Fajny kolorek ale: - nie podoba mi się wydech bo jakiś taki "skromny" ale jak kto lubi - grill z przodu - nakładka na szybę z tyłu - podświetlenie - czerwień w środku wszystko rzecz gustu no ale takie moje zdanie
RafuZG Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Grill nie pasuje jak dla mnie i rączki w kolorze czerwieni, a blenda nie jest zła, poza tym wszystko na +
KL4K50N Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Silnik taki jak u mnie :gwizdanie:. Ogólnie kolor mi się bardzo podoba. Mody mechaniczne oczywiście na duży +. Teraz niestety mody estetyczne... Duży - to : - Zderzak przód (co to w ogóle jest ) - Te Nidforspidowskie nełony po autem - Szybki...hmm jakbyś wszystkie przyciemnił to fajnie by było (wiem prawo nie pozwala nam na to) - Wydech, ja tam widzę dwururkę koniecznie - Czerwień w środku tak bardziej z Calibry mi wieje. Podsumowanie : Auto oczywiście ma się właścicielowi podobąć, mi nic do tego. Jeżeli jesteś zadowolony z wszystkich prac (bo włożyłeś w nią dużo) to życzę bezawaryjności oraz szeeeerokiej drogi :gwizdanie:
MARCIN607 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 opis jest ale jeszcze usuń linki i zdjęcia wkleić trzeba
dogasso Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 Dobra rozumiem wsszystkie aluzje... zderzak bedzie z Eski Grila tez przerobie.Ale na bank zadnego chromu. Nigdzie w aucie nie ma chromu to czemu w grillu mialby byc? czerwień srodku... to co napisalem na koncu! Wszyscy tylko S, RS i ori. Mi np niebieski srodek z eski kompletnie sie nie podoba juz lepiej całe w czarnej skórze...ale wtedy byście powiedzieli że wygląda jak BMW...Może zdjęcia nie oddają tego efektu ale duzo ludzi podziwia środek. Oczywiście każdy ma swoje zdanie i po to jest to forum zeby je wyrazac... :gwizdanie: narazie wszystko przyjmuje na klate
Pucek Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 to ja się nie będę czepiał i zapytam jak Ci się sprawuje to zawieszenie TA Technix :gwizdanie: generalnie, nie mój styl modów :>
MATIUS Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Pussy Wagon w Środku Neony fajna sprawa trudno założyć ?? jakie koszty no i zazdroszczę silnika ja bym się przyczepił tylko do jednego Tumnika końcowego... ale honda civic 1.3 75km Mugen ale każdy robi jak chce w końcu demokracja nie :P Niech służy bezawaryjnie jak najdłużej
Kowi87 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Zderzak zmień na ten od eski, albo ładuj ori polifta póki miałes same boczki z raczkami czerwone to mi sie nie widziało kompletnie, ale jak juz ruszyłes fotele to przynajmniej ma to jakieś odniesienie, pomyśl o podsufitce czerwonej wydech totalna kaplica wracaj do podwójnej końcówki "delikatnej". Noi jak sie zdecydujesz na zderzak od eski to nie zapomnij o pomalowaniu progów i tylnej dokładki w kolor jeśli zostaja seryjne
seba1-2 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 a ja powiem tyle że pokłon z mojej strony bo trochę już w to auto włożyłeś kasy i swojego wysiłku a co do detali to wiadomo jednym pasi drugim nie i generalnie przyłączam się do pytania Mateusza jak się ten gwint sprawuje
binio-stg Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Ładny kolor, ale proszę wstaw normalne zdjęcia
dogasso Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 Tą zawieche polecili mi w EcuProject. Na początku myślalem, że poprostu mają jakąś umowe z sprzedającym ale jeżdzę już 1,5 roku i wszystko smiga jak należy, nic nie cieknie, tłumi dobrze. W październiku minął rok jak ich używam i na diagnostyce sprawdzili ze trzymaja wszystkie w okolicy 80%. Wiec ja bede je polecał Co do tych "nidforspidowskich" światełek to mnie kosztowało około 120zl. Kupiłem taśme LED w silikonie, wrzuciłem to w rurkę paliwową fi10mm, pare metrów kabla, troche nitów i mocowań, przełączniki i już. Mało roboty a efekt fajny. Tj jak dla kogo... :gwizdanie: niektórzy najchętniej pompowaliby koła powietrzem, które sprzedawane było w butlach z logiem CCCO
koman Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Rial alus coś pięknego sa wytrzymałe i wyglądają na masywne sam mam przy swojej a4 pasują do innych samochodów bez problemu a cenna tez jest przystępna jak na tą markę .A w auto włożyłeś dużo pracy i widać efekt .
pitman Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Pierwsze co bym zmienił to zerwał tą "listę płac" bo jest i te neony To samo z wydechem który tu w ogóle nie pasuje to nie japoniec Co do wnętrza nie w moim guście,ale tak to autko fajne
maniekR Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Kolego troche te twoje auto przekombinowane dla mnie to nie bardzo sie podoba, nie jestem fanem takiego tuningu ale to twoje auto i tobie ma sie podobac. Zmień gril na polifta a jesli ci sie nie podoba chrom to obklej go czarna folia i bedzie git. A noi do tego zderzak od esy halogenki i bedzie cacy. neony tez nie pasuja w końcu to jest Audi. Szacun za silniczek i czas poswiecony.
dogasso Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 Postaram sie przyjechać do Bukowiny to wtedy wszyscy co krytykują wnętrze bedą mogli zobaczyć na żywo. Może akurat sie cos zmieni... :gwizdanie: Pussy Wagon w Środku
Kowi87 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Postaram sie przyjechać do Bukowiny to wtedy wszyscy co krytykują wnętrze bedą mogli zobaczyć na żywo. Może akurat sie cos zmieni... :gwizdanie: Pussy Wagon w Środku Ja tam twierdze że obecne wnętrze masz OK, jeszcze pomyślał bym o tej wcześniej wspomnianej podsufitce , zrobić ją w czarna albo w czerwona alakantare :gwizdanie:
dogasso Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 No plan jakis mam z czarna podsufitka ale to moze być odlegly termin. Ale pomysl jest:)
MATIUS Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 ja nie krytykuje wnętrza dla mnie fajne bo inne od wszystkich i ma to coś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się