tipmaniak Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 A po jakiś 15-20 minit zwiększał tez obroty ? Jak tak to jak długo to trwało ?
Tajfun211 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Tak kilka razy podczas czyszczenia zwiększałem obroty co około 5 minut. Na początku do 2 tys i przytrzymałem przez kilkanaście sekund oraz krótkie przegazówki dochodzące do 3 tys.
tipmaniak Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Aha, dzięki za pomoc Nie mam kabelka wiec nie wstawię logów z operacji, ale napewno napisze czy odczułem jakąś różnice Pozdrawiam
misiek95 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) Tak kilka razy podczas czyszczenia zwiększałem obroty co około 5 minut. Na początku do 2 tys i przytrzymałem przez kilkanaście sekund oraz krótkie przegazówki dochodzące do 3 tys. też miałeś filterki usyfione czarnym brudem po operacji? Edytowane 4 Grudnia 2014 przez misiek95
tipmaniak Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 A jeszcze mam pytanko którego preparatu użyć ? Bo użytkownik wyżej zastosował - Liqui Moly Diesel Spülung a kolega w poście pierwszym Liqui Moly 5154, wiec który jest lepszy ?
Tajfun211 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Ten o którym piszesz jest przeznaczony do czyszczenia przy użyciu specjalnego urządzenia które się nazywa JET CLEAN
Onkel Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 No i tym.najlepiej zrobic opisana procedure. Ten pierwszy co podales wlewa sie do baku
Tajfun211 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Tak kilka razy podczas czyszczenia zwiększałem obroty co około 5 minut. Na początku do 2 tys i przytrzymałem przez kilkanaście sekund oraz krótkie przegazówki dochodzące do 3 tys. też miałeś filterki usyfione czarnym brudem po operacji? Nie miałem syfu na filtrach z trudem trzeba było się wpatrywać aby cokolwiek zobaczyć, ale ja robiłem zabieg profilaktycznie nic z autem się nie działo
tipmaniak Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 No tak ale kolega w pierwszym poście zastosował właśnie ten środek ta metoda co wszyscy. A kabelki kupiłeś te 9 mm średnicy ?
Onkel Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Bezposrednio na same wtryski lepiej dziala 5154
Tajfun211 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 No i tym.najlepiej zrobic opisana procedure. Ten pierwszy co podales wlewa sie do baku Nieprawda, oczywiście można również stosować go wlewając do baku ale wtedy jest mniej skuteczny, tutaj fachowy instruktarz trenera LM: https://www.youtube.com/watch?v=QIZmIzrjjFk
Onkel Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Nie rozumiesz. Napisalem ze lepiej na wtryski zastosowac 5154 bo stosuje sie go w maszynie ktora sluzy do czyszczenia wtryskow. Twoj srodek mozna zalac do baku LUB filtra paliwa LUB tak jak ten.pierwszy.
Pawlo 2004 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Testowal ktos Liqui moly Diesel Purge w A4 B8 2.0TDI?? Kupilem to wlasnie i zastanawiam sie czy wlac to do pelnego zbiornika czy do zbiornika gdy jest rezerwa zeby to mieszac z jak najmniejsza iloscia ropy?? Znalazlem info, ze mozna wlac na pelen zbiornik jak i na prawie pusty.
POWER-KRIS Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Wylej z filtra on i zalej preparat.
Pawlo 2004 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 A widziales kiedys filtr paliwa w B8?? Ciezka sprawa, zeby tak zrobic Filtr jest pod samochodem ale postaram sie tak zrobic bo wtedy przynajmniej silnik bedzie pracowal na tym preparacie.
bercik2 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Witam Czy lm 5156 też będzie się nadawał do tego zabiegu ? Przeczytałem wątek ale nie wydaje mi się żeby go ktoś używał.
Onkel Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Kup 5154 jesli chcesz zrobić czyszczenie samych wtryskowych albo diesel spulung jeśli chcesz wlać do baku. Nie znam tego co podałeś Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
niestandardowy Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Podpytam, ktory bezpiecznik wyciagnac by rozlaczyc pompe paliwa?
Onkel Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Chyba 28 zobacz na rozpisce Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
tipmaniak Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Witam Panów, lepiej przeprowadzić cały ten proces przed wymiana oleju czy po wymianie oleju ? Dodam że założę filtry do filtra i z filtra paliwa Duzo osób pisało że syf z filtra paliwa idzie do preparatu i robi sie czarny zasyfiony, dlatego stad moje pytanie Bo jak ma zasyfic mi nowy filtr paliwa to wole to zrobić jeszcze na starym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się