beemek88 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Proszę o analizę logów dynamicznych.Wcześniej autko wpadało mi przy 3 tys w tryb awaryjny więc wyczyściłem turbinę i już jest okej.Jednak dalej nie czuje zbyt mocnego strzału turbo przy 2 tys obrotów, jeździłem dla porównania kolegi afn i lepiej sie zbiera log grupy 003 log grupy 008 log grupy 011
Sztomel Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 nie wygląda to najlepiej, nie wiemy jak to turbo zostało wyczyszczone, wygląda też na to, że ktoś majstrował przy sztandze siłownika podciśnieniowego i ją wydłużył bo współczynnik wysterowania N75 jest zbyt niski w fazie kiedy rzeczywiste ciśnienie doładowania jest zrównane z zadanym.
beemek88 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 przy sztandze nikt nie grzebał bo są tam oryginalnie pozaznaczane na żółto odcinki.A samo moje czyszczenie polegała na rozruszaniu sztangi,popsikaniu kierownic w turbinie wd40 i kąpiele w nafcie ponieważ nie mogłem jej rozpołowić czyli muszę rozebrać turbo jeszcze raz i je tym razem konkretnie wyczyścić?
przemik Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 wygląda też na to, że ktoś majstrował przy sztandze siłownika podciśnieniowego i ją wydłużył Pozwole sobie nie zgodzic sie z powyzszym stwierdzeniem kolegi Tomka Wszystko jest OK. Turbina osiaga optymalne cisnienie w odpowiednim czasie. Faktycznie regulacja cisnienia doladowania nie pracuje moze idealnie ale tragedii nie ma - sprzet generuje odpowiednią ilosc wachy dla auta. Oczywiscie wyjac turbo i wyczyscic nie zaszkodzi przy okazji wywal katalizator.... powinno byc duuuzo lepiej. Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 a ja się nie zgadzam z wami i na tym koniec pomocy koledze beemek88? ja jak cos moge na pw pomóc ale pod warunkiem że podejdziesz do tego profesjonalnie tutaj inni beda przeszkadzac i zamiast działać bedziemy się babrac potem pochwalimy się przemikowi i sztomelowi ile sekund zeszlismy z obecnych 17 [admin]Jeżeli chcesz pomagać to rób to oficjalnie żeby inni skorzystali. Potyczki słowne proszę prowadzić nie na publicznym forum.[/admin]
beemek88 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 ja jak cos moge na pw pomóc ale pod warunkiem że podejdziesz do tego profesjonalnie oki w takim razie czekam na info na pw co i jak mam zrobić :> samochód posiadam od 3-4 miesięcy a wcześniej nie miałem do czynienia z turbodieslami więc wybaczcie że trochę nie ogarniam
przemik Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 i na tym koniec pomocy koledze beemek88? ja jak cos moge na pw pomóc ale pod warunkiem że podejdziesz do tego profesjonalnie tutaj inni beda przeszkadzac i zamiast działać bedziemy się babrac A czemu na PW a nie w tym wątku ??? Ocenimy profesjonalnosc tej pomocy. Moze inni tez skorzystają. Kto przeszkadza??? Zastanow sie co piszesz!!!! Damian ostrzegam Cie po raz ostatni slownie. Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Już na forum elektroda moderator o nazwie Robokop mnie zbanował, przytoczę co mu odpisałem jak już mnie zbanował: "Pomijając treść emocjonalną, wykaż się profesjonalizmem i odpisz proszę na cześć praktyczną, ja opisałem mój przypadek-dziwny ale prawdziwy, auto od tamtej pory zrobiło ponad 50tys km, turbo, wtryski wszystko zdrowe(nic nie było wymieniane), silnik 100% ok, a co do vag'a to akurat bardzo źle trafiłeś naśmiewając się ze mnie. Było już wielu próbującym mi wmówić rożne rzeczy z vag'iem, zwykłym użytkownikom zawsze wykładając kawę na lawę przemówiłem do rozumu, za to z moderatorami jest inaczej, nie zbite dowody nie przemawiają im do rozumu, może jak przeczytasz cały temat zrozumiesz że zrobiłeś źle naśmiewając się i banując mnie. Pewnie twoja ugodzona duma i namiastka władzy moderatora oraz rutyna cie już dawno zgubiła." Czemu mnie zbanował? Bo bym go ośmieszył, nie miał racji i nie mógł tego zaakceptować, a co wtedy najlepiej zrobić? Uciszyć. Co prawda uciszył mnie za moja dysleksję bo nic innego na mnie nie miał. Jeszcze pożałuje tego. A ty przemik wiem ze chciał byś żebym za dużo nie mówił bo z czego mechanicy będą żyć jak każdy sam sobie furkę naprawi, nie wiem czy masz z tego coś ale twoje podejście na to wskazuje, sam od siebie nic nie dajesz, a jedynie krytykujesz innych, ja jak mam okazje to staram się pomóc ile się da, jedni płaca kasę by mieć te 20KM więcej, a jak chce pomóc tym co brakuje te 20KM do serii..to że zaproponowałem na pw pomoc nie oznacza że tu nie zostało by to potem dokładnie opisane, nie lubię pisać na raty, jak robić coś to dokładnie, co prawda ban by mi się przydał bo za dużo poświęcam na na forum czasu no ale będę robił w marcu większy remont i wtedy ja będę potrzebował pomocy, no wiec zrobię jak sobie życzysz: beemek88 - w miejsce N75 wstaw N18 a przewody od N18 pozatykaj i zrób loga 011 od 1000obr do 4200 oraz od 1700obr-4200, zrób 001 statyczny na dobrze rozgrzanym silniku przy wyłączonych wszystkich urządzeniach elektrycznych(nawiew, radio, światła), a w sumie zrób komplet logów bo jak chcesz profesjonalnej diagnozy to bez kompletu ani rusz
beemek88 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 panowie spokojnie :wallbash:bez kłótni logi zrobię za tydzień bo kabel pożyczam od kolegi a co do n18 to gdzie się dokładnie znajduje ten zawór?? bo n75 wiem gdzie jest. dzięki za zainteresowanie moim problemem kolego ciahciah i przemik
ciahciah Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 N18 jest identyczny jak N75 tylko główka plastikowa jest czarna, znajduje się pod rurą przy akumulatorze 12V, trochę zagadkowo ale dasz rade będę ci pisał po kolei co zrobić wiec jak kolega ci pożyczy vag na miesiąc to fajnie, a jak nie to kup na aledrogo, koszt 32zł+przesyłka
przemik Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Jeszcze pożałuje tego. Zdajesz sobie sprawe z tego ze kazda grozba nawet nie spelniona moze byc karalna A ty przemik wiem ze chciał byś żebym za dużo nie mówił bo z czego mechanicy będą żyć jak każdy sam sobie furkę naprawi, nie wiem czy masz z tego coś ale twoje podejście na to wskazuje, Nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz , ale nie moj problem tylko Twoj sam od siebie nic nie dajesz No tak historia moich postow nawet swiadczy o tym... ale na szczescie nie jestes wykladnią dla tego forum ja jak mam okazje to staram się pomóc ile się da, jedni płaca kasę by mieć te 20KM więcej, a jak chce pomóc tym co brakuje te 20KM do serii.. Jak zwykle maslo maślane.... co prawda ban by mi się przydał bo za dużo poświęcam na na forum To sie da zalatwic... Zeby nie zaśmiecac koledze wątku jesli masz cos jeszcze do mnie zapraszam na PW. Resztę ocenią czytający. EOT
Sztomel Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 a co do n18 to gdzie się dokładnie znajduje ten zawór?? o w tym miejscu :
beemek88 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Oto i najnowsze logi :> proszę o ich analizę Grupa 003 008 011 dynamiczne Grupa 011 statyczne Grupa 003 statyczne Grupa 004 statyczne
vauxhall95 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 te doladowanie skacze troche za bardzo.Sprawdzales gruszke?
przemik Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Zrob 011 i 010 dynamiczne, pojedynczo....
lukjar7 Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 jest kilka opcji: - zatkany kat - rozregulowana sztanga - sztanga nie wciagana pod ogranicznik, - dziura w dolocie (malo prawdopodobne) - turbo mówi: mam już dość
beemek88 Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Opublikowano 1 Maja 2011 jest kilka opcji: - zatkany kat - rozregulowana sztanga - sztanga nie wciagana pod ogranicznik, - dziura w dolocie (malo prawdopodobne) - turbo mówi: mam już dość a zdradzisz mi kolego jak na podstawie tych danych wyciągasz takie wnioski??? kata mogę usunąć bo chyba koszty są nie duże.na sztandze są pozaznaczane na żółto znaki wiec chyba tam nikt nie mieszał.dziury w dolocie nie mam na 100 % po patrzyłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się