Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Awaryjność 2.0 TDI CR


saint4

Rekomendowane odpowiedzi

Do 10.2009r CRy (ktore maja walki wyrownujace) maja walki wyr. + pompe oleju + zabierak identyczny jak 2.0TDI PD czyli taki, ktory zawiedzie kiedys wiec to jest wada, ktora trzeba wziac pod uwage przy zakupie....

Dzięki za info, trochę mnie to zmartwiło gdyż chciałem zakupić 2008-9 a4 ale jak widać bezpiecznie kupować 2010 więc jednak muszę przemyśleć ten zakup biorąc pod uwagę, że generalnie jak ktoś sprzedaje w niemcowni z tego roku samoochód w większości ma ponad 150k przebiegu więc ryzyko wystąpienia awarii zbliża się dużymi krokami.

Pozdrawiam

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem jest rozwiazywalny (naprawor-egeneracja jak i przebudowa na wersje bezwalkowa) - wada ktora nalezy wziac pod uwage przy zakupie i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem jest rozwiazywalny (naprawor-egeneracja jak i przebudowa na wersje bezwalkowa) - wada ktora nalezy wziac pod uwage przy zakupie i tyle

Duży koszt takiej przeróbki?

Pozdrawiam

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie moze odswieze lekko watek po ponad ups.... 3 latkach. :) Wiec moze troche wiecej faktow/usterek od tego czasu wyszlo na jaw. Mechanicy odradzaja b8 i mowia, ze dobre a4 skonczylo sie na B6. A ja wlasnie przymierzam sie do wymiany swojego leciwego B6 na cos innego. Mysle o B8 lub A5 roczniki 2010-2011 wiec bedzie tam zapewne 2.0 CR. Ktos moze sie wypowiedziec na temat awaryjnosci tej jednoski z powyzszych lat? Czy jest sens wogole kupowac diesla majac tylko 5km do pracy? Okazjonalnie tylko (np weekend) robie dluzsze trasy. Do uzytkownikow B8 (conajmniej przez kilka lat) : Kupilibyscie jeszcze raz B8? Pozdr :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę CAGA (seat exeo) już 5 lat. Mam auto od nowości, aktualny przebieg 89 300km. Auto zawiodło mnie tylko raz- brak styku przy czujniku ciśnienia paliwa szyny CR. Jężdżę mało, ekonomika 5,5-7,5 l/100km. Żadne dwumasy,turba czy inne imbusy nie dają o sobie znać- mogę śmiało silnik polecić ale kupując nowe auto wybrałbym silnik znoszący LPG.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez adbur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie !!

Jestem świeżym właścicielem B8 88KW 2011.

Chciałbym się dowiedzieć jakie są typowe słabe strony tego silnika i na co zwrócic uwagę ?

Przykładowo w moim byłym E90 dość szybko padały Turbiny.. A jak jest z B8 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Czy jest sens wogole kupowac diesla majac tylko 5km do pracy

Nie ma to najmniejszego sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy 2.0 TDI CR ma lub miewa problemy z komsumpcją oleju ?

Jest jakaś "norma" dla tego silnika, który każdy z nas ma w zdrowym silniku ?

oraz z ciekawosci - ile jest litrów między min - max gdy sprawdza się poziom oleju w kompie ?

Na razie po przejechaniu 4 tyś komputer pokazuje tyle samo, oby tak dalej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie dolewam między wymianami.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie moze odswieze lekko watek po ponad ups.... 3 latkach. :) Wiec moze troche wiecej faktow/usterek od tego czasu wyszlo na jaw. Mechanicy odradzaja b8 i mowia, ze dobre a4 skonczylo sie na B6. A ja wlasnie przymierzam sie do wymiany swojego leciwego B6 na cos innego. Mysle o B8 lub A5 roczniki 2010-2011 wiec bedzie tam zapewne 2.0 CR. Ktos moze sie wypowiedziec na temat awaryjnosci tej jednoski z powyzszych lat? Czy jest sens wogole kupowac diesla majac tylko 5km do pracy? Okazjonalnie tylko (np weekend) robie dluzsze trasy. Do uzytkownikow B8 (conajmniej przez kilka lat) : Kupilibyscie jeszcze raz B8? Pozdr :wink:

od konca: kupiłbym jeszcze raz i jestem bardzo zadowolonyz tego auta, ale majac 5 km do pracy to na pewno nie TDI !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Czy jest sens wogole kupowac diesla majac tylko 5km do pracy? Okazjonalnie tylko (np weekend) robie dluzsze trasy.

Również jeżdżę podobnie i też myślałem nad 1.8 tfsi ale problemy z łańcuchami rozrządu i napinaczami mnie skutecznie wyleczyły. Więc zostałem szczęśliwym (jak narazie ;) ) użytkownikiem 2.0 tdi cr. Poza tym popularność silnika 2.0 tdi cr jest dużo większa więc odpada problem z częściami i większość mechaników zna ten silnik na wylot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...