?uki1984 Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 Ja brałem sprzęgło od tego pierwszego gościa sachsa koszt chyba nie całe 400 z wysyłką, dobrał mi po vinie, miał najtaniej na allegro i wogóle, wszystko pasowało idealnie, w nowym komplecie docisk i tarcza sachsa a łożysko luk, w oryginale miałem wszystko luk ale tak napradwe różniły się tylko napisami z nazwą producenta przynajmniej z wyglądu.Będziesz brał też od razu koło dwumasowe, a nie lepiej najpierw rozebrać i sprawdzić w jakim stanie stare? w benzynce tak szybko chyba nie pada. Jeśli chodzi o sprzęgło to oba są identyczne czasem w pudełku sachsa można znaleźć sprzęgło LUKa i na odwrót bo obie firmy współpracują, Natomiast jeśli chodzi o dwumas to są różnice i to właśnie z sachsem były problemy, natomiast dwumas LUKa jest pakowany fabrycznie więc na 1000000% nie będzie żadnych problemów. Mój mechanik jak wymieniał mi sprzęgło i dwumas to powiedział że robił to wiele razy i tylko raz wrzucał sachsa, a tak zawsze tylko LUK i zawsze poleca LUKa swoim klientom. Po wyjęciu ze krzyni wszystko było LUK czyli identyczne z zestawem drugim i ja taki kupiłem. Też miałem ten dylemat ale nie chciałem ryzykować więc wziąłem to samo co dała fabryka i żadnych problemów nie mam a jeżdżę już 4mies. Stare sprzęgło LUKa już nie miało okładziny i było wytarte do nitów a mimo, że się ślizgało (i nie cały czas tylko raz na jakiś czas) to dalej trzymało i się nie rozsypało przy mocy 190 kuni i 275 niutów i przebiegu 200 000 km. ---------- Post dopisany at 18:29 ---------- Poprzedni post napisany at 18:21 ---------- No właśnie sam nie wiem, to jest quattro które trochę już zrobiło kilometrowy i one się, że jak stary dwumas dostanie nowe sprzeglo to szybko padnie... To Ci od razu powiem że musisz wymienić od razu dwumas bo wrzucisz sprzęgło to za jakiś czas padnie dwumas i drugi raz będziesz płacił za robociznę czyli dodatkowe koszta. Ja dałem mechanikowi żeby najpierw wyjął sprzęgło i dwumas i wtedy dopiero zamówiłem. Po wyjęciu powiedział że dwumas to maks pół roku może rok by wytrzymał. A jak planujesz 220kucy to wypadało by wymienić dwwumas. Każdy mechanik Ci powie że warto od razu dwumas wymienić
dawid97531 Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 Witam . Czy byl tytaj przerabiany teamat usuwania wszystkich niepotrzebnych zeczy w osprzecie 1.8t ,znalazlem cos takiego ale nie znam jezyka DIY - B6 1.8t - Vacuum line and Check Valve removal/simplification - Page 17
?uki1984 Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 Ja usunąłem u siebie Combi Valve i SAI (czyli pompę od zimnych startów). W miejcu Combi Valve dałem zaślepke FORGE na blok silnika Z tego rysunku są to numery : 23 i 6 Usunięcie Combi Valve ułatwiło mi w późniejszym czasie wymianę czujnika temperatury z tyłu bloku silnika
grzes1150 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Witam . Czy byl tytaj przerabiany teamat usuwania wszystkich niepotrzebnych zeczy w osprzecie 1.8t ,znalazlem cos takiego ale nie znam jezykaDIY - B6 1.8t - Vacuum line and Check Valve removal/simplification - Page 17 Przy robieniu takiego spustoszenia pod maską bez ingerencji w oprogramownie silnika trzeba się liczyć z masą błędów w sterowniku
dawid97531 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Korekta programu i tak bedzie wiec luz ale chodzi mi o to czy jest gdzies przerobiony temat w polskim jzyku . A propo bledow to narazie jest od pompy sai a usuniety jest egr i wlasnie ta pompa n249 bedzie zapetlony wiec nie powinien sprawiac problemu
wampir Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Pytanie tylko po co to robisz? Masz taki wypasiony setup czy cos padlo i nie chce Ci sie kupowac nowego zaworka? Moim zdaniem lepiej poswiecic te energie i kase na cos co da konkretne efekty
dawid97531 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Mam spekeny jeden wezyl jeden trujnik i zaworek zwrotny od odmy , i wogole chcialem zrobic porzadek po maska czyli zostawic tylko to co jest potrzebne <br /><br /> taki efekt chce uzyskac. Co masz na mysli o kakretnym efekcie bede usuwal zbede zeczy przy okazji wyciagania silnika wiec nie bedzie duzo robote
domjenick Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 i wogole chcialem zrobic porzadek po maska czyli zostawic tylko to co jest potrzebne tam wszystko jest potrzebne-fabryki nie trzeba poprawiać a swoją drogą, cos za "czysta" ta komora silnika:wink4: takie kupiłeś, czy sam czyściłeś?
?uki1984 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Mam spekeny jeden wezyl jeden trujnik i zaworek zwrotny od odmy , i wogole chcialem zrobic porzadek po maska czyli zostawic tylko to co jest potrzebne http://s8.postimage.org/sm4a5r1s1/3099290753_4c963f3b71_o.jpg <br /><br /> taki efekt chce uzyskac. Co masz na mysli o kakretnym efekcie bede usuwal zbede zeczy przy okazji wyciagania silnika wiec nie bedzie duzo robote Nie ma tu żadnego DIY na ten temat. Jak to zrobisz to możesz zrobić DIY, bo będziesz pierwszy na forum A4, który to zrobi. Na forum audi TT mają DIY w tym temacie do 1.8T 20V, ale tam wszystko jest troche inaczej porozkładane bo silnik jest poprzecznie. Może tam znajdziesz pare podpowiedzi, które Ci pomogą. Zrób od razu DIY z foto story jak bedziesz wywalał te graty:naughty:
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 nie ma zadnego znaczenia czy silnik lezy wzdłuznie czy poprzecznie zasada działania poszczególnych podzespołów jest taka sama
grzes1150 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 http://s8.postimage.org/sm4a5r1s1/3099290753_4c963f3b71_o.jpg <br /><br /> taki efekt chce uzyskac. Zacznij od złamania bagnetu od oleju Gdzie jest obudowa z filtrem powietrza
dawid97531 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 i wogole chcialem zrobic porzadek po maska czyli zostawic tylko to co jest potrzebne tam wszystko jest potrzebne-fabryki nie trzeba poprawiać http://s8.postimage.org/sm4a5r1s1/3099290753_4c963f3b71_o.jpg a swoją drogą, cos za "czysta" ta komora silnika:wink4: takie kupiłeś, czy sam czyściłeś? Ta fota jest sciagnieta z neta to nie moj silnik ale chcial bym uzyskac takie efekt chodzi mi o lad i pozbycie sie nie potrzebnych wezykow . ---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:30 ---------- http://s8.postimage.org/sm4a5r1s1/3099290753_4c963f3b71_o.jpg <br /><br /> taki efekt chce uzyskac. Zacznij od złamania bagnetu od oleju Gdzie jest obudowa z filtrem powietrza dokladnie od tego zaczne zlamie go w identycznym miejscu pomimo tego ze w moim aucie jest on ok ..nie wszyscy jezdrza na oryginalnej puszce filtra, na podanej fotce filtr jest przeprowadzony w dol, w moim przypadku filtr mial by zostac w miejscu puszki zeby uniknac jakiego kolwiek zamoczenia
?uki1984 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 nie ma zadnego znaczenia czy silnik lezy wzdłuznie czy poprzeczniezasada działania poszczególnych podzespołów jest taka sama Nie mówiłem ze coś działa inaczej tylko ze wszystko jest trochę inaczej rozmieszczone
wampir Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Czy ktos z was zakladal w B6 jednomas np z 1z ? Spotkalem sie na necie z tym, ze ludzie wkladaja jednomas z 1x lub afn.
pioteros Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 W afnach nigdy nie było jednomasu seryjnie do benzyny jest bezsens według mnie, zresztą masz temat w dziale układ napędowy o jednomasie w 1.8t Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
kkrawat Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Piotrek ogarnąłeś juz to swoje doładowanie?
pioteros Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 nie, czekam na nową sondę, powymieniałem uszczelki kolektora i turba i jest jakby lepiej ale nie tak jak byc powinno
kkrawat Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 no jestem ciekaw czy po sondzie odżyje w końcu
pioteros Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 podkrecilem tez nieco mocniej regulacje nw WG ale chyba za duzo bo raz mi przeladował w peaku ponizej 3000obrotow ale to nei problem, kolektor wyjmuje juz w 20-30 minut ;d
wampir Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Mam pytanie do posiadaczy B6 1.8T Quattor AMB,BFB ewentualnie BEX. Jakie KM/Nm wytrzymuje seryjne sprzegło? Nie chodzi mi o strzelanie co każde światła, ale też nie chce sie martwić, że jak jak jade sobie z predkością X i nagle wcisnę gaz do końco to sprzeglo się bedzie slizgac. Druga sprawa, kto rozmawiał z Radzikowskim ws sprzegiel do B6 1.8T? Ja dzisiaj dzwoniłem i glos w sluchawce nie był w stanie podać mi żadnych konkretow co do ceny i zakresu modyfikacji sprzegla. Ja nie wiem jak on te sprzegla robi skoro na stronie w cenniku jest zestaw do A4, a on sam nawet nie wie czy w B6 jest jedno czy dwumas. Masakra jakas. cyt. Cennik - regeneracja i tuning sprzgie samochodowych. Przyblione ceny za usugi wykonywane w naszej firmie. Na drugim planie AUDI A4. Docisk wzmocniony, sztywna cztero elementowa tarcza, aluminiowe koło ze wstawką żeliwną. Cena 2 350.00 PLN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się