Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] z czystaj ciekawości opinie1,9Tdi pompowtryski


Saritankian

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich klubowiczy staram się nazbierać jak najwięcej info na temat silników 1,9 Tdi w A4 po roku 2001

naczytałem się różnych opinii i namieszałem sobie w głowie :disgust: powiedźcie mi koledzy jak faktycznie spisują się owe pompowtryski w praktyce ,dlaczego wycofali je z produkcji , czy bloki silników 1,9 w B5 to te same bloki co w B6 , czy warto kupić taką B6 czy pozostać przy tańszych ale starszych modelach B5?

miałem B5 afn i była rewelacyjna zastanawiam się co znaczy dbać o pompowtryski bo ON leje na stacjach nie od tirowców... i jak zawsze jedni chwalą inni nażekają....help :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompowtryski wycofali dlatego że mało-kulturalnie (głośno) w porównaniu z common rail pracują i to chyba główny powód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głownym powodem ich wycofania było to że przestały spełniać normy spalin...

Tzn zieloni podnieśli poprzeczkę tak wysoko że pomp-wtryskiwacze nie dały jej rady :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może kilka lat temu wymiana pompotrysków to był horror cenowy,teraz nie jest już tak zle.da rade przeżyć.główny czynnik żywotności to jakość paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silnikach 1,9 TDI niema tragedii jest to silnik jeden z najlepszych w 2.0 TDI już nie jest tak dobrze ale ty pytasz o 1,9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pompki sprawdzałem w wakacje, przy przebiegu ok 225-230 tys. Stan idealny. Leję tytlko shell v-power lub diesel gold na statoilu. Raz dolałem także STP do czyszczenia wtrysków. Na czym jeździł poprzedni właściciel to nie wiem, chociaż w jego okolicach widziałem tylko prywatne stacje, zero markowych koncernów :decayed: Osobiście uważam, że wadliwe pompki to mit. Wystarczy dbać i nie będzie problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompowtryski to nieporozumienie :thumbdown: ...chociaż serwisy ASO twierdzą co innego :gwizdanie:

To pokaz mi inny silnik który tak ciągnie z dołu jak PD,albo nie szukaj bo nie ma takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam posiadam tdi PD i jeździ się całkiem fajnie, spory moment, wciskasz gaz jedzie od razu. Jednak mam kilku znajomych pracujących w serwisach i przerabiają to na codzień. Każdy mówi to samo nigdy nie dorównają trwałością starym 1.9 na pompie.

Sam robiłem głowice u siebie to w serwisie co mi robili mówili to samo. Wiadomo każdy chwali to co ma:) Nik nie napisze na tym forum że PD jest złe, sam tak nie twierdze bo ma bardzo wiele zalet. Jednak trzeba uważac np z jakością paliwa, ale to wiadomo jak to w nowoczesnych silnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee tam...mialem Ibize na pompie ASV 110 koni i Ibize na pompowtryskach ASZ 130koni i uwazam ze ta na pompowtrysku duzo lepsza... moment super nawet na serii, po programie to juz rewelacja, trwalosc to nie ma co pisac wogole bo te motory 1.9 to legenda jest...

sam teraz jestem w trakcie szukania nowego wozidla i szukam przede wszystkim auta z motorem TDI 131km lub mocniejszym..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w takim razie proponuje sondę na temat pompowtrysków silnika 1.9 tdi(nie mylić z 2.0 tdi).

Opiszcie proszę wasze dotychczasowe(pozytywe bądź negatywne) doświadczenia z tymi pompkami. Podajcie rodzaj sinika,przebieg oraz ewentualne wymiany, naprawy ponpowtryskiwaczy :)

Jak w moim opisie: AVF 130 km. 215 tys km, zero interwencji przy pompowtryskach (napewno znajdą się osoby które mają o wiele większe przebiegi na pompkach bez awarii :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJM, 285 000km, zero interwencji w pompowtryskiwacze. (uzytkuje od 87 000km) :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupujesz jakieś auto z 1.9TDI AHU 90KM i jak sprzęgło, alternator i inny osprzęt to robisz na tym silniku z 1mln km i się nie martwisz :) tylko lejesz paliwo i to jakie chcesz, byle był to ON :) Miałem A4 B5 z tym silnikiem spalanie bajka, przyśpieszenia mi też nie brakowało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 230 tys km i na vagu pomki pokazują po ok. 0,3 odchyłu na możliwe 2,8 a ostatnia pomka pokazuje 0.0 także ideał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 230 tys km i na vagu pomki pokazują po ok. 0,3 odchyłu na możliwe 2,8 a ostatnia pomka pokazuje 0.0 także ideał :D

a miałem spytać jak je sprawdzić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...