BEKACZU Opublikowano 1 Września 2006 Opublikowano 1 Września 2006 Czesc! Czy moze mi ktos udzieli c informacji gdzie sie wlewa i spuszcza olej w skrzyni biegow w silniku 1.6 101KM czy wogole i przy jakim przebiegu trzeba wymienić. Nurtuje mnie rowniez takie samo pytanie odnosnie filtra paliwa... gdzie jest, czy wogole wymieniac, a jesli tak to przy jakim przebiegu?? Z gory THX za odpowiedz pzdr
wojtas-audi Opublikowano 2 Września 2006 Opublikowano 2 Września 2006 Witam, korek do spuszczania oleju jest pod oslona silnika - widac go i nawet slepy go znajdzie :mrgreen: , filtr paliwa chcesz wymieniac czy filtr oleju ?? filtr oleju razem z olejem, a olej powinno sie wymieniac co ok 15 tys km , wiec sam sobie odpowiedz na to pytanie ...
Wihajster Opublikowano 2 Września 2006 Opublikowano 2 Września 2006 gdzie sie wlewa i spuszcza olej w skrzyni biegow w silniku 1.6 101KM w skrzyni sie nie wymienia
BEKACZU Opublikowano 2 Września 2006 Autor Opublikowano 2 Września 2006 Witam, korek do spuszczania oleju jest pod oslona silnika - widac go i nawet slepy go znajdzie :mrgreen: , filtr paliwa chcesz wymieniac czy filtr oleju ?? filtr oleju razem z olejem, a olej powinno sie wymieniac co ok 15 tys km , wiec sam sobie odpowiedz na to pytanie ... Olej w silniku i filtr oleju wymienialem wlasnie wczoraj. Moje autko w Polsce jest cale 3 tygodnie, sprowadzilem je z bawarii z miejscowosci Fulda (tam gdzie robią oponki) Tak jak piszesz, srobke spostu oleju silnikowego znajdzie nawet slepy (ja pytalem o spust oleju ze skrzyni - juz sie dowiedzialem ze sie nie wymienia wiec spox) A4 jest moim 3 autem, ale takich problemow zeby odkrecic filtr oleju jeszcze nie mialem, doslownie chyba z godzine sie z tym silowalem, mlotkiem i przecinakiem, roznego rodzaju duzymi szczypcami, zeby choc o milimetr go ruszyc, ale po ciezkiej bitwie wygralem:D Gebelsy to sie nie przejmują... filtr powietrza byl tak stary jak auto czyli z 1995 roku bo byl bity rok produkcji i znaczek audi, byl czarny jak wegiel i pelno piachu i lisci bylo w pojemniku filtra:/ Pytam gdzie jest filtr paliwa i czy wogole jest sens go wymieniac, pytam z tego powodu bo wszyscy znajomi co kupują auta to zawsze mowią ze wymieniają tez filtr paliwa... czy jest sens i po co?? Doraźcie
Wihajster Opublikowano 2 Września 2006 Opublikowano 2 Września 2006 A4 jest moim 3 autem, ale takich problemow zeby odkrecic filtr oleju jeszcze nie mialem, doslownie chyba z godzine sie z tym silowalem, mlotkiem i przecinakiem bo do tego jest specyjalny klucz człowieku :twisted:
BEKACZU Opublikowano 2 Września 2006 Autor Opublikowano 2 Września 2006 wiem ze jest specjalny klucz, ale jak sie klucza nie ma na stanie to trzeba sobie radzic innymi sposobami. Ojciec mial juz tyle samochodow i mnostwo razy wymienial, ja w swoich samochodach tez juz kilka i zawsze rekoma sie odkrecilo bez problemu, w 3 minuty, a tu takie szopki... Coz bede musial sie jednak zaopatrzyc w taki klucz, bo coz z tego ze sie potrafi zrobic cos samemu jesli nie ma sie do tego potrzebnych narzedzi i pozniej czlowiek czas traci i sie wkur.....
dark79 Opublikowano 2 Września 2006 Opublikowano 2 Września 2006 filtr paliwa napewno gdzies w okolicach baku przy pompie paliwa, poszukaj z tyłu auta na przewodach paliwowych
szogun0 Opublikowano 2 Września 2006 Opublikowano 2 Września 2006 wiem ze jest specjalny klucz, ale jak sie klucza nie ma na stanie to trzeba sobie radzic innymi sposobami. Ojciec mial juz tyle samochodow i mnostwo razy wymienial, ja w swoich samochodach tez juz kilka i zawsze rekoma sie odkrecilo bez problemu, w 3 minuty, a tu takie szopki... Coz bede musial sie jednak zaopatrzyc w taki klucz, bo coz z tego ze sie potrafi zrobic cos samemu jesli nie ma sie do tego potrzebnych narzedzi i pozniej czlowiek czas traci i sie wkur..... Czasem pomaga śrubokręt, który się wbija w filter Filtr paliwa jest pod autem w okolicy tylnej osi przy prawym błotniku. Jak sobie kupisz to na pierwszy rzut oka stwierdzisz po budowie, że stary był na odwrót zamontowany , ale tym sie nie przejmuj i nowy załóż zgodnie ze strzałkami narysowanymi na nim. Wskazują kierunek przepływau paliwa z baku do silnika.
BEKACZU Opublikowano 2 Września 2006 Autor Opublikowano 2 Września 2006 Czasem pomaga śrubokręt, który się wbija w filter Filtr paliwa jest pod autem w okolicy tylnej osi przy prawym błotniku. Jak sobie kupisz to na pierwszy rzut oka stwierdzisz po budowie, że stary był na odwrót zamontowany , ale tym sie nie przejmuj i nowy załóż zgodnie ze strzałkami narysowanymi na nim. Wskazują kierunek przepływau paliwa z baku do silnika. Aha czyli fabrycznie jest niby zle zalozony?? Widze ze jestes znawcą tematu bo chyba sam wymieniales, mozesz mi zdradzic tajemnice ile taki filtr kosztuje, czy ten filtr jest gdzies z wierzchu czy bede musial pol podwozia rozkopac?? A i jesli go odkrece to przeciez chyba paliwo bedzie uciekalo przewodami paliwowymi czy źle mysle?? Jesli mozesz to wtajemnicz mnie w wymiane... Z gory thx
pre_pl Opublikowano 3 Września 2006 Opublikowano 3 Września 2006 mozesz mi zdradzic tajemnice ile taki filtr kosztuje filtr paliwa Bosch w InterCarsie kosztuje ~80zł
hary Opublikowano 3 Września 2006 Opublikowano 3 Września 2006 tez teraz na dniach bede wymienial olej w skrzyni i filtr paliwa tez chyba wymienie
BEKACZU Opublikowano 3 Września 2006 Autor Opublikowano 3 Września 2006 tez teraz na dniach bede wymienial olej w skrzyni i filtr paliwa tez chyba wymienie Jak dojdziesz do tego gdzie sie spuszcza i wlewa olej do skrzyni oraz gdzie dokladnie jest ten filtr to prosze o info na PW (za co z gory dziekuje) Moją niunie mam 3 tygodnie i chce wymienic wszystkie niezbedne filtry i plyny aby miec spokoj i pewnosc ze wszystko jest ok.
Gość rob Opublikowano 3 Września 2006 Opublikowano 3 Września 2006 tez teraz na dniach bede wymienial olej w skrzyni i filtr paliwa tez chyba wymienie ja zbieram się od 3 miesięcy, ale we wrześniu to na bank muszę to zrobić
BEKACZU Opublikowano 3 Września 2006 Autor Opublikowano 3 Września 2006 tez teraz na dniach bede wymienial olej w skrzyni i filtr paliwa tez chyba wymienie ja zbieram się od 3 miesięcy, ale we wrześniu to na bank muszę to zrobić Jak juz najdzie Cie ta wena tworcza i uda Ci sie to zrobic to daj cynk co i jak
Pikuś Opublikowano 3 Września 2006 Opublikowano 3 Września 2006 No przeciez korek spustowy to widac golym okiem, a od wlewu jest po lewej stronie przy przegubie. Klucze potrzebne to imbus chyba 17 i specjalny torx z dziurka ale numeru nie pamietam (napewno duzy).
mrog Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 Wejdz pod samochód. Filtr jest z prawej strony przy kole niczym nie zabudowany (bardzo łatwy dostęp). Paliwa troche wyleci z filtra i przewodów. Przy zapalaniu potrzymaj na włączonym zapłonie (bez kręcenia). Pozdro
wiki Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 oleju w skrzyni się nie wymienia a nawet przy remoncie skrzyni wlewa się z powrotem stary bo żeby ci się nie okazało że po wymianie skrzynia zaczeła buczeć :mrgreen: . A co do filtra polecam polski Filtron cena około 30 zł
Pikuś Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 nawet przy remoncie skrzyni wlewa się z powrotem stary No napewno z opilkami, zeby pewnie po 1000 km znowu robic remont. :twisted: Ja wymienilem olej i nic mi sie nie stalo. :mrgreen:
pawlo Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 Zgadzam sie z tym wg ksiazki vw/audi olej w skrzyni biegow jest dozywotni - co 120.000 tys tylko sprawdzic stan lub po naprawach - w razie koniecznosci uzupelnic olej syntetyczny o oznaczeniu G 052911A SAE 75 W90 (calosc skrzynki pojemnosc 2.25 dm3 lub Quattro 2,75 dm3 - oczywiscie reczna).
wiki Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 nawet przy remoncie skrzyni wlewa się z powrotem stary No napewno z opilkami, zeby pewnie po 1000 km znowu robic remont. :twisted: Ja wymienilem olej i nic mi sie nie stalo. :mrgreen: nie miałem na myśli jak wióry są w oleju bo wtedy rzecz jasna że nowy ale jak nie ma jakiegoś większego syfu to leje się z powrotem stary :twisted: bo to jest tak samo jak z silnikiem tj zmiana z minerału na syntetyk, w skrzyni zębatki też się zużywają i jak zalejesz nową rzadką oliwę to mogą powstać luzy w spasowaniu igiełek i co zatym idzie głośniejsza praca no chyba że wymieniasz większość skrzyni po dentyście :mrgreen: na nówkę no to musi być świeżutka oliwa. Ale w każdym serwisie ci powiedzą jeśli skrzynia jest OK to oleju się nie wymienia i basta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się