TyBucu Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 heh.. nie mowie o wykresie z k03s ten byl rysowany przy 27 st na zewnatrz w logu 172 g/s dalej masz kolejne turbo ale skoro nie chcialo ci sie nawet przescrolowac pare razy kołkiem myszki to nie ma o czym rozmawiac Zacznijmy od tego że wertowałem nie ten temat co trzeba wampir, nie masz sie co unosić, zapytałem o to turbo bo zastanawiało mnie porównanie wartości/jakości. O moją motorownie nie masz sie co martwić bo nie pogieło mnie na tyle by w piec na wykończeniu dmuchać niezliczone ilości powietrza. Silnik jest bardzo zdrowy jak na taki przebieg i wiek, na ori sofcie wydmuchał 154 kuce o ile dobrze pamiętam. A co do jazdy po mieście, to da rade po bułki sie kiwnąć czymś co ma więcej niż 200km, dobrym przykładem jest ten setup u mojego znajomego: Turbinka na bazie GT3076R, Wykresik wyszedł nieco powyżej 300kucy, da rade tym sie przemieszczac jako daily a i dupe urywa jak trzeba.
gregor10 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 heh.. nie mowie o wykresie z k03s ten byl rysowany przy 27 st na zewnatrz w logu 172 g/s dalej masz kolejne turbo ale skoro nie chcialo ci sie nawet przescrolowac pare razy kołkiem myszki to nie ma o czym rozmawiac Zacznijmy od tego że wertowałem nie ten temat co trzeba wampir, nie masz sie co unosić, zapytałem o to turbo bo zastanawiało mnie porównanie wartości/jakości. O moją motorownie nie masz sie co martwić bo nie pogieło mnie na tyle by w piec na wykończeniu dmuchać niezliczone ilości powietrza. Silnik jest bardzo zdrowy jak na taki przebieg i wiek, na ori sofcie wydmuchał 154 kuce o ile dobrze pamiętam. A co do jazdy po mieście, to da rade po bułki sie kiwnąć czymś co ma więcej niż 200km, dobrym przykładem jest ten setup u mojego znajomego: Turbinka na bazie GT3076R, Wykresik wyszedł nieco powyżej 300kucy, da rade tym sie przemieszczac jako daily a i dupe urywa jak trzeba. GT3076R w 1.8L pojemności ? na co dzień to ja rozumie auto które zaczyna się budzić troche wcześniej niz powyzej 4000rpm ale co kto lubi niech powyżej 300koni to lepiej było dać td04 i miałby kolega od 3000rpm dostępną moc wiem jak jeździ Gt2871 - wstaje przy 4000rpm, GT3076R raczej wcześniej się nie budzi ? Zamieścisz jakiś wykres ?
TyBucu Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Zadzwonie do niego, wykresik wrzuce jak mi prześle
wampir Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Cieszy mnie, że masz ogarnięty silnik. Oby więcej takich osób. Muszę jednak stwierdzić, że wyrazasz się bardzo nieprecyzyjnie. Co dla Ciebie oznacza jazda po miescie? Dla mnie to od 30 do 90km/h a z ta turbina która podałeś to musiałbyś jezdzic na drugim biegu żeby to jakoś jechało i abys mógł wyprzedzić takie super fury jak np. focus 1.6 100KM bo na 3 biegu to zaliczysz 100km/h a turbo dopiero będzie się budzić. Takie turbo jak podałeś nadaje się raczej do ścigania się wieczorami na obwodnicy z procedura LC niż przejechania sprawnie centrum.
TyBucu Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Precyzyjniej rzecz ujmując, przy jeździe w mieście rzadko kiedy przekraczam 3k rpm, wówczas dopiero k04 zaczyna wstawać. Nie cisnę gazu w podłogę od świateł do świateł bo mam moc... Jeżdze dośc nisko i w miescie nie ma miejsca na przywalenie po garach, spokojnie toczę fele. A jak jest do tego miejsce to napewno można wrzucić wysokie obroty, 5-biegówka ma bardzo wysokie przełożenie i praktycznie cały czas ją sie piłuje w górnej skali jadąc w trasie.A co do wyboru turbiny to mam jeszcze na to czas, do lata sie bede kulał tak jak jest, ale wszystko idzie ku GT2860RSGregor10, wykresu nie ma, zaginą w akcji, w czerwcu będzie robił korekte to się przypomne. Ale fakt, startuje kolo 4k a peak osiaga kolo 5k i dopiero wtedy rwie.
Imhotet Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 ta turbina którą wkleiłeś nie nadaje się do celu jaki chcesz osiagnąć Wampir i Gregor maja tu racje, to jest raczej turbo do dragu na miescie bedziesz miał jedna wielką turbo dziure bezsens. Turbo owszem nada się ale do pojemności 3.0L. jeśli chodzi o to co piszesz czyli wstawanie Twojego turbo powyzej 3k rpm.. sam mówiłeś ze masz zjebke w aucie.. k04 jest małą turbina i wstaje bardzo dobrze (aż za dobrze) i jeśli uwazasz ze za poźno sie budzi to raczej wiekszych nie szukaj dla porownania zobacz co Grzesiek wystroił na k03-29 hybrydzie: http://gregor10.pl/a4-b6-1-8t-avj-150km-k03rs-hybryda-256km-331nm/ albo na k04-19 (tej raczej nie dostaniesz) http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-avj-150km-quattro-260km-370nm-limited-k04/#more-451 i zobacz jak one sie budza i u konca tez jada jesli chcesz turbo do miasta to celuj w takie rozwiazania. pozdro
TyBucu Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Dobra, k03s ponad wszystko. Niepotrzebnie cisnąć się w projekty big turbo. I tak tej mocy nie wykorzystamy bo fotoradary i ograniczenia.Panowie, czy ja narzekam że mi k04 późno wstaje? I czemu się przyczepili tak tego chinola, z ciekawości o opiniach wrzuciłem link nigdzie nie pisałem ze już montuje. Gdybym chciał żeby mi z samego dołu brał to kupiłbym diesla. Te wykresik AVJ na k04 wygląda zacnie, jesli odratuje swoje to moze cos pokombinuje, jak nie to jak pisalem wczesniej GT28 lub td04 jak mowil gregor
wampir Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Czasami człowiek załuje, ze się odzywa i cos pisze ... Takie są moje argumenty odnośnie wkładania takich turbin: - Będziesz narzekał, ze pozna wstaje, ze ledwo pojawia się boost a Ty musisz bieg zmienić. Takie turbiny montuje się do aut, które albo mają większą pojemność (lub mają dołożony stroker) albo mają przesunięty limiter obrotów aby dłużej korzystać z boostu. - Nie ma komfortu jazdy bo nic .. nic .. nic i nagle boom i "kark złamany". - Nie ma chłodzenia wodnego tylko olejowe i trzeba się turbina bardziej "opiekować". - Nie sugeruj się tym, że ktoś ma takie turbiny i mu jeżdzą bo i ślepiej kurze trafi się ziarno. Tutaj chodzi też o powtarzalność w jakości. Czy małe chińskie rączki każdą turbine zrobią tak samo dokładnie? Może się okazać, ze przy codziennym jezdzeniu po bułki przy okazji będziesz kupował kolejna turbine. Wtedy ten gest reką, które zastosowałeś będzie pasował do Twojej sytuacji. Nie mów o projektach big turbo bo one z definicji mają swoje wady i zalety. Gdybyś nie pisał o jeździe po mieście to nikt nie poruszyłby tematu hybryd, które się do tego lepiej nadają.
TyBucu Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 - Nie sugeruj się tym, że ktoś ma takie turbiny i mu jeżdzą bo i ślepiej kurze trafi się ziarno. Tutaj chodzi też o powtarzalność w jakości. Czy małe chińskie rączki każdą turbine zrobią tak samo dokładnie? Może się okazać, ze przy codziennym jezdzeniu po bułki przy okazji będziesz kupował kolejna turbine. Temat tego chińczyka już dawno zamknięty, w repliki nie warto sie pchać.A o taką wypowiedź mi chodziło odnośnie większego ślimaka. Tak jak mówiłem wcześniej wykres na ogarniętym k04-19 wygląda przyjemnie z uwagi na równo rozłożony moment, porównując do mojego wykresu odrazu widać że coś nie bangla jak powinno.To teraz pytanie z czego moge dopasować gorącą strone w k04-15?
Booster Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 co do big turbo to wampir ma rację, albo limiter do góry albo stroker, gt30 wstaje od 4K, a na seryjnym limiterze będzie wypadać z boostu przy zmianie biegów, ja zajechałem kolejną turbinę na dniach montuję nowego GTX'a zobaczymy co warte są te billet cnc wirniki
Booster Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Nigdy w życiu Gwarancja na turbosprężarki aftermarket istnieją tylko w teorii
Imhotet Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) a mozna wiedziec czemu zajechales ? A raczej czemu tak szybko ? cos ze smarowaniem ? Edytowane 21 Lutego 2015 przez Imhotet
wampir Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Pewnie zassalo jakiegos bażanta z pobocza i uszkodzilo wirnik
Booster Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Dostało luzu na wirniku, widać 2,5 bara to za dużo dla tych turbin
hopek03 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 a czy być morze wie ktoś coś na temat tych wtrysków ? http://allegro.pl/wtryskiwacz-porsche-cayenne-4-5-turbo-0280156102-i4619102583.html
hopek03 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 jakie moce to ogarnie , są dłuższe ja te z BAM , pasują pod listwę p&p ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się