tomi790 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 tomi790 dzieki wielkie za info :) proszę bardzo dziś sprawdziłem jeszcze raz korekcje bipy itd. - wszystko jest w normie bipy 27, 22, -12, 9; korekcje nie przekraczają +-1,0.
lisek120 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Co to sa te bipy? Czyli lepiej ustawic na 225? Odpowie ktos na moję wczesniejsze pytanie czy xle ustawione luzy moga skutkowac tym co sie u mnie dzieje? Wymieniłem mapsensor i jakby lepiej jest.
tomi790 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 BIP -Uderzenie iglicy zaworu w gniazdo wywołuje charakterystycznezałamanie krzywej przebiegu prądu.To załamanie jest określane skrótem BIP, pochodzącym odBegining of Injection Period = początek tłoczenia.BIP oznacza chwilę całkowitego zamknięcia zaworu, a więcchwilę rzeczywistego początku tłoczenia.
lisek120 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Aha.Tom odpowiedz mi jeszcze jak mozesz na moje pytanie zwiazane z luzem na PD. Z tym sspalaniem mam to samo 9,2 mi dzisiaj po miescie pokazalo, a wczesniej 8 nie przekraczalo.
tomi790 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Nie mam pojecia o co chodzi, wszystko w mormie a spalanie w d*pie - do 9 po miescie W piątek jade do fachowców i chyba zrobie jeszcze raz regulacje pompek i zobaczymy co sie bedzie działo
lisek120 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Ja chyba zrobie to samo spalanie 9,2 to chyba lekka przesada... I moze z tym dołem sie poprawi. To na ile ustawiasz 180 czy 225?
elmer80 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 ja u siebie po wymianie wałka ustawiłem na 180 i w pupie mam żywotność PD bo niby przy 225 mniej się zużywa:grin: gdyby ten luz był aż tak ważny to konstrukcja byłaby inna i regulowałoby się to szczelinomierzem mógłby jakiś mądry z matematyki policzyć o ile zwiększy się luz jeżeli śrubę przekręcimy o 45 stopni:kox: tomi790 vacum ma bardzo dużo do działania turbiny. Zwłaszcza na samym dole obrotów. Słabe vacum/słabe podciśnienie nie podciąga sztangi do końca i część spalin "omijania" turbinę. Dopiero po chwili jak wzrosną obroty i sztanga powinna lekko się "odsuwać" tak aby kierownice coraz mniej spalin kierowały na turbinę wszystko wraca do normy. Mówicie o spalaniu rzeczywistym czy to co FIS pokazuje?
tomi790 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Elmer80 - nie wydaje mi sie zeby vacum mialo z tym cos wspolnego, wymienilem u siebie i zadnej roznicy jesli chodzi o silnikowe sprawy, co najwyzej poprawily sie hamulce i ztego nalezy sie cieszyc Co do wspomagania turbiny to zadnej poprawy ani pogorszenia nie ma. Ze spalaniem jak c..jowo bylo tak zostalo. Ja mowie caly czas o spalaniu rzeczywistym, a na fisie tez wzroslo swoja droga i mam wk..w bo nie wiem od czego
elmer80 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Chodzi mi o sytuacje kiedy brak lub jest slabe podcisnienie to nie bedzie turbo pracowac jak powinno. Najwyrazniej Twoje vacum bylo dobre jesli chodzi o podcisnienie. Pewnie cieklo ze wymieniles ;-) U mnie tez spalanie wzroslo ale tylko na fisie. Trasa 850 km na tempomacie 160km/h i spalanie wyszlo 6,15 :-) Zmienilem adaptacje 03 kanal na 85 i zobaczymy czy fis nauczy sie liczyc... Sent from my HTC Sensation using Forum Fiend v1.2.7.
tomi790 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Tylko Ty napisałes o spalaniu na fisie a my mowimy o rzeczywistym z dystrybutora i przejechanych kilosow U mnie na drugin fisie jest 8,2 a na stacji 9
elmer80 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 6,15 z dystrybutora a na fisie 7,4... wiem co piszę ;-) wysłane z Commodore 64
machina Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 A u mnie obecnie zarówno z dystrybutora jak i fisa wychodzi 6,6. 70% trasa, 30 miasto i ciężka noga:wink:
tomi790 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 6,15 z dystrybutora a na fisie 7,4... wiem co piszę ;-)wysłane z Commodore 64 Nie kwestionuje tego, bo teź tak mialem i teraz musze do tego wrócić tylko musze znalezc przyczyne tego, źe jest inaczej
tomi790 Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 I co Tomi robiles pompki? Byłem wczoraj na regulacji - wszystkie ustawione jednakowo na 225 stopni dzis zatankowalem kocioł na full i bedziemy obserwować Dolałem teź specyfiku tzn. dodatku do diesla w stylu stp i zobaczymy jaka bedzie roznica i czy pomogło - po nastepnym tankowaniu dam znać co i jak i oby bylo wszystko git bo iaczej i
banan291 Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 zazwyczaj z dodatkiem do paliwa autko zauważalnie mniej pali, także nie sugeruj się za bardzo pierwszym bakiem
elmer80 Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 zazwyczaj z dodatkiem do paliwa autko zauważalnie mniej pali, także nie sugeruj się za bardzo pierwszym bakiem Dokładnie.... niepotrzebnie coś tam wlałeś bo jak się polepszy to nie będzie wiadomo co pomogło
lisek120 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Ile Cie to kosztowalo? Wymieniales cos przy tej okazji czy tylko regulacja?
tomi790 Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Regulacja pompek ok. 150 zł, nic nie wymieniałem. Jeszcze sie zastanawiam czy to nie jest wina termostatu albo czujnika temperatury, bo jak pierwszy raz odpalam to na fisie srednie zaczyna sie od ok. 16 litrow i powinno spadac sukcesywnie, a jak trafi sie maly korek to potrafi dojsc do 25 i dopiero wolno spada :eusathink:a wszystko sie zadzialo po odpieciu aku - i tak kombinuje w ta strone teraz ---------- Post dopisany 25-05-2014 at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany 17-05-2014 at 13:14 ---------- No to trochę poobserwowałem i chyba jest poprawa. Przy jeździe po miescie i wlaczoną klimą (nie caly czas) zszedlem do 7,9. Na trasie - maksymalna predkosc do 170 (srednio tak ok. 130-140) z wlaczoną klimą spalil 6,3 takze uwazam ze zlizamy sie do ideału
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się