Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zrób se najpierw softa a i tak będzie ci grzywę do tyłu darło :decayed: , jak Ci się znudzi to podpytaj Poźka on coś tam wie o 1.8T.

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

... :wink4: cos ty siedzi na SR coś tam ktoś napisze , nauczy się na pamięć a potem się mądrzy :gwizdanie: :decayed:

:polew:

poza kutymi tłokami są jeszcze najgrubsze korbowody w AEB :wink4:

dlatego ten silnik zwie się idioto-odpornym :kox:

czyli sa najodporniejsze na wszelkie mozliwe obciazenia hm...[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2008, 23:50_________________________________________________ a w ktorych latach wychodzil model AEB?pytam,bo nie chce mi sie szukac w necie?

Opublikowano

imo aeb wychodzily od poczatku produkcji do 1998. w paskach mozna bylo spotkac jeszcze w 1999.

Bo przy pierwszych 1.8T konstruktorzy się pewnie bali, że to nie wytrzyma się roz@#$%&*li :kox: więc dali pewnie na zapas, a potem jak chulało stwierdzili że po co mają takie solinde robić skoro i tak smiga a będzie taniej :gwizdanie:

Opublikowano

AEB nie ma kucizny

ma kute tłoki firmy mahle :decayed:

Opublikowano

Poż Ty się nie zastanawiaj tylko bier EVOszczaka, wtedy nie będziesz tylko moją rodziną... tylko kochanką :polew: :polew: :polew:[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2008, 19:39_________________________________________________troche za dużo "tylko" ale mam nadzieje Poziowca zmobilizuje, bo jak nie to... to co!!?? :tongue4:

Opublikowano

Poziek nie wiem czy oglądasz Top Gear:

http://www.youtube.com/watch?v=QJPus_rqmig

Ale zapewne już widziałeś.

EVO zawdzięcza swoje istnienie Audi :kox:. Jak Clarkson stwierdził EVO na tor, a Audi do użytku na codzień. :wink4:

Opublikowano

no i okazalo sie ,ze zmiana map w silniku,to nie jest taka prosta sprawa,k...wa spedzilem cale noce na szukaniu informacji i doszedlem do tego,ze nikt oprocz tych co to robia,nie wie ,jak to zrobic :no:

samemu,nie majac wiedzy na ten temat-lepiej nic nie ruszac,bo efektem bedzie wizyta u mechanika,poprzedzona zcholowaniem auta na lawecie... :wink4:

zwracam honor wszystkim,ktorzy chcieli mi to uswiadomic wczesniej ,ale sie opieralem przed przyjeciem tego do wiadomosci,-ale przynajmniej mam satysfakcje,ze próbowalem...

dla zainteresowanych podaje info,ze silnik ma sie dobrze i na razie nie wylecial w powietrze :tongue4:[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2008, 01:23_________________________________________________chyba poloze troche lodu na IC,zeby powietrze schlodzic-moze pojedzie szybciej... :naughty:

Opublikowano

da sie zrobic samemu i wmiare łatwo,suwaczkami,trzeba troche sie pobawic ale efekt bedzie

Opublikowano

Powiedział CTV. Ale żeby konkretniej coś napisał to pewnie trzeba zapłacić :tongue4: :tongue4: Więc sugeruje nie pisać wcale, jeżeli nie chcesz dzielić się konkretami :decayed:

Opublikowano

niestety nie wiem jak sie nazywa tani program do suwaczków,ja za swój dalem ponad 1 tys eur,dziele sie konkretami,niby komu i za co zaplacic

Opublikowano

niestety nie wiem jak sie nazywa tani program do suwaczków,ja za swój dalem ponad 1 tys eur,dziele sie konkretami,niby komu i za co zaplacic

CTV od samego początku istnienia forum staram się Tobie wytłumaczyć jedną rzecz, której chyba nie chcesz zrozumieć. Forum z założenia preferuje i wręcz zachęca do rozwiązań DIY - ( do it yourself) czyli zrób to sam. Po to istniejemy aby ludzie mogli zrobić pewne rzeczy przy aucie samemu bez konieczności płacenia "psudo" fachowcom za byle co.

Takie jest główne założenie więc nie dziw się, że w tym dziale wymagam konkretów. A Ty wejdziesz, napiszesz: nie, tak, da się, nie da się i na tym się Twój wkład w bazę techniczną forum kończy. Wybacz ale taka jest prawda.

Jeżeli wiesz jak coś zrobić i masz do tego sprzęt to zrób ogłoszenie, napisz do goscia PW wpadaj do mnie, zrobimy ale nie zaśmiecaj mi działu wypowiedziami nie wnoszącymi nic...

Dzieki za wyrozumiałość. Peace.

Opublikowano

samemu,nie majac wiedzy na ten temat-lepiej nic nie ruszac,bo efektem bedzie wizyta u mechanika,poprzedzona zcholowaniem auta na lawecie... :wink4:

zwracam honor wszystkim,ktorzy chcieli mi to uswiadomic wczesniej ,ale sie opieralem przed przyjeciem tego do wiadomosci,-ale przynajmniej mam satysfakcje,ze próbowalem...

Miarką twojego sukcesu jest wyłącznie twoje zaangażowanie. Tobie po prostu brakuje nauczyciela, przynajmniej, aby się rozkręcić na początek.

Opublikowano

samemu,nie majac wiedzy na ten temat-lepiej nic nie ruszac,bo efektem bedzie wizyta u mechanika,poprzedzona zcholowaniem auta na lawecie... :wink4:

zwracam honor wszystkim,ktorzy chcieli mi to uswiadomic wczesniej ,ale sie opieralem przed przyjeciem tego do wiadomosci,-ale przynajmniej mam satysfakcje,ze próbowalem...

Miarką twojego sukcesu jest wyłącznie twoje zaangażowanie. Tobie po prostu brakuje nauczyciela, przynajmniej, aby się rozkręcić na początek.

no nie bede ukrywal,ze utknalem w pewnym momencie ,bo nie obawiam sie uzyc tego stwierdzenia-balem sie,ze cos spi...le i nie odpale auta,bo zasmiece ECU

pewnie,ze latwiej by bylo z kims,kto to juz robil i pokazalby co i jak -powiem wiecej-nawet nawiazalem kontakt z jedna firma,ktora trudni sie remapingiem i zapewnia sprzet i szkolenie,ale....to kosztuje,sam kurs kosztuje tyle,co w dobrym stanie B5...i tu sie zaczely schodki :confused4:

Opublikowano

samemu grzebać to idiotyzm.... właśnie mi opowiadał zaznajomiony mechanik, że ktos sobie odpalił poduszki na jakim samodzielnym programie typu VAG w a6... także jak się nie jest fachowcem to lepiej sobie odpuścić... koszty nie są wielkie...

Opublikowano

idiotyzmem nazwalbym grzebanie w aucie bez odpowiedniego sprzetu,czy minimalnej chociaz wiedzy-ale czy idioa mozna nazwac kogos,kto vagiem zmienia kodowanie,czy jezyk,zmienia opcje w centralnym zamku,robi reset kompa czy adaptacje przepustnicy-sorry,ale duza czesc uzytkownikow tego forum tak robi

jasne,ze idiota to ten,ktory wciska wszystkie mozliwe ''guziki'',wpisuje byle co i byle gdzie :wink4:

Opublikowano

samemu grzebać to idiotyzm.... właśnie mi opowiadał zaznajomiony mechanik, że ktos sobie odpalił poduszki na jakim samodzielnym programie typu VAG w a6... także jak się nie jest fachowcem to lepiej sobie odpuścić... koszty nie są wielkie...

nauka kosztuje,ja zaplacilem za materialy szkoleniowe 140 tys ale teraz cos tam wiem :)

Opublikowano

dlatego trzeba wyszukiwać dobrych fachowców, mody nie są tak drogie... nitro też nie drogie :kox: a nie rozsadzi wentylatora???? :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...