grand10 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Hej jak można sprawdzić ten zawór czy jest sprawny dodam za jak mam podłączony normalnie to przy przyspieszaniu dymi Niewinem, dla czego a jak go zaślepię to nic nie puszcza tylko 1 minus temperatura silnika szybko spada proszę o pomoc
Sztomel Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 EGR można sprawdzić na dwa sposoby - poprzez odczyt logu statycznego grupy 003 w trybie MB oraz BS a także w (03 Output test) - test elementów wykonawczych programem VAG-COM albo bez użycia vaga poprzez wypięcie węża powietrza doładowanego z obudowy zaworu EGR i zdejmowanie oraz przykładanie wężyka podciśnienia z siłownika zaworu podczas pracy silnika na wolnych obrotach (ale nie dłużej jak 2 minuty po jego uruchomieniu lub ponownym lekkim mu przygazowaniu bo po tym czasie sterownik silnika zamyka zawór EGR) i patrzenie do wnętrza obudowy na ruch tegoż zaworu. W trakcie tych 2 minut przy podpiętym wężyku podciśnienia zawór powinien być uchylony czyli podniesiony a po odpięciu wężyka powinien całkowicie opaść zamykając dopływ spalin.
grand10 Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 A dlaczego jak zawór egr jest podłączony normalnie to podczas przyspieszania dymi a jak zaślepię ten wężyk, co Idze do zaworu to nic nie dymi możliwe ze uszczelka wywalona i lewe powietrze dostaje
Sztomel Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 jeśli masz możliwość wykonania logów dynamicznych grup 003 i 011 oraz logu statycznego 003 w trybie BS to zrób i wklej tu logi a jeśli nie to opisz mi lub wklej foto jak masz podłączone wężyki podciśnienia do elektrozaworu N18 - chodzi głównie o to do którego jego króćca podłączony jest wężyk wychodzący z siłownika zaworu EGR.
grand10 Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 Do piątku zrobię te logi, bo nie chcę odłączać tego zaworu, bo Bendę na niedogrzanym silniku jeździł dzięki za zainteresowanie [br]Dopisany: 14 Luty 2011, 16:48_________________________________________________ BS 003 I DYNAMICZNE 003 http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_35249.html Jutro dołożę 11 dynamiczne, bo dziś zrobiłem, ale się nie zapisało co to może być z tym dymieniem jakaś nieszczelność?? :hi:
grand10 Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 A czy ten zawór jest sprawny a w dolocie sprawdzić od intercolera do zaworu egr? Czy jak? A robić logi dynamiczne 011?
zbojna Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 właśnie nieszczelność w dolocie. Po czym wnioskujesz nieszczelność w dolocie?
Sztomel Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 po wysokich wskazaniach MAFactual w grupie 003 (zakładając, że turbo nie przeładowuje gdyż nic nie było wspominane o jakichkolwiek trybach awaryjnych czy spadku mocy). Nieszczelność dokładnie będzie potwierdzona jak kolega zapoda log dynamiczny 011 a najlepiej teraz to wystarczy log dynamiczny grupy 010 bo będzie w nim widoczna i wartość MAFactual, wartość MAPactual i wartość wciśnięcia pedału gazu.
Musashi Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 a ja bym zrobil logi 011 do tego, BS i w czasie jazdy.
grand10 Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 Hej dziś podczas robienia logu wyskoczył mi blond, 17965 ale to chyba moja wina, bo wrzuciłem 3 bieg przy obrotach 1200 i but może to było przyczyna a co do tej nieszczelności to chyba znalazłem tam gdzie rura z intercolera łączny się z taką plastikowa, co idzie z tyłu silnika sa tam uszczelki i one so chyba wyrobione, bo jak dziewczyna dodawała gazu to powietrze tamtędy się dostawało to znaczy syczał a jutro zrobię logi dynamiczne 010 i 011 sorki za zwłokę, ale we wrocku niema gdzie za bardzo korki albo psy staja :wallbash:[br]Dopisany: 16 Luty 2011, 16:21_________________________________________________ A może wszystkie logi zrobić???? :gwizdanie: :gwizdanie:
janekkozak1 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Mam podobny problem z EGR czy mógłby ktoś pomóc gdzie szukać przyczyny nie działającego EGR ? Witam moje Audi A5 B5 116 PS AJM nie ma mocy szczególnie z dolnych obrotów podłączyłem VAGA czysto błędów nie ma. Problem jest z turbosprężarką Zrobiłem Logi przedstawiam poniżej http://vaglog.pl/log-003_f8240D.html http://vaglog.pl/log-008_YT7L9H.html http://vaglog.pl/log-011_rUJ7WAz.html Co może być przyczyną, że turbo nie kręci zawór N 75, czujnik doładowania czy turbo przytarte? Proszę o pomoc i dziękuję. Jak mam ewentualnie naprawić usterkę. Jeżeli chodzi o sztangę w turbo to się podnosi ale niewiele malutko
janekkozak1 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) Czy w ten sposób można sprawdzić działanie EGR? Edytowane 17 Maja 2017 przez janekkozak1
kamil-vag Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Tak. Ale to, że strzykawką pójdzie to nie musi być OK. Może być nieszczelność w układzie podciśnienia albo szwankować zawór wysterowania EGR... Masz VAG'a ? Tam można zrobić test BS zaworu EGR i widać, czy zmienia się wartość zasysanego powietrza podczas zamykania/otwierania zaworu...
janekkozak1 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 (edytowane) Więc tak sprawdziłem nawet większą strzykawką zawór "grzybek" nie chce się podnieść przewody są szczelne i prawidłowo podłączone zawory N18 i N75 nowe wymieliłem. Auto nie ma mocy do 3 tyś obrotów powyżej tej wartości rwie jak szatan. http://vaglog.pl/log-003_43iL48p.html Edytowane 19 Maja 2017 przez janekkozak1
kamil-vag Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 (edytowane) EGR w BS nie działa, ale jak jest cały czas zamknięty to to nie powinno mieć wpływu na spadek mocy, wręcz odwrotnie... Edytowane 19 Maja 2017 przez kamil-vag
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się