Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam N75 tylko, ze nowke bo myslalem, ze stary byl przyczyna moim problemow z autem co opisywalem w innym temacie.

Wymienilem N75 na nowke a stary chce sprzedac bo jest sprawny i jak ktos potrzebuje na podmianke to sie idealnie do tego nadaje, tak samo jak inne graty, ktore sprzedaje.

Zastanawia mnie jak masz zrobiony program, bo u mnie po zmianie turbiny ma niby k03s ale z wirnikiem z 12 lopatkami przy niecalym 1bar to juz wtryskow brakuje. Sa zapetlone na maksa od ok 5000obr wiec jezdze jak dieslem do max 4500obr :D

Moze w koncu w tym tygodniu podmienie wtryski na 320cc i zloguje fure.

Nie moge sie doczekac na korekte programu, ale ciagle mi cos wypada :(

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wczesniej miałem K03 i program z logów w picu było jakieś 152gs na przepływce i 1bar w picu. W 120 bloku wyszło 260niutów.
coś słabo z tymi niutami miałeś, bo ja w AVJ miałem 265 niuta, przy 0,75 bara, na K03 i dwóch coolerach
Opublikowano

Jak Wy ten niut wyliczacie?

Opublikowano
Wczesniej miałem K03 i program z logów w picu było jakieś 152gs na przepływce i 1bar w picu. W 120 bloku wyszło 260niutów.
coś słabo z tymi niutami miałeś, bo ja w AVJ miałem 265 niuta, przy 0,75 bara, na K03 i dwóch coolerach

dwa SMIC-i pozwalają na osiągniecie niższej temp. w dolocie

automatycznie spada ciśnienie ale nie spada przepływ

dlatego tez te parametry sa inne a moce podobne

Opublikowano
Jak Wy ten niut wyliczacie?

120 kanał w vagu

Opublikowano

i tam jest gotowa wartosc czy trzeba to jakos przeliczac?

Opublikowano

pokazuje niuty, pokrywające się z wynikami z np Kpowerem

Opublikowano
i tam jest gotowa wartosc czy trzeba to jakos przeliczac?

Tak gotowe wartości są :wink:

Opublikowano

Chłopaki, włożyłem 320cc i dopiero teraz coś się zaczeło dziać. Na przepływce raz wyszło 171g/s a potem 165g/s. Niestety potem przy 4000 obr na 3 i 4 biegu sprezglo sie uslizgneło.

Jakie sprzeglo polecacie do gratow na 220KM w Quattro? Bez szalenstw, tak rozsadnie z głową :)

Opublikowano

organiczne? radzikowski?

Opublikowano
Jak Wy ten niut wyliczacie?

120 kanał w vagu

Nie patrzcie na te niuty z kanału 120 bo to się nijak nie pokrywa z wynikiem z hamowni :tongue4::tongue4:

Opublikowano

To jakie sprzeglo polecacie do tych 220KM w Q?

Może jakis sachs?

Opublikowano

Dzwonilem do radzikowskiego ile bedzie koztowa otarcze sprzęgła ze zbrojoną okładziną organiczną i wzmocnionym dociskiem sprzęgła o około jedną trzecią iprzerobienie dwumasu na jenomas . cenna 2200zl . dodam ze mam 220 km 310 nm (avj) sprzeglo klei ale siada dwumas . po wymianie sprzegla bedzie jakas mala korekta na wtryskach 440 cc

Opublikowano

Mozesz to jeszcze raz napisac ale z wieksza starannoscia?:)

Opublikowano
To jakie sprzeglo polecacie do tych 220KM w Q?

Może jakis sachs?

Przy 220 to spokojnie seria powinna wytrzymać tylko od razu nowy dwumas załóż i tylko LUK

Opublikowano
Jak Wy ten niut wyliczacie?

120 kanał w vagu

Nie patrzcie na te niuty z kanału 120 bo to się nijak nie pokrywa z wynikiem z hamowni :tongue4::tongue4:

dlaczego? przecież auta ma służyć na drodze i w takich warunkach pokazuje niuty, to samo Kpower-też mierzy moc w warunkach drogowych, a przecież te pomiary są tylko poglądowe, bo kogo dziś podniecają cyferki na wykresie i kto będzie się spierał, czy auto po chipie ma 265 niuta, czy 270, jak i tak, nikt tego nie odczuje...? auto ma jechać, wyprzedzać i hamować, a nie świecić jakimś tam wynikiem z hamowni...

Opublikowano

Bierz zestaw drugi:thumbup1:

Ja brałem dokładnie taki sam, i po wyjęciu starych gratów wszystko było to samo co fabryka dała:wink:

Sachsa odpuść bo były przypadki z problemem ich spasowania.

Bierz drugi zestaw LUK a będziesz spał spokojnie:naughty:

Opublikowano

Ja brałem sprzęgło od tego pierwszego gościa sachsa koszt chyba nie całe 400 z wysyłką, dobrał mi po vinie, miał najtaniej na allegro i wogóle, wszystko pasowało idealnie, w nowym komplecie docisk i tarcza sachsa a łożysko luk, w oryginale miałem wszystko luk ale tak napradwe różniły się tylko napisami z nazwą producenta przynajmniej z wyglądu.

Będziesz brał też od razu koło dwumasowe, a nie lepiej najpierw rozebrać i sprawdzić w jakim stanie stare? w benzynce tak szybko chyba nie pada.

Opublikowano

No właśnie sam nie wiem, to jest quattro które trochę już zrobiło kilometrowy i one się, że jak stary dwumas dostanie nowe sprzeglo to szybko padnie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...