macieek Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam. Mam pytanie do znawcow: Co moze powodowac problem podczas startu silnika - wyglada to tak, ze gdy zgasze silnik, postoji z 10-30 sekund i wtedy musze dluugo krecic (8-10obrotow) zanim odpali ponownie? Wymienilem pompe vacuum bo ciekla i myslalem, ze to ona powoduje problem z odpalaniem bo troszke minie czasu zanim znowu sie napelni podczas rozruchu - nie wnioslo to do sprawy nic. Wymienilem filtr paliwa - tez nic. Wywnioskowalem z kolega ze gdzies ucieka cisnienie w ciagu tych kilkudziesieciu sekund - bo gdy odpalam silnik momentalnie po zgaszeniu - odpala od strzala. Przekrecajac zaplon kilka razy przed odpaleniem problem nie wystepuje bo pompa w baku nabija odpowiednie cisnienie. Wiec gdzie moze lezec problem? Czy to moze byc wina trojnika na filtrze paliwa? Jak go sprawdzic? Dodam ze gdy sie nim potrzepie to cos w srodku grzechocze. Prosze doswiadczonych uzytkownikow o jakies konstruktywne opinie bo rece juz mi opadaja... pozdr
macieek Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 wygląda na cofające się paliwo Tak tez mi to wyglada - tylko w ktorym miejscu? Trojnik raczej odpada bo byl konkretnie docisniety przez kolege podczas odpalania i nic to nie dalo. Zawsze znika cisnienie tylko do pewnego stopnia bo po ok 8 obrotach odpala....
ERW0 Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 niema nigdzie orginalnie zainstalowanego zaworu zwrotnego?
sirlesek Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam Jestem świerzakiem ale o ile wiem to ten trójkąt przy filtrze nic nie da jak będziemy go dociskać bo to nie o to tu chodzi on ma za zadanie nie puszczać ciśnienia paliwka już rozgrzanego w głowicy większego niż chyba 1 bar z powrotem do baku. W nim jest taki zaworek zwrotny podobny jak w przewodach podciśnienia w jedną stronę dmuchniesz i puści a w drugą nie dmuchniesz .... Może spróbuj w to dmuchnąć jak się dmuchnie to tamtędy ucieka do baku paliwko ?? Pozdrawiam
macieek Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam Jestem świerzakiem ale o ile wiem to ten trójkąt przy filtrze nic nie da jak będziemy go dociskać bo to nie o to tu chodzi on ma za zadanie nie puszczać ciśnienia paliwka już rozgrzanego w głowicy większego niż chyba 1 bar z powrotem do baku. W nim jest taki zaworek zwrotny podobny jak w przewodach podciśnienia w jedną stronę dmuchniesz i puści a w drugą nie dmuchniesz .... Może spróbuj w to dmuchnąć jak się dmuchnie to tamtędy ucieka do baku paliwko ?? Pozdrawiam Dmuchanie w trojnik bylo i przelatuje wszystko w obie strony rurki ale w dol przez zaworek nic nie idzie, czy to ssanie czy dmuchanie po zatkaniu drugiego konca rurki - nic nie udalo sie koledze wykrzesac. Tak jakby byl zatkany. Widocznie za male cisnienie zostalo wytworzone w ustach :> Jakies dalsze pomysly? Czemu traci cisnienie?[br]Dopisany: 15 Luty 2011, 21:43_________________________________________________ niema nigdzie orginalnie zainstalowanego zaworu zwrotnego? Yyy wydaje mi sie ze tylko ten na filtrze (trojnik)
sirlesek Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Tata mówi że w vacum pompie jest jakiś zaworek zwrotny ... Może pokąbinuj tak że zegnij przewód powrotny i zobacz jak później odpala ... Wtedy nie zleci paliwko a jak to nie to to może czujnik temp paliwka??
macieek Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 Tata mówi że w vacum pompie jest jakiś zaworek zwrotny ... Może pokąbinuj tak że zegnij przewód powrotny i zobacz jak później odpala ... Wtedy nie zleci paliwko a jak to nie to to może czujnik temp paliwka?? No wiec tak pompa vacum zostala wymieniona i problem pozostal - wiec nie sadze zeby ten zaworek mial z tym zwiazek.. Przewod powrotni byl zginany i tez nie odpalal. VAG byl podpiety i nie wykazal bledu czujnika. Masakra zaczyna brakowac pomyslow...
kris_lpgcars Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 A co ma czujnik temp paliwa przy rozruchu ta Menda jest tam żeby pilnować za wysokich temperatur a nie wstrzymywać paliwo
Musashi Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 sprobuj uruchomic silnik z wlaczonymi swiatlami - jezeli nie bedzie roznicy. wtedy podmien przekaznik pompy spietrzajacej (w zbiorniku paliwa) jezeli nie pomoze do wymiany pompa spietrzajaca. podobne efekty moga dac uszkodzone uszczelniacze PD.
macieek Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 sprobuj uruchomic silnik z wlaczonymi swiatlami - Po wstepnych testach dochodze do wniosku ze to wlasnie wlacznik swiatel. Odpala ladnie na wlaczonych a na wylaczonych trzeba krecic z 8 razy. Pamietam ze czytalem dawniej watek wlasnie na ten temat ale nie przypuszczalem ze trafi to i na mnie. Musze przeczytac lekturke jeszcze raz . Dzieki Musashi P.S Dla zainteresowanych: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=82480.0
sirlesek Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Naprawdę światła miały znaczenie ? Samochody to magia
macieek Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 Naprawdę światła miały znaczenie ? Samochody to magia http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=90923.0 Ale to dalej nie jest to czego szukam. Byl chyba bardziej rozlegly watek na ten temat... A tak na marginesie to moglby ktos podac przyblizona cene ASO tego wlacznika? pozdr
steve69 Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 A tak na marginesie to moglby ktos podac przyblizona cene ASO tego wlacznika? 8E0941531A - 363,10 zł u Gajosa -- Pozdrawiam. Sławek
macieek Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 Czy taki sam numer jest do auta bez pelnego jak i z pelnym FISem? Gdzies czytalem ze wygladam sie nie roznia ale nie dzialaja poprawnie jesli sa zamontowane do nieodpowiedniego auta ...
steve69 Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Czy taki sam numer jest do auta bez pelnego jak i z pelnym FISem? Gdzies czytalem ze wygladam sie nie roznia ale nie dzialaja poprawnie jesli sa zamontowane do nieodpowiedniego auta ... Ten do aut bez systemu FIS nie ma na końcu literki A, czyli jego numer to 8E0941531 -- Pozdrawiam. Sławek
yaboo Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Naprawdę światła miały znaczenie ? Samochody to magia kolega ma dokładnie ten sam problem, jutro sprawdzimy czy potwierdzi sie teoria z wł. świateł
macieek Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 Czy taki sam numer jest do auta bez pelnego jak i z pelnym FISem? Gdzies czytalem ze wygladam sie nie roznia ale nie dzialaja poprawnie jesli sa zamontowane do nieodpowiedniego auta ... Ten do aut bez systemu FIS nie ma na końcu literki A, czyli jego numer to 8E0941531 -- Pozdrawiam. Sławek Dziekuje za odpowiedz. Teraz wiem za czym sie rozgladac [br]Dopisany: 16 Luty 2011, 21:01_________________________________________________ Naprawdę światła miały znaczenie ? Samochody to magia kolega ma dokładnie ten sam problem, jutro sprawdzimy czy potwierdzi sie teoria z wł. świateł Sprawdz i daj znac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się