Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

LUKI,,,Nigdzie nie dorwalem tylko sam zrobilem....Wyciolem,,, Dalem na sam dol i zamontowalem pod oryginalna blache,,Potem do przodu ile mnie weze puscily i juz,,, uszczelka od CHU-GoWie czego .Teraz jeszcze okleilem filtr mata odbijajca temperature ,,, reszta to wlasna inwencja tak jak drugi dolot do filtra z pod prawej kratki.Zalatwilem cooler z BEXa z wezami i mocowaniami ale stwierdzilem ze dlot wazniejszy a 3 cooler odpuszczam bo duzo roboty z przejsciem z Turbo na prawy a potem centralny ....

---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ----------

No patrzac jak masz odgrodzony ,,, a wlasciwie nie odgrodzony filtr to by Ci sie przydalo pod sama maske ....

Ja mam osloniety ori blacha od puchy

---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ----------

Blache aluminiowa bardzo latwo ksztaltowac i ciac bo robisz to dobrymi nozycami i tyle,,,,Hiszpan,, ja dlatego zrobilem tez dwie blachy bo oryginalna przejmuje temp. a tamta chroni cala reszt i puszke filtra bo uwazam ze stozek nic nie daje po za tym ze lepiej slychac BOV

Bo o dźwięk przede wszystkim chodzi w stozku:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Powiem tak,,,ma nadzieje ze nikt nie poczuje sie dotkniety itd... 4 cylindry nie maja dwieku chyba ze sa V4 i choc by ktos tam cuda robil to i tak do 5 , 6 , 8 ,czy 12 a nawet niesty 3 cylindrowca duzo mu brakuje,,,, W moich okolicach chlopak ma Matiza Turbo na jakims wydech ,,, jak kiedys jechal to myslalem ze to VIPER a nie "TICO"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o zasysanie powietrza i upust z auluminiowej dvki powietrza do tipa podczas masz ładne pssst echo w stozku a nie o ryk V6-8. Widać ze jesteś strasznym przeciwnikiem stozkow. Tez mam wydech Magnaflow i jak jadę to myślą ze to 3.0 oczywiście Ci co się nie znają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie tak,ze jestem przeciwnikiem bo kazdy robi co chce i ja nigdy nie bede mowil ze cos mi sie podoba badz nie ( bo o gustach sie nie dyskutuje ) ..Bo jednym Twoje felgi sie podobaja tak jak np:mnie i uwazam ze sa za***iste tylko nie widze czy masz 2 i 3 calowy rant czy rowne ... a inny powie ze tylko jakies patyczki z OZeta lub Porsche Look od RH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja i tak będę twierdził, że zamiast zakładać stożek do B5 1.8T lepiej jest zainwestować te kilka stówek w zmianę turbiny na k03-029 lub nawet k03-073 bo czasami idzie znaleźć używkę w dobrym tanie albo zregenerowaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam cooler z Alfy założony i przy moim zawieszeniu -40 w ogóle nie przeszkadza - schował się idealnie pod płytą po silnik, więc nie ma stresu, że się nim o coś zachaczy.

Auto strojone przez Mariusza w GoodHope i jestem bardzo zadowolony jak jedzie. Strojone było na całkowitej serii i wyszło 180/267, po założeniu TIPa z kwasówki i DP bez żadnej korekty wyszło 185/280. Myślę, że z jakbym miał TIP I DP przed strojeniem to było by jeszcze lepiej.

Korekta będzie dopiero jak się poczciwe k03-005 rozleci :wink:

MrTea z tego co wiem to będzie ciężko się umówić teraz na strojenie 1.8t z nim - ale próbuj :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx za odpdowiedź.

Za modzenie wezme się dopiero i tak pod koniec roku jak wrócę tylko teraz chce poszukać na spokojnie gratów... czasem w UK można fajne okazję znaleźć.

Jest kilka osób co stroi 1.8T mam tylko dylemat kogo wybrać.. do tej pory każde auto mialem strojone gdzieś indziej i z kazdego bylem zadowolony, (dynosoft, spanky, goodhoope)

Osłona pod silnik bez problemu Ci się daje przykręcić po mimo tego icka? Widzialem foty i może być ciężko.

Zawiasu nizej jak -30mm nie bedzie więc może ten icek to nie najgorszy pomysł :wink: a i modów na 200+ nie planuje na następny rok dwa :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na -30 na pewno nie będzie problemu z ickiem ja miałem dużo nizej i było ok .

SAM_0924.jpg Tak siedziało auto

20110627358.jpg a na tej wysokości był IC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mam założoną ori płyte pod silnik - też myslałem że bedzie cięzko ale weszła bez wiekszego problemu. Wiesz jak to wychodzi na foto, w realu wcale nie jest źle - możesz szukać IC od Alfy i smiało zakładać do takiego obnizenia :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś chętny na dedykowany FMIC z orurowaniem do 1.8t bo sprzedaję:naughty::naughty::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli do b6 to mozesz podeslac pw co tam masz i za ile, mile widziane foto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli do b6 to mozesz podeslac pw co tam masz i za ile, mile widziane foto

Foto w moim temacie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sie oreintuje to alfa 164 2.0T .. ale ciezko znaleźć takie coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek wkleiłem, żeby było wiadomo jak ma wyglądać i czego szukać - aukacja poglądowa :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobienie FMIC, jezeli sie potrafi samemu nie kosztuje majątku:wink:

u mnie z ponad 65*C spadło do 30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...