Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Kup nowy

Gdzie można kupic nowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kup nowy

Gdzie można kupic nowy?

U mnie można kupić aktuator/gruszkę do 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty to tam chyba wszystko masz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie warto zainstalować taki TIP?

Tip 1.8T audi passat Gubin

Audi A4 A6 1.8T dolot TIP - nierdzewka Lublin

rzeczywiście daje wzrost mocy o 8K.Czy będzie pasować pod zwykły filtr powietrza?Czy trzeba jeszcze coś dokupić?

a może ktoś z forum ma do sprzedania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie warto zainstalować taki TIP?

Tip 1.8T audi passat Gubin

Audi A4 A6 1.8T dolot TIP - nierdzewka Lublin

rzeczywiście daje wzrost mocy o 8K.Czy będzie pasować pod zwykły filtr powietrza?Czy trzeba jeszcze coś dokupić?

a może ktoś z forum ma do sprzedania ?

Nie będzie pasować , jak nie zamierzasz wkładać większego turbo typu k03s to raczej nie opłaca Ci się kupować tipa... na forum chyba j4szczur czy jakoś tak mial niedawno do sprzedania pod ori puche więc musisz poszukac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj rury dolotowej gumowej od b6 1.8t, bedzie lepsza od seryjnej a dostaniesz ja za grosze

---------- Post dopisany at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany at 20:49 ----------

to jest seryjna z b5

114226097_1_644x461_18t-a4-aeb-rura-dolot-tip-zakopane.jpg

a to z b6

uk-1108.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piter, a co za róznica między tymi tipami z B5 i b6? ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piter, a co za róznica między tymi tipami z B5 i b6? ..

z B6 jest sztywniejsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam że miedzy tą z b6 a tipem metalowym jest już niewielka różnica, i tak średnica wlotowa do turba jest tylko jedna więc nie ma różnicy czy to guma czy metal, a ta gumowa z b6 jest dodatkowo pręgowana i się nie zapada jak seryjna

na mbc i seryjnej dmuchawce miałem ponad 160mg/s wiec na pewno jest wystarczajaca do turbin pokroju k03s/k04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stalowy tip od seryjnego gumowego różni się tylko tym że jest dożywotny i nie tłumi dźwięku DV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli za 50 dych lub 70 to warto zmienić ten tip seryjny..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie jak sie nie paluje to na wszystkim procz wtryskach mozna smigac

:good:

---------- Post dopisany at 08:07 ---------- Poprzedni post napisany at 08:06 ----------

To żeś mu doradził... jak wpakuje hybryde k03s która dmucha o wiele więcej "powietrza" to będzie miał ubogo i mase problemów z tym związanych. Ja u siebie jeździłem mając tylko k03s i seryjne wtryski i były problemy.

Z tym, ze ja u siebie miałem podniesione doładowanie do 0,9bara jak zrobiłem podmianę turbo.

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obys tylko odpowiednio mocno tak sie pacnął w czółko.

I pacnij się też tak mówiąc to kilku osobom chociażby z tego forum, które zmieniły na hybrydy i/lub k04 i jezdziły na seryjnych wtryskach, a potem miały remont silnika. Siedzisz sobie przed monitorkiem i powtarzasz zasłyszane/przeczytane wcześniej teksty, a jak koledze przydaży sie awaria silnika to co mu powiesz? "Sorry taki mamy klimat?" :D :D :D a może "Czytalem, że u innych było OK" :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Sorry taki mamy klimat?"

Prędzej - takie mamy doładowanie :decayed:

Ale żeby sprawę merytorycznie wyjaśnić - na czym polega problem? Przecież teoretycznie po zmianie turbo ECU i tak powinien sterować odpowiednim ciśnieniem doładowania itp. Z czego więc wynika problem? Z innej charakterystyki wstawania turbo? Utrzymywania ciśnienia itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0.5b z k03 a 0.5b z k04 to nie jest to samo. Ladunek bedzie duzo wiekszy z k04 co oznacza ze bez strojenia bedzie ubogo i temperatura moze zabic silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0.5b z k03 a 0.5b z k04 to nie jest to samo. Ladunek bedzie duzo wiekszy z k04 co oznacza ze bez strojenia bedzie ubogo i temperatura moze zabic silnik

2ab5323528_true_story_bro_zpsedcdfcfe.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...