marcindlug 1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Zwykly, prosty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 A opaski możesz kupić takie lepsze a nie te ślimakowe to ich nie przekręcisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 na takie lepsze przy turbo zbytnio nie ma miejsca... no ale jak się pomęczy to może założy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andreostr 0 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Witam.Mam pytanie.Czy podejdzie kolektor z B5 do B6? I Ile można wyciągnąć z takiego zestawu?Oczywiście z rozsądkiem K04 turbo Przepływka S4 wtryski Lucas 444cc Kolektor zdj po niżej Downpipe Wiadomo że + jakiś program Oraz ile orjentacyjnie może kosztować taki zestaw u nas w pl? Mam okazje kupna i się zastanawiam właśnie czy warto Dodam iż mój motor to BEX Q jeśli to ma znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 myślę że okolice 250ps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 panowie lekkie luzy na wirniku mogły być przyczyną braku mocy i dziwnego zachowania auta ? Wymieniona przepływka , dv , n75 ,świece i wszystkie przewody, auto niby chodzi lepiej i nie faluje na obrotach ale z tą mocą to średnio... w dodatku pęknięta strona gorąca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Luz na wirniku nie, za to brak ciśnienia owszem. Jedno nie zawsze idzie w parze. Znam przypadki że turbo miało luzy jak cho*** a mimo to nadal pompowało ile trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 jesli wirnik nie nawala o muszle to mysle ze luz nie ma nic do mocy... chyba ze lozysko jest mega zatarte ale wtedy zlobalo by oleju sporo, predzej obstawialbym zawor WG lub gruszke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 oleju nie bierze , ocierac tez nie ociera , od zawsze doładowanie 0.6b... wg ładnie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 od zawsze? czy byl moment ze miales swoje 0.8-0.9 po swapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 od zawsze? czy byl moment ze miales swoje 0.8-0.9 po swapie własnie świeżo po swapie nie miałem wskaznika więc nie wiem ale odkąd załozyłem chyba w maju cały czas było 0.6 do niedawna bo spadło na 0.3, cofało zapłony i obroty szalały , wiec wymeiniłem swiece , dv , n75 , przepływke i przewody i wrociło na 0.6 lecz mocy nadal nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Para w gwizdek, gdzies jest dziura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 oli, może to śmieszne, ale sprawdź oznaczenie na sterowniku silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 nie no mimo niskiego doładowania auto zapierdalało jak wściekłe , sterownik 8DO 907 558 DA kilka kresek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 kup lepszy wskaznik:P a jesli nie to ja dalej obstawiam cos z turbo - gruszką pamietam jak sie bujalem z moim autem, wymienilem pol osprzetu a na koniec wyszlo ze to i tak turbo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 autogauge mam z procedura startu więc wątpie że to jego wina Ps drugie pytanie , przepływke chyba jednak kupie nówke , skoro mam wydac 500zł to może odrazu wsadzić 3'' z s3 ? Polepszy to cos czy pogorszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łepski 0 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Bez korekty w sterowniku zapewne pogorszy, ale niech się Booster wypowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 OLI_B5- przepływke S3 do AEB-a chcesz włożyć ? póki nie uderzasz w 240+ to nie ma sensu wymiana na cokolwiek innego niz seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 będzie k03s więc pewnie okolice 220ps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Bez korekty w sterowniku zapewne pogorszy, ale niech się Booster wypowie a co tu gadać bez korekty na 3" przepływce będzie ubogo, upali zawory i tłoki, do K03 ta przepływka nie ma sensu, seryjna ogarnia dobrze nawet K03S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się