Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

jesli ci nie brzęczy przy schodzeniu z obrotow i przyspieszaniu to powinno byc wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mozna. Lepiej jest odkrecic kolektor. Ale osobiście uważam ze jest to tylko rozwiązanie na krotki czas i zaraz i tak zacznie brzeczec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie wiem... Dam rade bez odkrecania turbo? Dużo skrócić?

jesli masz sprawna lape i downpipe to jestes w stnaie skrocic ciegno bez wyjmowania turbo lub odchylania od kolektora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz ją wyregulować tak aby wg otwierał sie przy 0,5 bara,więc raczej trzeba będzie wydrzeć turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany mam kolektor od BEXa ale zauwazylem ze jest lekko pekniety przy jednej srubie.. to do dyskfalifikuje ?

IMAG0992.jpg

IMAG0994.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na stole operacyjnym N75, jak zasysam tlen najdłuższym króćcem to powinien trzymać podciśnienie? Boost mi zaczął falować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy odłączonym n75 ten najdłuższy który jest puszczony w dolot powinien trzymać ciśnienie,

jak co to mam 1 używaną ori sprawną N75 z 1.8t

i 1 nową ori N75 z RS2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem u siebie z actuatorem w 1.8t Bex po koksie. Polega on na tym iż actuator nie daje rady utrzymać ciśnienia i musiałem mu pomóc dokładając spreżyne. Przez parę tysięcy km było w miarę dobrze ale ostatnio turbo mi sporo przeładowywuje i mam wrażenie że faluje mi doładowanie. N75 podmieniłem i dalej to samo.

Wie ktoś gdzie jest możliwość zaopatrzenia się w mocniejszy actuator?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem u siebie z actuatorem w 1.8t Bex po koksie. Polega on na tym iż actuator nie daje rady utrzymać ciśnienia i musiałem mu pomóc dokładając spreżyne. Przez parę tysięcy km było w miarę dobrze ale ostatnio turbo mi sporo przeładowywuje i mam wrażenie że faluje mi doładowanie. N75 podmieniłem i dalej to samo.

Wie ktoś gdzie jest możliwość zaopatrzenia się w mocniejszy actuator?

Pozdrawiam

poczekaj jakis czas przywioze ci gruszki nowki pod cisnienia 1-2bary, dwukrotnie mocniejsze od seryjnych (reka ciegno ciezko ruszyc)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po zmianie-turbo na hybryde K03s lub cos innego, wtryskow ,intercolera i tip-a, można się poruszać dopóki nie zrobie programu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrysków nie zmieniaj... Przed programem zmienisz. Reszta może być...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To żeś mu doradził... jak wpakuje hybryde k03s która dmucha o wiele więcej "powietrza" to będzie miał ubogo i mase problemów z tym związanych. Ja u siebie jeździłem mając tylko k03s i seryjne wtryski i były problemy.

Z tym, ze ja u siebie miałem podniesione doładowanie do 0,9bara jak zrobiłem podmianę turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładaj wszystkie graty i zapitalaj na strojenie,jezdzić można w miarę rozsądku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie jak sie nie paluje to na wszystkim procz wtryskach mozna smigac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...