Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Faktycznie ramka jest konkretna, ale widać, że jest zasadnicza różnica pomiędzy zabudowanim IC

Tak to wygląda w golfie

P1100272.jpg

a tak w B6, widać wyraznie, ze zbiornik na plyn do spryskiwaczy zasłania plecy intercoolera, dlatego autor moda wyciął otwory po bokach butli

img7833s.jpg

img7838s.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeśli we wszystkich B6 zbiorniczek zasłania cooler (może były różne zbiorniczki tj. w B5) to mysle, że wycinanie nadkola nie ma sensu. Jak uzyska się 1-2* to pewnie wszystko więc gra nie warta świeczki. W B5 nadkole od S4 daje wentylację całej powierzchni coolera więc warto to zrobić. W B6 pozostaje tylko centralny cooler.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B6 pozostaje tylko centralny cooler.
w B6 dla zwiększenia efektywności-drugi SMIC z BEXa już daję radę i dorównuje średnim rozmiarom FMICa- jeśli chodzi o temperaturę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie sa srednice ori orurowania w BEX? takie same jak w slabszych B6?

Czy jest sens zwiekszania np w BEX srednicy tych rurek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja mam C5 i juz w sumie sam nie wiem jak tam wyglada sprawa ze zioorniczkiem. no nic trzeba sciagnac nadkole i sprawdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B6 pozostaje tylko centralny cooler.
w B6 dla zwiększenia efektywności-drugi SMIC z BEXa już daję radę i dorównuje średnim rozmiarom FMICa- jeśli chodzi o temperaturę

Myślałem o takim rozwiązaniu w swoim AEB ale chyba lepiej założyć ori centralny np. 2.0TDI czy TFSI. Cenowo pewnie wyjdzie nawet taniej bo coolery z BEX'a to pewnie białe kruki na allegro.:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coolery z BEX'a to pewnie białe kruki na allegro.:decayed:
można trafić na zagranicznych EBAYach, jak ktoś montuje FMICa, to wywala dwa SMIC, ale fakt-ciężko ustrzelić, bo jak się pojawiają-to od razu znikają...
a ile wynosi srednia ? :)
średnia czego?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kilku dni moja padaczka (AJL) zaczeła borykac sie ze spadkiem doładowania, dawniej turbo pompowało w peaku 1.3 bara teraz ledwo dochodziło do 0.9 i gwałtownie spadało

na poczatku specjalnie sie tym nie przejałem (wysokie temperatury)

ale dzisiaj temp była juz ok 18stopni a problem sie pogłebił

rozebrałem cały dolot bo myslałem że mam gdzies dziursko

dmuchnałem w niego ponad 3 Atm i .... cisza....

zacząłem szukac dalej i wyciągnąłem N75, dmuchnałem w niego niecałe 0.5 bara

i pssssssssssss.......... (no to jestem w domu)

teraz pytanie:

montowac seryjny 058 145 718 A

czy od razu zapodac od S2-ki 034 906 283 K ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej założyć Mac-a i mieć problem z głowy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

dmuchnałem w niego ponad 3 Atm i .... cisza....

zacząłem szukac dalej i wyciągnąłem N75, dmuchnałem w niego niecałe 0.5 bara

i pssssssssssss.......... (no to jestem w domu)

teraz pytanie:

montowac seryjny 058 145 718 A

czy od razu zapodac od S2-ki 034 906 283 K ?????

Dev - w jaki sposób robiłeś tą próbę ciśnieniową? Dmuchałeś powietrze od strony turbiny w cały dolot i silnik czy od strony kolektora ssącego rozłączyłeś i zaślepiałeś?

Co do zaworka to montuj ten od S2/RS2 z literką K. Zamontowałem ostatnio do swojego AEB i naprawdę robi robotę.:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze skoro i tak ma sie program to mocniejszy n75 i tak duzo nie da, ja kupilem niedawno zaworek z poczwtkiem numeru 06a i jest ok

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA zwsze sprawdzam tak ze zakładam zamiast przepływomierza taką tuleje z wyjsciem na szybkozłacze a do szybkozłącza podaje ciśnienie wraz z regulacja aby np. cały czas dmuchać 2 bary.

Trzeba tylko odme zaślepić i wtedy wychodzi wszystko niesprawne w dolocie. Jak bedzie uciekało przez otwarte zawory to można delikatnie przekrecic silnikiem i już ok

A czy naprawde nie lepiej tego Maca dać bo oi n chyba 250 PLN a ori z s2 ile? nie podobnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coolery z BEX'a to pewnie białe kruki na allegro.:decayed:
można trafić na zagranicznych EBAYach, jak ktoś montuje FMICa, to wywala dwa SMIC, ale fakt-ciężko ustrzelić, bo jak się pojawiają-to od razu znikają...
a ile wynosi srednia ? :)
średnia czego?

Przepraszam za literowkę, chodziło mi o średnicę. Jaka jest średnica standardowych rurek do IC w 1.8T B6?

Czy zwiększanie ich średnicy ma sens?

Czy w przypadku programu w B6 1.8T trzeba zmieniać N75?

Gdzie znajdę zawory DV, N75? :)

Czy są jeszcze inne wrazliwe miejsca, w których może dochodzić do utraty szczelności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja również podłacze sie do tematu dlatego że mam taki mały problem,a głownie chodzi o to że ostatnio robiłem małego chipa w moim 1.8 T i problem polega na tym że silnik nie wkręca sie do końca na 4 biegu ma odcinke przy5500 a na 5 odcina go przy 5000,narazie co udało mi sie zrobic to wyrzucic kata i wstawic downpipe,wydech przelot,i wstawiłem wysoko cisnieniową pompe walbro walbro gs341 hp255 na 6 bar,jest może troszke lepiej,ale dalej nie jest to ca ma być,czy wina może leżeć po stronie słabego cisniena na listwie? Silnik AEB. Mam jeszcze wtryski od saaba 2.3 turbo 360cc,ale bez korekty softu pewnie szkoda ich zakładac.

---------- Post dopisany at 12:06 ---------- Poprzedni post napisany at 12:05 ----------

Dodam że turbo ładuje 0,75 bar-a na fabrycznej turbinie czyli chyba na k03

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dupnie zrobiony soft i na wysokich obrotach na 4 i 5 biegu brakuje paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest średnica standardowych rurek do IC w 1.8T B6?

Czy zwiększanie ich średnicy ma sens?

Czy w przypadku programu w B6 1.8T trzeba zmieniać N75?

Gdzie znajdę zawory DV, N75? :)

Czy są jeszcze inne wrazliwe miejsca, w których może dochodzić do utraty szczelności?

średnica o ile dobrze pamiętam to 50mm, ale głowy nie dam:wink: zwiększanie średnicy rur nic nie daje po tym samym zwiększasz pojemność systemu, co będzie powodować większy turbolag, DV masz na rurze wylotowej z turbo, N75 na rurze dolotowej pomiędzy filtrem pow, a turbiną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...