Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

550x180x65mm bedzie dobry + orurowanie na allegro gotowe zestawy z lekkiego aluminium pod b5 i b6 sa od 450 do 550zl orurowania sam mam jedno nich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

550x180x65mm bedzie dobry + orurowanie na allegro gotowe zestawy z lekkiego aluminium pod b5 i b6 sa od 450 do 550zl orurowania sam mam jedno nich

Wodi87 pokaż mi tą aukcje z orurowanie do B5 lub B6 za taką cenę. Turbo works.pl ma cos takiego na swojej stronie, ale niestety wiecznie nie na magzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panyy a co myslicie o takim coolerze ? Bedzie pasowal ?

2.25" Universal INTERCOOLER COMPLETE KIT 550x180x65mm | eBay

Hmy, ciekawe i cena dobra.

Niewiele więcej dołożysz i u Bakusia masz zestaw p&p...

Niewiele ? co masz na myśli ? bo mi np tuner krzykna 1700 zł za taki zestawm znasz ceny u Bakusia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panyy a co myslicie o takim coolerze ? Bedzie pasowal ?

2.25" Universal INTERCOOLER COMPLETE KIT 550x180x65mm | eBay

Hmy, ciekawe i cena dobra.

Niewiele więcej dołożysz i u Bakusia masz zestaw p&p...

Niewiele ? co masz na myśli ? bo mi np tuner krzykna 1700 zł za taki zestawm znasz ceny u Bakusia ?

u Bakusia z tego co pamiętam to około 1200pln z tym że dolot z kwasa i od razu pasuje P&P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

650 a 1200 to jednak różnica. To tak jakby ktoś zapłacił ci 550 zł za dopasowanie FMICa. Opcja na pewno nie dla każdego. Napisałem w sprawie wysyłki, ciekawe jaki koszt.

---------- Post dopisany at 14:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:59 ----------

Wysyłka 28 funciaków, czyli całość za 157, przy kursie 5,1 daje to 800 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

650 a 1200 to jednak różnica. To tak jakby ktoś zapłacił ci 550 zł za dopasowanie FMICa. Opcja na pewno nie dla każdego. Napisałem w sprawie wysyłki, ciekawe jaki koszt.

---------- Post dopisany at 14:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:59 ----------

Wysyłka 28 funciaków, czyli całość za 157, przy kursie 5,1 daje to 800 zł.

tylko ze patrzac na ten zestaw to jestem 100 % pewny ze nie jest p&p ja tu widze rzeźbe.. elementy moze sa wszystkie ale docinanie indywidualne.. chyba ze fota jest randomowa.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko będzie dużo roboty z dopasowaniem tego wszystkiego,

za 900pln mogę załatwić już gotowy P&P na aluminiowym dolocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko będzie dużo roboty z dopasowaniem tego wszystkiego,

za 900pln mogę załatwić już gotowy P&P na aluminiowym dolocie

zalatwic skad? nowka/uzuwka ? masz jakies foto jak wyglada na aucie ? spawane alu czy wszystko w czesciach ? ma ktos numer do bakusia? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam, oj tam. Wszystko byście chcieli mnie P&P :grin: A tak na serio, to będę się zastanawiał i szukał jak już będzie na to kasa. Na razie inne rzeczy mają pierwszeństwo.

PS: A co to za problem żeby po docinać rury? Ważne żeby wszystkie kolanka itp były odpowiednie, a spasowanie i docinanie rurek to żadna filozofia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli Ci to nie przeszkadza to bierz.. ale z FMIC.pl raczej Ci drozj nie wyjdzie sam rdzen 350 i alu za grosze, sprawdz sobie ceny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nówka, alu spawane + silikony + obejmy SGB

tak jak tutaj tylko FMIC 550x140x65, większe za dopłatą

cooler2_zps2f0f762f.jpg

cooler1_zps5fbcbc6d.jpg

Co do dolotu uniwersalnego który trzeba docinać to miałem takowy na samym początku, dużo pierdzielenia z docinaniem i pasowaniem wszystkiego aby zderzak ładnie leżał,

zrobiłem też duży błąd bo po docięciu nie zarobiłem kołnierzy i silikony się ześlizgiwały, trzeba było wszystko rozbierać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie jeszcze o tym na poważnie nie myślę. Obiecałem sobie kiedyś że FEMIC wpadnie, ale przed tym muszę ogarnąć pod maską. Muszę wymienić reduktor LPG na mocniejszy i przenieść go na podłużnicę, bo aktualnie mam go upchanego za lampą tak jak miałem przed SWAPem, więc nie ma nawet opcji poprowadzenia rur od FMICa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

booster to taki jednorazowy myk czy w ogole mozesz zalatwiac kompletne fmice z orurowaniem po takiej cenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Booster brzmi miło, nawet bardzo miło. Jaka róznica jest między alu a kwasówką, tzn. to ma jakiś wpływ?

Nadto podaj mi prosze kwotę dopłaty za rdzeń 550x180x65. A może 140stka starczy do K03 i K03S (bo taką bedę docelowo zakładał).

Czy ten zestaw pasuje do B6/B7 oraz czy flansza na MAP sensor jest zawartoscia zestawu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak to rozstrzygnąć żeby ten MAP tam się znalazł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorezać lub zrobić swap na starsze 1.8 te :grin:

Co z wielkością jeżeli chodzi o ostatnio modne k03S? lepiej będzie wrzucić 180?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...