Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Problemy z rozruchem cieplego silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam pytanie do znawcow:

Co moze powodowac problem podczas startu silnika - wyglada to tak, ze gdy zgasze silnik, postoji z 10-30 sekund i wtedy musze dluugo krecic (8-10obrotow) zanim odpali ponownie?

Wymienilem pompe vacuum bo ciekla i myslalem, ze to ona powoduje problem z odpalaniem bo troszke minie czasu zanim znowu sie napelni podczas rozruchu - nie wnioslo to do sprawy nic.

Wymienilem filtr paliwa - tez nic.

Wywnioskowalem z kolega ze gdzies ucieka cisnienie w ciagu tych kilkudziesieciu sekund - bo gdy odpalam silnik momentalnie po zgaszeniu - odpala od strzala. Przekrecajac zaplon kilka razy przed odpaleniem problem nie wystepuje bo pompa w baku nabija odpowiednie cisnienie.

Wiec gdzie moze lezec problem?

Czy to moze byc wina trojnika na filtrze paliwa?

Jak go sprawdzic? Dodam ze gdy sie nim potrzepie to cos w srodku grzechocze.

Prosze doswiadczonych uzytkownikow o jakies konstruktywne opinie bo rece juz mi opadaja...

pozdr

Opublikowano

wygląda na cofające się paliwo :mysli:

Opublikowano

wygląda na cofające się paliwo :mysli:

Tak tez mi to wyglada - tylko w ktorym miejscu? Trojnik raczej odpada bo byl konkretnie docisniety przez kolege podczas odpalania i nic to nie dalo. Zawsze znika cisnienie tylko do pewnego stopnia bo po ok 8 obrotach odpala....

Opublikowano

niema nigdzie orginalnie zainstalowanego zaworu zwrotnego?

Opublikowano

Witam :) Jestem świerzakiem ale o ile wiem to ten trójkąt przy filtrze nic nie da jak będziemy go dociskać bo to nie o to tu chodzi on ma za zadanie nie puszczać ciśnienia paliwka już rozgrzanego w głowicy większego niż chyba 1 bar z powrotem do baku. W nim jest taki zaworek zwrotny podobny jak w przewodach podciśnienia w jedną stronę dmuchniesz i puści a w drugą nie dmuchniesz .... Może spróbuj w to dmuchnąć jak się dmuchnie to tamtędy ucieka do baku paliwko ?? Pozdrawiam

Opublikowano

Witam :) Jestem świerzakiem ale o ile wiem to ten trójkąt przy filtrze nic nie da jak będziemy go dociskać bo to nie o to tu chodzi on ma za zadanie nie puszczać ciśnienia paliwka już rozgrzanego w głowicy większego niż chyba 1 bar z powrotem do baku. W nim jest taki zaworek zwrotny podobny jak w przewodach podciśnienia w jedną stronę dmuchniesz i puści a w drugą nie dmuchniesz .... Może spróbuj w to dmuchnąć jak się dmuchnie to tamtędy ucieka do baku paliwko ?? Pozdrawiam

Dmuchanie w trojnik bylo i przelatuje wszystko w obie strony rurki ale w dol przez zaworek nic nie idzie, czy to ssanie czy dmuchanie po zatkaniu drugiego konca rurki - nic nie udalo sie koledze wykrzesac. Tak jakby byl zatkany. Widocznie za male cisnienie zostalo wytworzone w ustach :>

Jakies dalsze pomysly? Czemu traci cisnienie?[br]Dopisany: 15 Luty 2011, 21:43_________________________________________________

niema nigdzie orginalnie zainstalowanego zaworu zwrotnego?

Yyy wydaje mi sie ze tylko ten na filtrze (trojnik)

Opublikowano

Tata mówi że w vacum pompie jest jakiś zaworek zwrotny ... Może pokąbinuj tak że zegnij przewód powrotny i zobacz jak później odpala ... Wtedy nie zleci paliwko a jak to nie to to może czujnik temp paliwka??

Opublikowano

Tata mówi że w vacum pompie jest jakiś zaworek zwrotny ... Może pokąbinuj tak że zegnij przewód powrotny i zobacz jak później odpala ... Wtedy nie zleci paliwko a jak to nie to to może czujnik temp paliwka??

No wiec tak pompa vacum zostala wymieniona i problem pozostal - wiec nie sadze zeby ten zaworek mial z tym zwiazek.. Przewod powrotni byl zginany i tez nie odpalal. VAG byl podpiety i nie wykazal bledu czujnika. Masakra zaczyna brakowac pomyslow... :wallbash:

Opublikowano

sprobuj uruchomic silnik z wlaczonymi swiatlami -

jezeli nie bedzie roznicy.

wtedy podmien przekaznik pompy spietrzajacej (w zbiorniku paliwa)

jezeli nie pomoze do wymiany pompa spietrzajaca.

podobne efekty moga dac uszkodzone uszczelniacze PD.

Opublikowano

sprobuj uruchomic silnik z wlaczonymi swiatlami -

Po wstepnych testach dochodze do wniosku ze to wlasnie wlacznik swiatel. :evil:

Odpala ladnie na wlaczonych a na wylaczonych trzeba krecic z 8 razy.

Pamietam ze czytalem dawniej watek wlasnie na ten temat ale nie przypuszczalem ze trafi to i na mnie. Musze przeczytac lekturke jeszcze raz .

Dzieki Musashi :)

P.S

Dla zainteresowanych:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=82480.0

Opublikowano

:) Naprawdę światła miały znaczenie ? Samochody to magia :)

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=90923.0

Ale to dalej nie jest to czego szukam. Byl chyba bardziej rozlegly watek na ten temat...

A tak na marginesie to moglby ktos podac przyblizona cene ASO tego wlacznika?

pozdr

Opublikowano

A tak na marginesie to moglby ktos podac przyblizona cene ASO tego wlacznika?

8E0941531A - 363,10 zł u Gajosa

--

Pozdrawiam.

Sławek

Opublikowano

Czy taki sam numer jest do auta bez pelnego jak i z pelnym FISem? Gdzies czytalem ze wygladam sie nie roznia ale nie dzialaja poprawnie jesli sa zamontowane do nieodpowiedniego auta ...

Opublikowano

Czy taki sam numer jest do auta bez pelnego jak i z pelnym FISem? Gdzies czytalem ze wygladam sie nie roznia ale nie dzialaja poprawnie jesli sa zamontowane do nieodpowiedniego auta ...

Ten do aut bez systemu FIS nie ma na końcu literki A, czyli jego numer to 8E0941531

--

Pozdrawiam.

Sławek

Opublikowano

:) Naprawdę światła miały znaczenie ? Samochody to magia :)

kolega ma dokładnie ten sam problem, jutro sprawdzimy czy potwierdzi sie teoria z wł. świateł :mysli:

Opublikowano

Czy taki sam numer jest do auta bez pelnego jak i z pelnym FISem? Gdzies czytalem ze wygladam sie nie roznia ale nie dzialaja poprawnie jesli sa zamontowane do nieodpowiedniego auta ...

Ten do aut bez systemu FIS nie ma na końcu literki A, czyli jego numer to 8E0941531

--

Pozdrawiam.

Sławek

Dziekuje za odpowiedz. Teraz wiem za czym sie rozgladac :)[br]Dopisany: 16 Luty 2011, 21:01_________________________________________________

:) Naprawdę światła miały znaczenie ? Samochody to magia :)

kolega ma dokładnie ten sam problem, jutro sprawdzimy czy potwierdzi sie teoria z wł. świateł :mysli:

Sprawdz i daj znac :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...